Telecom News - בית הנבחרים אישר עוד 100 מיליארד דולרים לפס רחב בפריפריה של ארה"ב

בית הנבחרים אישר עוד 100 מיליארד דולרים לפס רחב בפריפריה של ארה"ב

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> בית הנבחרים אישר עוד 100 מיליארד דולרים לפס רחב בפריפריה של ארה"ב
יוזמה זו היא המשך ליוזמת הנשיא דונלד טראמפ מ-2018, שמומשה החל מ-2019, בדבר הבאת פס רחב מאוד לפריפריה (בעיקר סיבים אופטיים) של כל מדינות ארה"ב, ועד כה הושקעו ביוזמה החשובה הזו מעל ל-20 מיליארד דולרים. כעת יתווספו לתקציב לנושא הזה עוד 100 מיליארד דולרים. מתי אצלנו?
מאת: אבי וייס, 4.7.20, 08:30TRUMP FREE

בית הנבחרים האמריקאי העביר אמש את החוק (שעובר כעת לאישור משותף עם הסנאט ולחתימת הנשיא) לחיזוק התשתיות בפריפריה של ארה"ב בהיקף של 1.5 טריליון דולרים, מהם 100 מיליארד דולרים לטובת פס רחב מאוד בפריפריה.

התכנית החדשה מכונה בשם: Moving Forward.

זאת, בהמשך לחוק, שעבר ב-2 בתי הקונגרס ב-2019 ביוזמת הנישא דונלד טראמפ, (בתמונה משמאל), להזרים סכומי עתק לטובת פס רחב בפריפריה של ארה"ב.

כל זאת, מעבר ל"קרן האוניברסלית" הוותיקה (שמקורה באחוז מסוים, שחברות הבזק משלמות מהכנסות תחום הטלפוניה הוותיקה שלהן), קרן המפוקחת ע"י הרגולטור לתקשורת שם - ה-FCC, קרן המשקיעה מידי שנה כ-60 עד 80 מיליון דולרים בפס רחב לפריפריה, בתכנית שהחלה תחת השם: Connect America.

סך הכספים, שזרמו עד כה לתכנית של פס רחב בפריפריה (כולל מ"הקרן האוניברסלית") - עברו מזמן את ה-20 מיליארד דולרים. כעת יתווספו לזה עוד 100 מיליארד דולרים. 

הממשל דואג במכרזים, שבכל אזור יהיה רק ספק אחד, שיקבל את הסיוע, כדי לאפשר ניצול יעיל של הכסף ושלא תהיה כפילות בפריסה לבתים, למוסדות הציבור ולעסקים הקטנים, באותם איזורים הזכאים לקבל את המימון הפדרלי לפס רחב (כפילות שקיימת, למשל, בישראל). 

זו ההגדרה של ההשקעה החדשה בפס רחב בארה"ב, שעברה בחוק (לחיצה על התמונה מגדילה אותה):
פס רחב בארה"ב

פירוט ההגדרות בחוק הטרי לגבי מטרות ההשקעה של הכסף:
פס רחב בארה"ב



 
 
Bookmark and Share