Telecom News - טכנולוגיה חדשנית סורקת את כפות הרגליים ומתאימה מדרסים

טכנולוגיה חדשנית סורקת את כפות הרגליים ומתאימה מדרסים

דף הבית >> צרכנות >> הטיפ השבועי לחסכון >> טכנולוגיה חדשנית סורקת את כפות הרגליים ומתאימה מדרסים
טכנולוגיה חדשנית סורקת את כפות הרגליים ומתאימה מדרסים
מאת: מערכת Telecom News, 15.7.20, 00:01FEET FREE

במסגרת הטכנולוגיות הרפואיות-מדעיות, הטכנולוגיה פוגשת גם את האורתופדיה של כף הרגל: חשיבות הסריקה הממוחשבת.

אנשים רבים סובלים מבעיות וכאבים בכפות רגליים, שעלולים להשפיע על בריאות הברכיים, הגב והאגן. זו הסיבה, שיש חשיבות להתאמה מדויקת ואישית למבנה כף הרגל של המטופל. במסגרת הטכנולוגיות הרפואיות-מדעיות התפתחה טכנולוגיה חדשנית בתחום כף הרגל, שמאפשרת ליהנות ממדרסים המיוצרים במערכת מתקדמת.

 כמה מילים על מדרסים:
אם סובלים מכאבי פרקים, דלקות ופציעות, הרי מדרסים בהתאמה אישית יכולים לשנות את איכות החיים, במיוחד כשהם מותאמים אישית. הם עוזרים להפחית את עומס מכפות הרגליים, מקלים על כאב כרוני בגב ובמוקד הדלקתי. בכוחם למנוע פציעות ספורט, כאבים ולשפר את היציבה.

אומנם, השוק מוצף במדרסים, שניתן לרכוש בחנויות או אצל רופאים, ובשיטה המוכרת, שנעשית באמצעות הטבעה בספוג. הבעיה היא, שלא ניתן לדייק בשיטה הזו. לכן, חשובה התאמה מדויקת לכף הרגל הספציפית ולבעיה שממנה סובלים.  

מי צריך מדרסים?
אנשים הסובלים משינויי מבנה של כפות הרגליים. לדוגמה: אם אחת שטוחה והשנייה קשתית יותר. במצבים הללו יש צורך לחלק את נקודות הלחץ והעומס נכון כדי לשמור על יציבות ולהפחית כאבים.

אם הברכיים צמודות יותר מדי אחת לשנייה ייתכן חוסר איזון. במקרה זה מדרסים יכולים "לכוונן" את הברכיים נכון ולמנוע כאבים.

אם יש הרבה יבלות, שבאות וחוזרות, נפיחויות ובצקות ברגל, ככל הנראה, העומס, שמופעל על כפות הרגליים, לא שווה ומדרסים יכולים לסייע לפתרון הבעיה.

אם חולים בסוכרת, מדרס מותאם אישית, יוכל למנוע מצבים של פצעים וכיבים.

גם ספורטאים, שרוצים למנוע פציעות ולשפר ביצועים, כדאי להם לשקול לעשות מדרסים.

כשטכנולוגיה פוגשת אורתופדיה
באמצעות מכשור מיוחד, שמבצע סריקה ממחושבת, ניתן לקבל תמונת מצב מדויקת של כף הרגל ולהציג את כל הבעיות שיש בה. עד לא מזמן, זה היה יכול להישמע דמיוני אבל כיום הטכנולוגיה הזו היא חלק בלתי נפרד באבחון וריפוי בעיות רפואיות רבות.

אז איך זה בדיוק עובד? המטופל נעמד על משטח זכוכית מיוחד והמסך מציג את חלוקת הלחצים המופעלים על כף הרגל. זאת הפעם הראשונה שניתן לאפיין בעיות אורתופדיות באמצעות מדרסן ולא רק ע"י רופא.

בשלב הבא, המומחים מניחים כרית וויסקו על משטח הזכוכית ועליה מניחים את המדרס בזמן שהמטופל דורך עליו. כל התהליך אורך כחצי שעה, כך, שניתן לקבל את המדרסים באותו יום. המדרסים הללו עשויים מתרכובות טרמו-פלסטיות המשלבות פורון כבולם ולכן הם גמישים ודקים מהמדרסים המוכרים הרגילים.

החשיבות בפניה להתאמת מדרסים באמצעות סריקה ממוחשבת
שוק המדרסים בישראל הוא מאוד פרוץ עם מינימום פיקוח מהרשויות. המשמעות היא, שיכולים בקלות ליפול בפח, כי כדי לייצר מדרסים בארץ לא זקוקים להכשרה מיוחדת, אלא רק לרצון למכור. לכן, לנוכח הטכנולוגיה החדשה, חשוב לפנות לחברות/מקומות המציעים את הטכנולוגיה הממוחשבת, שמהווה, למעשה, מעין "תעודת אחריות" לביצוע התאמה טכנולוגית-אישית למטופל. כאמור, פיתוח הטכנולוגיה לייצור מדרסים במערכת מתקדמת משאיר מאחור את תבניות הגבס המיושנות, שכבר לא מהוות פתרון מודרני וחדיש לבעיות אורטופדיות בכף הרגל.

סיכום
בזכות התפתחות הטכנולוגיה בתחום כף הרגל, עולם המדרסים חווה שינוי משמעותי וניתן לייצר מדרסים איכותיים ומתקדמים. כמובן, שהעולם ממשיך להתפתח ואין לדעת איזו טכנולוגיה תפגוש את כפות הרגליים עוד 10 שנים. בינתיים, הסריקה הממוחשבת מבטיחה תהליך התאמה יסודי ומתקדם.


FITNESS FREE



 
 
Bookmark and Share