Telecom News - 4 ענקיות הטלקום העולמיות מחפשות סטארטאפים לדור 5 בישראל

4 ענקיות הטלקום העולמיות מחפשות סטארטאפים לדור 5 בישראל

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> 4 ענקיות הטלקום העולמיות מחפשות סטארטאפים לדור 5 בישראל
4 ענקיות הטלקום העולמיות מחפשות סטארטאפים לדור 5 בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 22.7.20, 07:505G FREE

סטארטאפים ישראליים, שמפתחים מוצרים/שירותים סביב טכנולוגיות דור 5, למגזר הפרטי/הארגוני, ומעוניינים להשתתף בתחרות, יכולים להגיש את הצעותיהם החל מהיום ועד 7.9.20. שופטים מטעם הברית, שהקימו ענקיות הטלקום, יבחנו את ההצעות על סמך 4 מדדים.
 
האם מציון תצא בשורת דור 5? ענקיות הטלקום העולמיות מחפשות בישראל סטארטאפים לתחום:

דויטשה טלקום ((Deutsche Telekom הגרמנית,
אורנג' (Orange) הצרפתית,
טלפוניקה (Telefónica) הספרדית,
סינגטל (Singtel) הסינגפורית.

הן מחפשות סטארטאפים ישראליים, שמפתחים מוצרים או שירותים סביב טכנולוגיות דור 5, למגזר הפרטי או הארגוני.

לשם כך הקימו 4 ענקיות הטלקום ברית, Go Ignite. זו כוללת את:

 hub:raum,
Orange Fab,
Singtel Innov8,
Connected Open Innovation,

זרועות החדשנות של דויטשה טלקום, אורנג', סינגטל וטלפוניקה - בהתאמה.

4 חברות הטלקום אוחזות בנתח שוק של יותר מ-1.2 מיליארד לקוחות באפריקה, אירופה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון, דרום מזרח אסיה ואוסטרליה.

סטארטאפים ישראליים, שמעוניינים להשתתף בתחרות, יכולים להגיש את הצעותיהם החל מהיום ועד 7.9.20 באתר הברית - כאן.

שופטים מטעם הברית יבחנו את ההצעות על סמך 4 מדדים:

חדשנות טכנולוגית,
כדאיות,
זמן ביצוע מהיר,
בשלות של כל פרויקט.

לסטארטאפים הנבחרים תהיה הזדמנות להציג את פתרונותיהם בפני מנהלים בכירים מטעם 4 החברות, בסדנה מקוונת, שתיערך ב-21-23 בספטמבר 2020.

הסדנה נועדה לעזור לסטארטאפים שייבחרו, לחדד את הצעות הערך שלהם, ע"י עבודה משותפת עם צוותי המו''פ של 4 ענקיות הטלקום, תוך מתן מענה מדויק יותר לדרישות השוק. בנוסף, תבחן האפשרות לשיתוף פעולה עסקי, או השקעה בסטארטאפים הנבחרים.

גל אביטל, מנהלת שותפויות אסטרטגיות אזורית ב-Singtel Innov8 וחברת הנהלה ב-Go Ignite: "קבוצת סינגטל מספקת באסיה היצע של שירותי תקשורת, מסורתיים ומהדור הבא. יש לנו נוכחות באסיה, אוסטרליה ואפריקה, עם יותר מ-700 מיליון לקוחות ניידים ב-21 מדינות.

כאומת הסטארטאפים, אני מעריכה, שכמו בתחומי הסייבר והביו-טק, בעקבות התחרות ניחשף לסטארטאפים ישראליים, שיהיו שותפים להקמת רשת התקשורת העתידית, תוך מימוש מירבי של הפוטנציאל הגלום בטכנולוגיה זו.

אנו משוכנעים, שדור 5 עשוי להביא ערך באמצעות האצת הטרנספורמציה הדיגיטלית בעולם הניצב בפני אתגרים כלכליים ואקולוגיים חסרי תקדים. עם קריאה גלובלית זו אנו מצפים לסייע לסטארטאפים שיש להם רעיונות מרגשים לגבי דור 5.

נעזור להם להביא את הפתרונות החדשניים שלהם לשווקים בדרום מזרח אסיה. נרתום את הפוטנציאל של דור 5 ונהפוך אותו ל-Game Changer. כך, שאותם סטארטאפים יוכלו לספק הצעות חדשניות ומובחנות".

גיל פרשקר, מנהל ההשקעות בישראל, Singtel Innov8: "קרן ההשקעות של סינגטל השקיעה באופן אקטיבי ומתמשך בישראל בתחומי הסייבר ופתרונות בתחום מחשוב ענן וכעת מחפשת הזדמנויות להשקעה בתחומי פינטק, Esport,  טלה-רפואה וטכנולוגיות דור 5".
 
 
5G PHONE



 
 
Bookmark and Share