Telecom News - ליסיה בכר מנוח מונתה כשותפה לקרן קטליסט

ליסיה בכר מנוח מונתה כשותפה לקרן קטליסט

דף הבית >> מינויים >> ליסיה בכר מנוח מונתה כשותפה לקרן קטליסט
ליסיה בכר מנוח מונתה כשותפה לקרן קטליסט
מאת: מערכת Telecom News, 3.8.20, 15:45ליסיה בכר מנוח יחצ

בגיל 37 היא תכהן כשותפה בקרן לצד השותפים-המנהלים הוותיקים אדוארד קוקירמן, יאיר שמיר ובועז הראל.
 
קרן הפרייבט אקוויטי הישראליתFund  Catalyst מינתה את ליסיה בכר מנוח, (37), כשותפה בקרן, שמשקיעה בחברות טכנולוגיה ישראליות בשלבי צמיחה ומנהלת 300 מיליון דולרים.

ב-14 השנים האחרונות רכשה ליסיה ניסיון בינלאומי במשרות ניהול בכירות בתאגידים תעשייתיים כמו קבוצת כתר, אדמה, ובמפעל ייצור של BMW באוסטריה. היא מתמחה בתחומי גיוס הון, מיזוגים ורכישות ועסקאות ואינטגרציות לאחר מיזוג.

ליסיה היא בעלת תואר שני בהנדסת מכונות ותעשיה מאוניברסיטת וינה לטכנולוגיה ((Vienna University of Technology. כ"כ היא בוגרת תוכנית ניהול מאוניברסיטת הרווארד (התמחות בניהול סיכונים) ותואר MBA מאוניברסיטת ת"א.
 
ליסיה בכר מנוח: "אני גאה לעבוד לצידם של שניים מוותיקי תעשיית ההון סיכון הישראלית, אדוארד קוקירמן ויאיר שמיר. אני שמחה להעמיד לרשות חברות ההייטק הישראליות את הידע ואת רשת הקשרים הבינלאומיים העסקיים שצברתי, במיוחד בתקופה מאתגרת כזו בה חברות צמיחה זקוקות לכמה שיותר תמיכה".

יאיר שמיר, מייסד ושותף מנהל בקרן קטליסט: "אני בטוח, שהצטרפותה של ליסיה לקטליסט היא תוספת משמעותית לקרן הפרייבט אקוויטי שלנו. הרקע הטכנולוגי שלה יחד עם הנסיון העסקי שצברה, בעיקר בעסקאות מיזוגים ורכישות, יחזקו את הצוות שלנו".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share