Telecom News - רונן ערמון ומירי מישור-גולדנברג מונו לסמנכ"לים בסלברייט למודיעין דיגיטלי

רונן ערמון ומירי מישור-גולדנברג מונו לסמנכ"לים בסלברייט למודיעין דיגיטלי

דף הבית >> מינויים >> רונן ערמון ומירי מישור-גולדנברג מונו לסמנכ"לים בסלברייט למודיעין דיגיטלי
רונן ערמון מונה לסמנכ"ל בכיר למוצר וטכנולוגיה ומירי מישור-גולדנברג מונתה לסמנכ"לית בכירה לשירותי לקוחות בסלברייט שעוסקת במודיעין דיגיטלירונן ערמון תמונת יחצ מאושרת מדבי
מאת: מערכת Telecom News, 19.8.20, 14:22

סלברייט (cellebrite), שעוסקת בפתרונות מודיעין דיגיטלי עבור גופי אכיפת חוק, חקירות, גופי ממשל וארגונים, כדי להתמודד עם המורכבות הגוברת, שבאתגרי פשיעה  בעידן הדיגיטלי, הודיעה על 2 חברי הנהלה המצטרפים לחברה: רונן ערמון לתפקיד סמנכ"ל בכיר למוצר וטכנולוגיות (CPTO - Chief Products & Technology Officer), ומירי מישור-גולדנברג לתפקיד סמנכ"לית בכירה המובילה את פעילות שירותי הלקוחות (Customer Services SVP).

ערמון מביא עימו ניסיון רב שנים בניהול בכיר של תחומי מוצר, מחקר ופיתוח בחברות רב-לאומיות. בין היתר, הוא ניהל פעילות נרחבת של מחקר ופיתוח בחברת מרקורי, ולאחר שזו נרכשה ע"י HP הוא כיהן בחברת HP כסגן נשיא ומנהל מיטוב הטכנולוגיה העסקית - BTO - Business Technology Optimization. לאחר מכן הוא היה שותף מייסד, מנהל הטכנולוגיות והמוצרים והמנכ"ל של קפריזה - Capriza - פלטפורמה המאפשרת עבודה של מערכות מחשוב מסורתיות (legacy) דרך יישומוני מובייל מתקדמים.

ערמון יצטרף כעת להנהלת סלברייט ויהיה מופקד על הובלת אסטרטגית קבוצות המחקר, הפיתוח והמוצר לרבות האסטרטגיה הטכנולוגית ארוכת הטווח שלה.

מישור-גולדנברג מביאה עימה נסיון רב בתחום פיתוח וניהול שירותים ללקוחות ותפישת חוויית הלקוח ושימשה בתפקידי ניהול בכירים בתחומי ה-Customer Services במשך 18 שנה בחברת אמדוקס.מירי מישור גולדנברג תמונת יחצ מאושרת מדבי

מישור-גולדנברג תהיה מופקדת על פיתוח ותפעול השירותים של סלברייט ללקוחותיה בעולם, קידום תוכניות ההכשרה וההסמכה, תמיכה וליווי של הלקוחות ביישום פתרונות החברה, ופיתוח שירותים מתקדמים ושירותי ייעוץ מקצועיים.

יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט: "אני מברך על הצטרפותם של רונן ומירי לסלברייט ומאחל להם הצלחה רבה בתפקיד. מינויים אלה, כמו גם מינויו של אלון קלומק למנהל הפעילות העסקית העולמית בחודש יוני, הם ההוכחה, שסלברייט ממשיכה לצמוח ולהתפתח בתחום המודיעין הדיגיטלי". 



 
 
Bookmark and Share