Telecom News - ChipEx2020 יתקיים ככנס וירטואלי ב-16.9.20 בהשתתפות מומחים מכל העולם

ChipEx2020 יתקיים ככנס וירטואלי ב-16.9.20 בהשתתפות מומחים מכל העולם

דף הבית >> בקהילה >> אירועים, כנסים ותערוכות >> ChipEx2020 יתקיים ככנס וירטואלי ב-16.9.20 בהשתתפות מומחים מכל העולם
ChipEx2020 יתקיים ככנס וירטואלי ב-16.9.20 בהשתתפות מומחים מכל העולם
מאת: מערכת Telecom News, 20.8.20, 07:30VIDEO CONFERENCE FREE
 
הכנס השנתי של תעשיית השבבים יתקיים במהדורה וירטואלית ויקרא ChipEx2020 Digital. הכנס יפגיש את אנשי התעשייה מישראל עם בכירי המפתחים ומנהיגי תעשיית השבבים מכל רחבי העולם. הכנס יעסוק בחידושים בכלי פיתוח ושירותים, ובתחומי מיחשוב קוונטי, בינה מלאכותית, לימוד מכונה, RISC V, תקשורת5, וטכנולוגיות לאבטחת מידע בשבבים.
 
בעקבות משבר הקורונה והאיסור על מפגשים מרובי משתתפים החליטה חברת איי אס ג'י, מפיקת כנס ChipEx2020, להמיר את הכנס למהדורה דיגיטלית. לשם כך בחנה החברה מגוון פלטפורמות של כנסים וירטואלים מכל העולם ובחרה בפלטפורמה מתקדמת המאפשרת לכל משתתף ליהנות מהרצאות של טובי המומחים בתעשייה, ללמד על  הטכנולוגיות החדשניות ביותר ולתקשר עם יצרני הפתרונות והשרותים המובילים לתעשיה בצורה קלה וידידותית.
 
בכנס הוירטואלי שיתקיים ב -16.9.20 ישתתפו ג'ון נויפר, מנכ"ל איגוד השבבים האמריקאי SIA, ד"ר מריה מרסד, נשיאת TSMC אירופה, פרופ' קרסט אסנוביק, יו"ר ארגון RISC V,  ד"ר קלאודינור קוהלו, מומחה בינה מלאכותית בחברת גוגל, ד"ר ברטין סהה, סגן נשיא ומנכ"ל שרותי Machine Learning  בחברת אמזון, ד"ר מליק טאטיפמולה, CTO לתחום תקשורתG 5 בחברת אריקסון, ד"ר וולי ריינס, לשעבר מנכ"ל מנטור גרפיקס וכיום מנכ"ל חברת קורנאמי, וכן מומחים מקצועים מהחברות המובילות בתעשיה כולל NVIDIA, סמסונג, מרוול, אינטל ועוד. 
 
שלמה גרדמן, יו"ר משותף של ChipEx2020 Digital: "כמדי שנה ועל אף מגבלות הקורונה, עשינו מאמצים רבים כדי לאפשר לאנשי תעשיית השבבים בישראל ללמד על החידושים והמגמות החדשות בתעשיית השבבים הגלובלית מפיהם של המומחים המובילים בעולם. 

בנוסף לחידושים בכלי פיתוח ושירותים, יעסוק הכנס בתחומים החדישים ביותר כולל מיחשוב קוונטי, בינה מלאכותית, לימוד מכונה,RISC V, תקשורתG 5, טכנולוגיות לאבטחת מידע בשבבים ועוד. אני מזמין את כל אנשי התעשיה לקחת חלק בכנס מהמחשב במשרדם או אפילו מביתם כדי להתעדכן בכל החידושים הטכנולוגים והכיוונים העתידיים של התעשייה".
 
פרופ' רן גינוסר, ראש מרכז המחקר ל-VLSI בטכניון ויו"ר מקצועי שלDigital  ChipEx2020: "גם השנה הצלחנו לבסס את הכנס המקצועי שלDigital  ChipEx2020 על הרצאות מקצועיות, שנבחנו ע"י הוועדה המקצועית של הכנס (TPC). עובדה זו מבטיחה, שהכנס ישמור על רמה מקצועית גבוהה ביותר ועל הרצאות אוביקטיביות של מומחים בלתי תלויים".
 
ChipEx2020 Digital ייערך כאמור על פלטפורמה וירטואלית בשם ChipEx2020 Digital  ,Virtual Platformשנבנתה במיוחד עבור הכנס וכוללת אפשריות מתקדמות לצפייה בהרצאות מקצועיות ב10- מסלולי הכנס, לביקור בביתני התצוגה הווירטואליים של הספקים לתעשייה ולתקשור ישירות עם המומחים והמנהלים של  אותן חברות.
 
הפלטפורמה המתקדמת מאפשרת לכל מבקר לבצע מיונים של כל המציגים לפי מילות מפתח, לאתר את הרלוונטיות ביותר עבורו ואז לנהל שיחות צ'ט או לתאם פגישות עם נציגי החברות המעניינות ביותר.
 
הפלטפורמה תישאר זמינה גם לאחר מועד הכנס ותאפשר את המשך הקשר בין המבקרים למציגים כמו גם לצפות בכל ההרצאות בכנס, שתהיינה זמינות רק למשתתפי הכנס במהלך השנה הקרובה.
 
ChipEx2020 Digital  מיועד לכל אנשי תעשיית השבבים והרכיבים כולל מהנדסים, מנהלי פיתוח, סמנכ"לים, מנכ"לי חברות בתחום המיקרואלקטרוניקה  משקיעי הון סיכון ומומחים מקצועיים לתעשייה.
 
ChipEx2020 Digital  מאורגן ע"י חברת איי אס ג'י בע"מ בשיתוף עםSIA  - איגוד התעשייה בארה"ב , ו-Semi - האגוד הבינלאומי של תעשיית השבבים.
 
בין המשתתפים בכנס יוגרלו זוג כרטיסי טיסה לחופשה זוגית בתאילנד (בחסות חברת טרקיש אירליינס).
 
רישום - כאן.
אתר הכנס: www.chipex.co.il

CHIPEX2020



 
 
Bookmark and Share