Telecom News - הווירטואליזציה מגיעה לעידן ה-Cloud-Native (תשתיות מוטות ענן)

הווירטואליזציה מגיעה לעידן ה-Cloud-Native (תשתיות מוטות ענן)

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> הווירטואליזציה מגיעה לעידן ה-Cloud-Native (תשתיות מוטות ענן)
הווירטואליזציה מגיעה לעידן ה-Cloud-Native (תשתיות מוטות ענן)
מאת: מערכת Telecom News, 26.8.20, 14:42DIGITAL FREE

יישומים מוטי ענן הם העתיד של חדשנות עסקית. הווירטואליזציה מובילה לביטול תהליכי עבודה ומערכי פיתוח נפרדים, שבד"כ כלל קיימים בין מערכי יישומים מסורתיים וכאלה שהם מוטי-ענן.
 
רד האט (Red Hat), חברת פתרונות הקוד הפתוח, הודיעה על זמינות  Red Hat OpenShift 4.5 - גרסה עדכנית ביותר של פלטפורמת ה-Kubernetes.

גרסה זו כוללת את OpenShift Virtualization, שמטרותיה הן לסייע לארגונים לצמצם מחסומים בין תשתיות מסורתיות לתשתיות מוטות ענן (Cloud-Native), להגדיל שליטה על משאבים מבוזרים, ולקדום את האסטרטגיה שלהם לא רק עבור טרנספורמציה דיגיטלית של פעילויותיהם, אלא גם לבידול השירות אותו הם מציעים בשווקים יותר ויותר תחרותיים.

לפי חברת המחקר גרטנר, "עד 2022, יותר מ-75% מהארגונים הגלובליים יריצו יישומי קונטיינר בייצור, גידול משמעותי לעומת פחות מ-30% ב- 2019".

בעוד דו"ח זה מצביע על כך, שיישומים מוטי ענן הם העתיד של חדשנות עסקית ופיתוח יישומים חדשים, הרי לארגונים רבים עדיין יש השקעות גדולות ביישומים עסקיים קריטיים, שפועלים כמכונות וירטואליות מסורתיות (VMs).

 Red Hat OpenShift 4.5 כוללת כעת, כאמור, את OpenShift Virtualization. תוספת זו מאפשרת העברת עומסי עבודה מבוססי VM סטנדרטיים אל Kubernetes, ומסייעת בביטול תהליכי העבודה ומערכי הפיתוח הנפרדים שבד"כ כלל קיימים בין מערכי יישומים מסורתיים וכאלה שהם מוטי-ענן.

OpenShift Virtualization, שנגזרה מפרויקט הקוד הפתוח KuberVirt, מאפשרת לארגונים לפתח, לפרוס ולנהל יישומים המורכבים ממכונות וירטואליות לצד פונקציות קונטיינרים ו-Serverless, בפלטפורמת Kubernetes מודרנית אחת הפועלת על תשתיות חומרה פיזית. עם OpenShift Virtualization מקודמים מערכי יישומים מסורתיים לשכבה של חדשנות פתוחה, ומתאפשר ללקוחות לבצע בקצב שלהם טרנספורמציה אמיתית.

גמישות מוגברת ובחירה עבור התשתית
Red Hat OpenShift 4.5 כוללת גם אוטומציית Full-stack עבור פריסות vSphere, מה שמאפשר לפרוס את Red Hat OpenShift "בלחיצת כפתור" מעל כל סביבות vSphere הנתמכות. עם אוטומציית Full-stack צריך מנהל המערכת רק לספק הרשאות לפריסת vSphere, וכלי ההתקנה מקצה את כל המשאבים הדרושים, מאפשר חוויית התקנה ראשונית מהירה, וניהול ותחזוקה שוטפים קלים יותר. יכולת זו מתווספת לתמיכת OpenShift בפריסות vSphere על תשתית קיימת, מה שמספק למנהלי מערכת את הגמישות לפרוס OpenShift בסביבות vSphere מותאמות ללקוחות.

במשך הזמן התרחבה חוויית ההתקנה של אוטומציית Full-stack וכוללת אתAWS, Google Cloud Platform, Microsoft Azure, Red Hat Virtualization, ו-Red Hat OpenStack Platform, מה שמאפשר ללקוחות לפרוס OpenShift clusters ברחבי עננים שונים ובאתרי לקוחות עם אותה חוויה אוטומטית במלואה.

עתה, עם אוטומציית פריסות vSphere מלאה, קל לארגונים להריץ פלטפורמת קונטיינרים ארגוניים על תשתית וירטואלית קיימת, עם בחירה גדולה עוד יותר של פלטפורמת התשתית שלהם.

אשש בדאני, סגן נשיא לפלטפורמות ענן ברד האט: "מאז פיתוחה פעלנו להפוך את Red Hat OpenShift לפלטפורמה המאפשרת ללקוחות לאמץ גישות מוטות ענן ובמקביל לתמוך ביישומים מסורתיים קיימים. היא מביאה Kubernetes לווירטואליזציה בלי לגרור את Kubernetes בחזרה לתשתיות וירטואליזציה ותיקות (Legacy). עמה ארגונים יכולים לקדם את התשתית שלהם וליהנות מיתרונות חידושים מוטי ענן בלי להזניח השקעות עבר בתשתיות".
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share