Telecom News - קבוצת רנו יוזמת האקתון עולמי לחיטוי רכבים בהשתתפות סטארטאפים ישראלים

קבוצת רנו יוזמת האקתון עולמי לחיטוי רכבים בהשתתפות סטארטאפים ישראלים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> קבוצת רנו יוזמת האקתון עולמי לחיטוי רכבים בהשתתפות סטארטאפים ישראלים
קבוצת רנו יוזמת האקתון עולמי לחיטוי רכבים בהשתתפות סטארטאפים ישראלים
מאת: מערכת Telecom News, 1.9.20, 13:23רנו
 
זמן קורונה: "רשיון לנקות" - אתגר בינ"ל בתחום טכנולוגיות חדשניות לחיטוי רכבים יוצא לדרך לאיתור פתרונות, שישמרו על בריאות הנהגים והנוסעים. הפעילות בישראל תרוכז ע"י מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בתחום האוטומוטיב בת"א, שמזמינה סטארטאפים ויזמים ישראלים להתמודד עם האתגר הכולל תחומי 6 פתרונות. יזמי הפתרונות הנבחרים יקבלו הזדמנות לשותפות עם הקבוצה. הרישום נפתח.
 
הקורונה מזמנת אינסוף אתגרים חדשים, אחד מהם יעמוד במרכזו של האקתון Licence to Clean, שיוזמת חטיבת ה-AfterSales בקבוצת רנו במספר שווקים בינלאומיים, בהם גם ישראל. מדובר בתחרות אונליין, ראשונה מסוגה, שתעסוק בפיתוח טכנולוגיות חדשניות לחיטוי רכבים, אתגר חדש העומד מול תעשיית הרכב לשמירה על בריאות המשתמשים והנוסעים מפני חיידקים או וירוסים.

התחרות בישראל תרוכז ע"י מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בת"א, הפועלת בשגרה לזיהוי וניסוי (POC) של טכנולוגיות ישראליות פורצות דרך בתחום האוטומוטיב. אינגריד אמסלם, מנהלת פרויקטים בצוות המעבדה, תרכז את התחרות בארץ וגם תשמש כשופטת בצוות הבינלאומי.

יזמי הפתרונות הנבחרים יקבלו הזדמנות לשותפות עם הקבוצה, מהמובילות בתעשיית הרכב העולמית. בנוסף, הצוות, שיגיע למקום הראשון, גם ייפגש עם צוותי ה-AfterSales של רנו בפריז.

מטרת התחרות לאתר פתרונות שישמרו על בריאות הנהגים והנוסעים שמשתמשים ברכבים שיתופיים, רכבי ליסינג או השכרה בזמן הקורונה, כאשר הפתרון יכול בהחלט לשמש גם ברכבים פרטיים. הרעיון הוא למצוא מערכת שניתן ליישם במודל after-market (לאחר רכישת הרכב), ללא צורך לשנות את מבנה הרכב לצורך זה. 

הצעות לפרויקטים יכללו פתרונות בתחומים הבאים (אך לא רק בהם):
  • פתרון המוטמע ברכב ומבוסס על תהליך פיזי או כימי בטיחותי,
  • בד או חומר אחר שמשמיד חיידקים או וירוסים,
  • מוצר לריסוס על משטחים שנשאר לאורך זמן,
  • פילטר (מסנן) חדש, שניתן להוסיפו למערכת המיזוג של הרכב,
  • מכשיר סניטציה המופעל ונשלט מרחוק,
  • מכשיר המאפשר הפרדת הנהג מיתר הנוסעים. 
מארגני התחרות מזמינים יזמים, סטארטאפים וספקים מישראל, אירופה, רוסיה, טורקיה והודו להגיש מועמדות והצעה לפרויקט החל מהיום ועד ל-14.9.20. אירוע ההאקתון עצמו יתקיים (וירטואלית) עד ה-16 באוקטובר 2020.

לרשות המשתתפים באתגר יעמדו משאבי סיוע, כולל וובינרים, מנטורים וכלים נוספים באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית הייעודית לאירוע, שיימשך 6 שבועות. בבחירת הפרויקטים העולים לגמר והזוכים יבחנו שופטי ההאקתון את הפתרונות לפי קריטריונים של חדשנות, רלוונטיות, סקלביליות (אפשרות הרחבה), והיתכנות טכנית. הפתרונות צריכים להיות גם בעלויות נגישות.

קבוצת רנו: "הצוות שלנו נלהב לשתף פעולה עם יזמים פורצי דרך ולהביא להבדל משמעותי בשמירה על הבריאות. אנו נרגשים לפתח רעיונות חדשים לחיטוי במיוחד בזמנים חסרי תקדים אלה".

אינגריד אמסלם: "ישראל נחשבת למדינת מפתח בהאקתון גלובלי זה בזכות היצירתיות והתעוזה של היזמים כאן. אנו שמחים לקדם טכנולוגיות ישראליות מול קבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי ומצפים בהתרגשות לקראת הפרויקטים החדשניים, שיציעו יזמים ישראלים". 
 
מידע נוסף והרשמה על ההאקתון Licence to Clean - כאן.

רנו
 
 



 
 
Bookmark and Share