Telecom News - מחקר: השירותים הפיננסיים עוברים למודל רב ענני בטרנספורמציה הדיגיטלית

מחקר: השירותים הפיננסיים עוברים למודל רב ענני בטרנספורמציה הדיגיטלית

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> Billing & Payments >> מחקר: השירותים הפיננסיים עוברים למודל רב ענני בטרנספורמציה הדיגיטלית
מחקר: ענף השירותים הפיננסיים עובר למודל רב ענני ככל שהטרנספורמציה הדיגיטלית מואצת
מאת: מערכת Telecom News, 8.9.20, 12:07DIGITAL FREE

המחקר נערך בקרב כ-2,600 משיבים ברחבי העולם (488 בשירותים פיננסיים) במגוון תעשיות, סדרי גודל של ארגונים ותפקידים. המשתתפים נשאלו על האתגרים וההזדמנויות, שהוצגו בתהליך המתמשך של טרנספורמציה דיגיטלית.

מחקר גלובלי מ-F5 מגלה, שענף השירותים הפיננסיים מאיץ את המעבר שלו לענן, ככל שהוא דוחף קדימה עם מהלכי הטרנספורמציה הדיגיטלית. 87% מארגוני השירותים הפיננסיים שנסקרו מפעילים סביבות רב ענניות.

המחקר בנערך קרב כ-2,600 משיבים ברחבי העולם (488 בשירותים פיננסיים) במגוון תעשיות, סדרי גודל של ארגונים ותפקידים. המשתתפים נשאלו על האתגרים וההזדמנויות, שהוצגו בתהליך המתמשך של טרנספורמציה דיגיטלית. תגובותיהם מספקות מבט ייחודי למגמות המעצבות את נוף היישומים - וכיצד ארגונים ברחבי העולם משתנים כדי לעמוד בדרישות המשתנות תדיר של הכלכלה הדיגיטלית.

על פי דו"ח מצב שירותי היישומים (State of Application Report-SOAS) ל-2020, 60% מהארגונים, שנסקרו בתעשייה, מאמינים, שפלטפורמות הענן הציבוריות תהיינה חשובות מבחינה אסטרטגית בשנתיים עד 5 השנים הקרובות. זאת, בהשוואה ל-49%, שסברו כך ב-2019.

ממצאים אלה מציבים את אימוץ הענן הציבורי כעדיפות האסטרטגית הגבוהה ביותר בתעשייה. זאת ועוד, 84% מארגוני השירותים הפיננסיים מצהירים, שהם נמצאים בעיצומה של תוכנית טרנספורמציה דיגיטלית, ושלושת רבעים מהם אומרים, שהמניע העיקרי שלהם הוא להגדיל את מהירות הטמעת המוצר או השירותים החדשים שלהם.

במבט קדימה
התעשייה מתכננת להטמיע שירותי יישומים, שיתמכו באימוץ רב יותר של טכנולוגיות ענן ציבורי וארכיטקטורות מודרניות (ענן או קונטיינרים). 42% מצפים להטמיע SDN gateways או SDN WAN ב-2020 (עלייה מ-34% ב- 2019) ואילו 39% יטמיעו  API gateways (עלייה מ-27%) ו-35%Ingress control  (עלייה מ-21%).

זאת ועוד, 46% מהנשאלים בשירותים פיננסיים זיהו את ה-SDN כמגמה חשובה אסטרטגית עבורם ב-2-5 השנים הבאות, לעומת 42% בשנה שעברה.איתי אמויאל יחצ

איתי אמויאל, (בתמונה משמאל), מנהל המגזר הפיננסי ישראל, יון וקפריסין ב-F5: "הרעיון, שיישומי שירותים פיננסיים הם האיטיים ביותר במעבר לענן, הופרכה גלובלית באופן ברור. במקום זאת אנו רואים, שבכל העולם הענף עובר לאימוץ מודל רב ענני, כאשר ארגונים מבקשים להגדיל את קצב השינוי הדיגיטלי שלהם ולפרוס במהירות רבה יותר את היישומים, שיספקו חווית לקוח באיכות גבוהה. גם בישראל, ארגוני שירותים פיננסיים, שעומדים בפני תחרות גוברת, החלו פונים לענן כדי לענות על צרכיהם של לקוחות מצפים כעת לשירות מהיר וחלק".

 
 



 
 
Bookmark and Share