Telecom News - נפתח רישום למחזור 3 ל-Intel Ignite - תכנית הסטארטאפים של אינטל בת"א

נפתח רישום למחזור 3 ל-Intel Ignite - תכנית הסטארטאפים של אינטל בת"א

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> נפתח רישום למחזור 3 ל-Intel Ignite - תכנית הסטארטאפים של אינטל בת"א
נפתח רישום למחזור השלישי ל-Intel Ignite - תכנית הסטארטאפים של אינטל בת"א
מאת: מערכת Telecom News, 14.9.20, 13:00STARTUP FREE
 
היא מיועדת לסטארטאפים ממגוון תעשיות ביניהן AI, אבטחת סייבר ו-IoT, תחומים בהם אינטל יכולה לספק הכוונה על בסיס ניסיונה. התוכנית מתרחבת ל-2 מדינות נוספות: ארה"ב וגרמניה.
 
אינטל הודיעה היום על השקת 2 אתרים חדשים של Intel Ignite באוסטין בטקסס ובמינכן בגרמניה בהמשך להצלחת התוכנית בישראל. זו תכנית הצמיחה של אינטל לסטארטאפים, שהושקה ב-2019, וזה הצעד הראשון של התרחבות התוכנית הצפויה להגיע למספר ערים ברחבי אירופה, צפון אמריקה ואסיה. התוכניות הוקמו באוסטין ובמינכן משום שבערים אלו קיימים אתרים של אינטל עם סביבת סטארטאפים מובילה הכוללת בתוכה ריכוז גבוה של חדשנות, טכנולוגיה וכישרון.
 
מדובר בתוכנית של 12 שבועות, במהלכה 10 סטארטאפים, שנמצאים בשלבים הראשונים שלהם, זוכים למנטורים אישיים מאינטל ולמומחים עולמיים. הסטארטאפים מקבלים גישה לטכנולוגיה, למובילים עסקיים, וכן למידע ולקשרים.
 
Intel Ignite סיימה 2 מחזורים מוצלחים בישראל תוך ייצוג סטרטאפים ממגוון תעשיות ביניהן בינה מלאכותית, אבטחת סייבר ו-IoT, תחומים בהם אינטל יכולה לספק הכוונה על בסיס הניסיון שלה, החל מהנדסה, ייצור ושיווק, כמו גם סיוע בקשרים בתעשייה.
 
התוכנית נפתחת כעת לקבלת מועמדים לסבב השלישי, שייערך בתל אביב. התוכניות באוסטין ובמינכן יחלו במחצית הראשונה של 2021. הרישום לתוכנית במינכן ייפתח ברבעון הרביעי של 2020 וחברות מכל אירופה יוכלו להגיש את מועמדותן. לתוכנית באוסטין יהיה בסיס פיזי במרכז קהילת הסטארטאפים. הליך הבחירה והתוכנית כולה יהיו מקוונים בהתאם להנחיות ההתמודדות עם הקורונה.
 
הקריטריונים עבור סטארטאפים המעוניינות להירשם כוללים: מימון של מינימום 1 מיליון דולרים (סיד, סבב A), צוות מימון מנוסה, IP משמעותי ונתח שוק פוטנציאלי משמעותי. הסטרטאפים חייבים להיות בתחום הטכנולוגיה. אינטל איגנייט לא דורשת מימון מהחברות כחלק מהשתתפותן בתוכנית זו.צחי וייספלד יחצ
 
צחי וייספלד, (בתמונה משמאל), מנכ"ל Intel Ignite: "Ignite נוצרה כדי לסייע לסטרטאפים לגלות את הפוטנציאל שלהם ולחבר אותם עם מומחים מאינטל. אנו מרחיבים את התוכנית למספר ארצות. כך, שנוכל לעבוד עם מגוון חברות סאטארטאפ בהתמודדות עם האתגרים הגדולים בעולם. עובדי אינטל, שמלווים את הסטארטאפים באיגנייט, מתמודדים עם אתגרים לעבוד יותר מהר ובאופן יצירתי והם מקבלים פרספקטיבה על איך חברות אחרות ויזמים פועלים, ליצירת תוצאות מהירות והישגים עסקיים משמעותיים".
 
בוב סוואן, מנכ"ל אינטל: "מטרת אינטל היא ליצור טכנולוגיות משנות עולם המשפרות את חיי האנשים. השקנו את Intel IgniteI ב-2019 הן כדי לעזור לסטארטאפים במסעם להצלחה והן כדי לספק לעובדי אינטל הזדמנות לקדם את מטרתנו. כבר בשנתה הראשונה, התוכנית עלתה בהרבה על ציפיותינו, ועל רקע הישגיה המוכחים והאסטרטגיים בחרנו להרחיב את פעילותה".
 
מידע נוסף להלן -  www.intel.com/ignite
 
 
 



 
 
Bookmark and Share