Telecom News - LG הכריזה על ה-LG Wing והגדירה מחדש את יכולות השימוש בסמארטפון

LG הכריזה על ה-LG Wing והגדירה מחדש את יכולות השימוש בסמארטפון

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> LG הכריזה על ה-LG Wing והגדירה מחדש את יכולות השימוש בסמארטפון
LG הכריזה על ה-LG Wing והגדירה מחדש את יכולות השימוש בסמארטפון
מאת: מערכת Telecom News, 14.9.20, 17:42LG
 
הסמארטפון משקף את רצון החברה ליזום אמצעי שימוש, שלא נראו עד כה בשוק הסלולר העולמי. המסך הקדמי של 6.8 אינץ' מסתובב על צירו 90 מעלות בכיוון השעון למצב מאוזן, וכך נחשף מסך נוסף של 3.9 אינץ' המספק לצרכנים אפשרויות שימוש חדשות ומגוונות וכך גם מצלמת הגימבל, הראשונה מסוגה בעולם בעולמות הסלולר.
 
חברת LG Electronics חשפה את הסמארטפון הראשון במסגרת ה-Explorer Project: LG Wing. המכשיר החדש נחשף בשידור חי ששודר בעמוד היטיוב של החברה (https://lgwing.me/DiscovertheUnexplored), הישר ממשרדי LG בסיאול, דרום קוריאה. ה-LG Wing מביא לידי ביטוי את חזונו של ה-Explorer Project לחקור וליזום אמצעי שימוש שלא נראו עד כה בשוק הסלולר העולמי.
 
המסך הנוסף המספק חווית שימוש שלא נראתה עד כה
ה-LG Wing 5G שונה לחלוטין מכל סמארטפון אחר הקיים היום בשוק. מחזיקי ה-Wing יכולים להחליף בצורה פשוטה וקלה  בין מצב Basic למצב Swivel, במסגרתו המסך הקדמי של 6.8. אינץ' מסתובב על צירו 90 מעלות בכיוון השעון למצב מאוזן, וכך נחשף מסך נוסף בגודל של 3.9 אינץ' המספק לצרכנים אפשרויות שימוש חדשות ומגוונות. בעת השימוש במצב Swivel, ניתן להציג אפליקציות על 2 המסכים יחדיו או 2 אפליקציות שונות בעת ובעונה אחת על כל מסך בנפרד.
 
התצוגה הייחודית של ה-LG Wing פותחת מגוון רחב של אפשרויות חדשות ואופציות לאינטראקציות ייחודיות מול אפליקציות ויישומים רבים, שמאפשרות לבצע בקלות כמה פעולות בו זמנית. המשתמשים יכולים לצפות בסדרות והסרטים האהובים עליהם במסך הראשי ותוך כדי לחפש מידע על השחקנים במסך השני או לדבר עם חברים על הסצנה שהם כרגע ראו. פיצ'ר ה-Multi app מאפשר ליצור קיצורי דרך לצמדי אפליקציות שלרוב מופעלות יחדיו וכך ניתן להפעיל אותן בקלות.
 
בעת הצפייה באפליקציות הסרטונים או הסטרימינג השונות במצב Swivel, האפליקציות יכולות לרוץ על המסך הראשי בזמן שהמשתמשים עושים שימוש במסך המשני לפעולות אחרות ללא הפרעה.
 
בנוסף, LG משתפת פעולה עם פלטפורמות סטרימינג שונות כדי להציג לצרכנים את אפשרויות השימוש החדשות והייחודיות במצב ה-Swivel. למשל, בעת צפייה ב-YouTube או Tubi על דפדפן מסוג Naver Whale במסך הראשי, יכולים מחזיקי ה-LG Wing לשוחח בלייב עם צופים אחרים במסך השני.
 
חווית צפייה ללא הפרעות
כיום יותר ויותר צרכנים צופים בסרטונים, סרטים וסדרות בסמארטפון, ובזכות היכולות של ה-Wing, LG משתפרת חוויית הצפייה של הצרכן. המסך הראשי של המכשיר הוא 6.8 אינץ' P-OLED Fullvision עם יחס רוחב וגובה של 20.5:9 - מה שמספק חוויית צפייה וגיימינג יוצאות מן הכלל.
 
המסך השני לא רק מרחיב את אפשרויות הצפייה במכשיר, אלא גם משמש לאחיזה נוחה בזמן שהמסך הראשי במצב מאוזן. בנוסף לכך, בזמן שמפעילים את ה-Grip lock, המסך שני יכול להציג מידע כגון תאריך ושעה כדי למנוע נגיעות מיותרות במסך הראשי.
 
בעת השימוש באפליקציות המתאימות במיוחד עבור מצב ה-Swivel, המסך השני משמש כ"מרכז מידע". למשל, המשתמשים יוכלו לשנות את הגדרות הסאונד והוידאו באמצעות אייקון, שיצוץ בחלקו העליון של המסך ללא צורך בעצירת הסרט, סדרה, או סרטון או לעבור לחלון אחר. וכדי למנוע כל הפרעה אפשרית לחוויית הצפייה ב-Wing LG הותקנה במכשיר מצלמת סלפי Pop Up 32MB ה"יוצאת" מגוף המכשיר בעת הצורך כדי לשמר שטח מסך במכשיר.
 
הקלטת וידאו באיכות מעולה באמצעות המצלמה הראשונה בעולם בעלת תמיכת גימבל
ה-LG Wing מצויד במצלמה מתקדמת ומגוון טכנולוגיות ופיצ'רים המתאימים במיוחד עבור אלה המקפידים לתעד את חייהם על בסיס יום יומי. במכשיר ישנן 3 מצלמות אחוריות - 64MP Ultra High Resolution OIS Wide, 12MP Ultra Wide Big pixel ו-13MP Ultra Wide. כאשר המכשיר במצב Swivel, ניתן לצלם עם 2 מצלמות בו זמנית בעזרת מצלמת ה-Pop Up 32MB ואחת המצלמות האחריות.
 
את התוצאה ניתן לשמור לסרטון וידאו אחד מרשים ביופיו או כ-2 סרטונים נפרדים, עם יחס גובה ורוחב של 1:1 או 16:9. ה-LG Wing מגיע עם ה-LG Creator's Kit - אוסף של פתרונות הדמיה ועיצוב הכוללים את ה-Timelapse Control, Voice Bokeh & ASMR Recording.
 
מצלמת הגימבל, הראשונה מסוגה בעולם בעולמות הסלולר, הופכת את המסך השני של ה-LG Wing לנקודת אחיזה נוחה המספקת יציבות הדרושה כדי לצלם תמונות חדות, נקיות וברורות יותר (מה שקשה לעשות היום בסמארטפונים אחרים ללא אביזרים נלווים).
 
ב-LG Wing ישנם כמה פיצ'רים מתקדמים, שכיום אפשר למצוא רק במחזיקי גימבל מקוריים, כמו ג'ויסטיק לשליטה בזווית המצלמה, אפשרות נעילה למניעת רעידות וטשטוש, מצב "עקוב אחרי" לצילום חלק יותר בתנועה, מעקב אחר תנועה  אפקית עם טלטול  מינימלי ומצב תצוגה First person המאפשר לתפוס תנועה דינמית.
 
מכשיר יציב וקל המספק לצרכנים שימושיות אמינה
למרות 2 המסכים, משקלו של ה-LG Wing קל יחסית, מה שמאפשר לאחוז בו בצורה קלה ונוחה. באמצעות חומרים דקים אך קשיחים וטכניקת ניקוב מיוחדת. משקלו של ה-Wing עומד על 260 גר' - לא שונה משאר הטלפונים הסלולריים בעלי הצג הגדול המצויים כיום בשוק. בנוסף, העיצוב הארגונומי של המכשיר מבטיח אחיזה נוחה בכל מצב - Swivel או Basic.
 
בעת עיצובו, המהנדסים שבנו את ה-LG Wing לקחו בחשבון את מגוון החלקים הזזים במכשיר כדי לחזק את עמידותו ואמינותו. בזמן צילום סלפי, מד התאוצה (Accelerometer) במכשיר מזהה אם המכשיר נופל ומגיב בהתאם באופן מיידי ומחזיר פנימה את עדשת מצלמת הסלפי Pop Up כדי למנוע נזק למצלמה.
 
דוגמא נוספת למחשבה הרבה, שהשקיעו בהנדסת המכשיר, ניתן לראות במודל הציר בולם הזעזועים, שמפחית את הלחץ על המנגנון בזמן שהמסך הראשי במצב מאוזן (מנגנון הציר נבדק והוכח כעובד באופן מצוין גם לאחר 20,000 סיבובים של המסך). בזכות הפוליאוקסימטילן התרמופלסטי המרוח בצידו האחורי של המסך הראשי, סיבובו למצב מאוזן נעשית בצורה נוחה וחלקה יותר וללא אף שריטה למסך השני.
 
ה-LG Wing מצויד במעבד Qualcomm Snapdragon 765G 5G עם מערכת Snapdragon X52 5G Modem-RF, המתאים באופן מושלם לתמיכה בשירותי 5G. כמעבד המובייל הראשון של Qualcomm, שמשלב אפליקציה ייעודית ומערכת 5G Modem-RF, הוא מספק לבעלי ה-Wing את ביצועי ה-AI הטובים ביותר בשוק, קישור 5G מהיר ויכולות מוליטי מצלמה מהירה, תוך כדי שימור חיי סוללה.
 
בזכות יכולות ה-Elite Gaming של ה-Snapdragon, LG Wing מספק חווייה ייחודית הכוללת כל מה שגיימר זקוק לו בסלולרי - תגובות מיידיות, גרפיקה מעולה ואיכות שמע מצוינת. 
 
ה-LG Wing יושק בדרום קוריאה בתחילת החודש הבא, ובהמשך בשווקי מטרה נוספים באירופה , צפון אמריקה וישראל. מחיר מוערך סביב 900 דולרים.

LG
 
 



 
 
Bookmark and Share