Telecom News - עד 2025 חלקם של הקובוטים (רובוטים שיתופיים) בשוק הרובוטיקה יגיע ל-34%

עד 2025 חלקם של הקובוטים (רובוטים שיתופיים) בשוק הרובוטיקה יגיע ל-34%

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> Global >> עד 2025 חלקם של הקובוטים (רובוטים שיתופיים) בשוק הרובוטיקה יגיע ל-34%
מחקר: עד 2025 חלקם של הקובוטים (רובוטים שיתופיים) בשוק הרובוטיקה יגיע ל-34%
מאת: מערכת Telecom News, 23.9.20, 14:26יחצ דוניצה
 
עקב מגפת הקורונה, שילוב הקובוטים (רובוטים שיתופיים) בתעשייה צובר תאוצה.
 
מחקר חדש של PMMI - כאן,  שמוקדש לתחום הרובוטיקה, מעריך, שעד 2025 נתח השוק של הקובוטים (הרובוטים השיתופיים) מכלל שוק הרובוטיקה צפוי לצמוח בצורה משמעותית ולהגיע לכ-34% מהשוק. 
 
מדובר בקטגוריה, שיש התלהבות רבה ממנה בתעשייה. הקובוטים קומפקטיים, ניידים, מחיריהם סבירים (בהשוואה לאחיהם הרובוטים המסורתיים), הם מתאימים למגוון סוגי פעילות ויכולים להוריד את העלות של תחנת עבודה בפסי ייצור והרכבה ובעיקר ב׳ריצות קצרות׳.
 
תחזית נוספת של חברת האנליסטים Interact Analysis, מדברת על כך, שההכנסות של שוק הקובוטים עד 2027 יגיע לסכום של כ-5.6 מיליארד דולרים. לפי נתוני Interact, פעילות הקובוטים מתחלקת בעיקר ל-3 קטגוריות:
 
טיפול בחומרים,
הרכבה,
איסוף ומיקום.
 
כיום, תחום התעשייה המרכזי בו ׳מככבים׳ הקובוטים הוא אלקטרוניקה ורכב, אך בעתיד הקרוב התחום בו יתבצע שילוב רחב היקף של קובוטים הוא תחום הלוגיסטיקה.
 
זיו שדה מחברת SU-PAD, נציגת Universal Robots בישראל: ״מהניסיון שלנו בשטח אנו רואים, שביותר ויותר מקומות, הכניסו, או שוקלים להכניס לעבודה קובוטים. בתקופת קורונה, שלא הולכת להיגמר מחר, יותר ארגונים בוחנים מקרוב את כל משימות הייצור, כדי לראות היכן הם יכולים להקל על העובדים, שנאלצים בגלל ריחוק חברתי והנחיות בריאותיות, לצמצם נוכחות במפעלים.
 
המשימה היא לגרום לכך, שהקובוטים ישתלבו בעוד משימות ויוסיפו יותר אוטומציה על הקווים. זה תהליך מתמשך המואץ ע"י המגיפה. אני בהחלט רואה שארגונים מתחילים להבין, כיצד קובוטים יכולים לעזור לשחרר כוח אדם למשימות חשובות יותר״.
 
סרטון (תעשייה ישראלית):
https://youtu.be/Pl3QwIVc32U
 
 
 
 
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share