Telecom News - אופיר זילביגר מונה לראש הסייבר בפירמת BDO הבינלאומית

אופיר זילביגר מונה לראש הסייבר בפירמת BDO הבינלאומית

דף הבית >> מינויים >> אופיר זילביגר מונה לראש הסייבר בפירמת BDO הבינלאומית
אופיר זילביגר מונה לראש הסייבר בפירמת BDO הבינלאומית
מאת: מערכת Telecom News, 1.10.20, 10:06אופיר זילביגר קרדיט צילום נתי חדד יחצ חסיד

אופיר זילביגר, מנהל מרכז הגנת הסייבר ב-BDO ישראל מונה למוביל פעילות הסייבר של BDO העולמית ויוביל את המשך הפיתוח של פעילות הסייבר הגלובלית. במקביל הוא ימשיך בתפקידו כראש המרכז הישראלי.
 
אופיר זילביגר עומד בראש מרכז הגנת הסייבר ושותף ב-BDO ישראל ב-4 השנים האחרונות, לאחר שפעילות חברת ייעוץ הסייבר ואבטחת המידע SECOZ אותה ייסד, נרכשה ע"י BDO. הוא בעל ניסיון עשיר קודם כיזם ומנהל בחברות סייבר ויועץ בכיר עבור ארגונים רבים ברחבי העולם.

זילביגר: "המינוי להובלת פעילות הסייבר העולמית של BDO הוא ביטוי להערכה הרבה שיש בפירמה הגלובלית לעבודת מרכז הגנת הסייבר הישראלי. בתפקיד הבינלאומי אפעל להידוק קשרי העבודה בין מרכזי הסייבר ברחבי העולם, פיתוח שירותים חדשים וניווט האסטרטגיה של הרשת הגלובלית בהתאמה לאיומים הגוברים על חברות וארגונים ולצרכים המשתנים בשוק הסייבר העולמי".

BDO היא פירמת ראיית חשבון וייעוץ עסקי גלובלית הפרוסה ב-162 מדינות עם 1,590 משרדים. מרכז הגנת הסייבר של BDO ישראל כולל 70 עובדים, ביניהם אנליסטים, חוקרי סייבר, מומחים להתמודדות עם משברי סייבר, מומחי תקיפה, יועצי פרטיות מידע ועוד. המרכז הישראלי מוביל את מרכז הניטור והתגובה הגלובלי של BDO המופעל ומפותח בישראל.

קרדיט צילום תמונה עליונה: נתי חדד.

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share