Telecom News - OurCrowd חתמה על הסכם ראשון מסוגו עם חברת השקעות מהאמירויות

OurCrowd חתמה על הסכם ראשון מסוגו עם חברת השקעות מהאמירויות

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> OurCrowd חתמה על הסכם ראשון מסוגו עם חברת השקעות מהאמירויות
פלטפורמת ההשקעותOurCrowd  חתמה על הסכם ראשון של גוף הון סיכון ישראלי עם חברת השקעות מהאמירויות
מאת: מערכת Telecom News, 6.10.20, 09:25
 
למשקיעים מהאמירויות תוצע גישה להזדמנויות השקעה, שמציעה OurCrowd במגוון ענפים טכנולוגיים וביניהם: אג-טק, אד-טק, מד-טק, בינה מלאכותית, רובוטיקה ועוד. ההסכם פורץ דרך לזרם אדיר של גיוסים והשקעות בהיקף של מאות מיליוני דולרים בסטארטאפים ישראלים ובסטארטאפים מהמפרץ.   

יחצ OURCROWD
 
OurCrowd, פלטפורמת ההשקעות הגלובלית הגדולה בעולם והמשקיעה הפעילה ביותר בהון סיכון הישראלי, הודיעה היום על חתימת מזכר הבנות עם פיניקס, חברה לפיתוח עסקי, שמטרתו להגביר את הקשרים העסקיים והטכנולוגיים בין ישראל לבין איחוד האמירויות.

זה ההסכם הראשון לשיתוף פעולה בין גוף הון סיכון ישראלי לבין גוף השקעות מוביל באיחוד האמירויות והוא פורץ את הדרך להשקעות הון מאיחוד האמירויות בסטארטאפים ישראלים והשקעות של OurCrowd בסטארטאפים באיחוד האמירויות ובמפרץ.

לאור התרחבות ומיסוד פעילותה של OurCrowd באיחוד האמירויות היא מצרפת לשורותיה שותף חדש, ד"ר סבאח אל בינאלי, שיכהן כ-Venture Partner האחראי על כלל פעילותה במפרץ. ד"ר בינאלי, תושב איחוד האמירויות, הוא בעל 22 שנות ניסיון בהשקעות וביזמות באזור המפרץ, המזרח התיכון וצפון אפריקה, כולל מימון ובניית חברות באזורים הללו.

פיניקס, בראשותו של עבדאללה אלנבודה, יו"ר חברת אלנבודה השקעות, תשמש כפלטפורמת השקעות עבור יחידים ומשפחות בעלות אמצעים (Family Offices) מהמפרץ המחפשים הזדמנויות השקעה בישראל. פיניקס תספק למשקיעים הללו גישה להזדמנויות השקעה, שמציעה OurCrowd במגוון ענפים טכנולוגיים וביניהם: אג-טק, אד-טק, מד-טק, בינה מלאכותית, רובוטיקה ועוד. מצד שני, פיניקס תציג את OurCrowd בפני סטארטאפים באזור המפרץ כדי לגייס הון באמצעות פלטפורמת OurCrowd.

עבדאללה אלנבודה, יו"ר פיניקס: "פיניקס תשמש כגשר וכמסלול דו-כיווני עבור משקיעים מישראל ומאיחוד האמירויות וכן עבור סטארטאפים המחפשים שותפים אסטרטגיים להשקעות ולפיתוח עסקי ב-2 המדינות בעלות העוצמה הטכנולוגית. הסכם ראשון מסוגו זה יסלול את הדרך להתרחבות מואצת של העסקים בין 2 המדינות".

ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd: "ההסכם פורץ את הדרך לזרם אדיר של גיוסים והשקעות בהיקף של מאות מיליוני דולרים, הן בסטארטאפים ישראלים והן בסטארטאפים מהמפרץ. לשותפים שלנו יש ניסיון עשיר מסוגו בהשקעות ובבניית חברות באיחוד האמירויות, בערב הסעודית, בעומאן ובמצרים והם פותחים לנו נתיב ישיר להשקעות בסטארטאפים באזורים הללו.

אנו מצדנו פותחים בפני המשקיעים מאזור המפרץ מסלול ישיר להזדמנויות השקעה בסטארטאפים ישראליים במגוון תחומים. שיתוף הפעולה יפתח אפשרויות לצמיחה עבור חברות הפורטפוליו שלנו דרך השקעות המשך ויצירת שיתופי פעולה אזוריים וגלובליים".
     
קבוצת אלנבודה, שנוסדה ב-1958, היא אחד מהקבוצות העסקיות המובילות באיחוד האמירויות, עם מחזור שנתי של מיליארדי דולרים. הקבוצה מעסיקה כ-10,000 עובדים ומתמחה במגוון תחומים וביניהם: הנדסה אזרחית, בנייה, תשתיות חשמל, מכניקה ועוד. כן מייצגת הקבוצה 15 מותגים גלובליים בתחומי הרכב, התחבורה, ערים חכמות, חשמל ואנרגיה ירוקה ועוד.   
 
OurCrowd היא פלטפורמת השקעות הגלובלית והמשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון. OurCrowd, גייסה עד כה התחייבויות להשקעות של 1.5 מיליארד דולרים ב-220 חברות פורטפוליו ו-22 קרנות, ורשמה 40 אקזיטים. כיום רשומים בפלטפורמת ההשקעות של OurCrowd 55,000 משקיעים כשירים מ-183 מדינות וביניהם: מאות קרנות הון סיכון, מאות חברות רב לאומיות ואלפי משקיעים פרטיים.



 
 
Bookmark and Share