Telecom News - מחקר: המפתח להצלחה עסקית בימי הקורונה? - מנכ"לים טכנולוגיים

מחקר: המפתח להצלחה עסקית בימי הקורונה? - מנכ"לים טכנולוגיים

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> Global >> מחקר: המפתח להצלחה עסקית בימי הקורונה? - מנכ"לים טכנולוגיים
מחקר: המפתח להצלחה עסקית בימי הקורונה? - מנכ"לים טכנולוגיים
מאת אד הופיט, 15.10.20, 12:30אד הופיט תמונה מ-VMWARE

אם ארגונים/עסקים רוצים להמשיך לפעול אל מול הפרעות מתמשכות, הם חייבים לקבל החלטות ומהר, לבנות עמידות ולהניע חדשנות. זה דורש מנהיגות טכנולוגית ובסיס דיגיטלי, שיכולים לעזור להאיץ את הקצב של אספקת יישומים ושירותים חדשים.

לאור השינויים האדירים, שעברנו בשנה האחרונה, בחודשים האחרונים היינו עדים לשימוש הולך וגובר בטכנולוגיה ולהסתמכות עליה בעולם העסקי. ארגונים/עסקים, שמונעים ע"י טכנולוגיה דיגיטלית, היו מסוגלים לנוע מהר יותר במהלך הזמנים האלה, החל מחינוך ילדים וסטודנטים באוניברסיטאות, שינוי פני הרפואה, דרך אספקת ערוצים חדשים לבנקים ולממשלות כדי להעביר כספים לעסקים וכלה בקמעונאים, שאימצו ערוצים דיגיטליים וזיהו דרכים חדשות להניע יעילות בייצור מקומי.

בחודשים קצרים אלה, האספקה הדיגיטלית של מידע ושירותים הפכה לקריטית והיא הייתה גם תלויה ביכולת לפתח ולספק יישומים למשתמשים (עובדים או לקוחות) במהירות האפשרית. ארגונים ברחבי העולם היו צריכים לקדם את הטכנולוגיה כדי שתהיה במרכז העסקים שלהם בתקופה מאד קצרה של זמן.

קבלת ההחלטות הייתה מהירה והתאימה לאמונה שלמה בשימוש בטכנולוגיה כדי לתמוך בדרישות העסקיות. אבל הטכנולוגיה לבדה לא יכולה לקבל את כל הקרדיט – היו אלו האנשים שהניעו את השינויים האלה וקיבלו החלטות נכונות.

לפי מחקר שערכה VMware לאחרונה, 71% מהמנהיגים העסקיים באזור EMEA מאמינים, שמנהיגות מונעת טכנולוגיה מניעה הצלחה עסקית. זה אומר, שמנהיגים עסקיים ברחבי העולם צריכים לאזן בין עמידות עסקית (כלומר להגן על הקיום שלהם בהווה ובעתיד), חדשנות (להניע יתרון תחרותי) ואחריות (להבטיח שהטכנולוגיה תניע תוצאות עסקיות והשפעה חברתית).

הקורונה האיצה הרבה ממה שהמהפיכה הדיגיטלית כבר סיפקה או שאפה לספק והחשיבות שלה נחשפת כעת גם במקרה של ארגונים, שלא היו מוכנים.

כלומר, כדי שהארגון/עסק יצליח הוא צריך להיות מסוגל לפעול בחוכמה ובמהירות. הוא צריך שתהיה לו מנהיגות, שמוכנה לקחת אחריות, מנהלים, שיודעים, שחדשנות תעזור לארגונים שלהם ושיהיו מוכנים להסתגל לכל תנאי שוק.

למטרה זו, לא מפתיע, שרוב המנהיגים העסקיים באזור EMEA מאמינים, שמנכ"לים צריכים להיות אנשים בעלי רקע טכנולוגי בפיתוח יישומים או תוכנה.

לפי המחקר, לפי חלק מהיתרונות, חצי מהמנהיגים העסקיים מדגישים במקרה של מנהלים טכנולוגיים יעילות גבוהה יותר של הארגון, 42% זיהו עלייה בביצועים העסקיים, 40% הכירו בפוטנציאל לחדשנות ויותר משליש (37%) ציינו חוויית לקוח טובה יותר. מנהלים טכנולוגים תומכים יותר בהשקעה דיגיטלית וביישום טכנולוגי, ובסופו של דבר, מספקים חדשנות.

ארגונים, שלא דאגו ליציבות שלהם, התעוררו במהלך המשבר וראו, שהמוטיב הדיגיטלי הוא היחיד, שנשאר יציב וחזק. חלקם בחרו להתמקד מחדש ולכוון מחדש את היצע המוצרים שלהם. אחרים היו מסוגלים להתאושש בקלות. האחרונים התאפיינו בבגרות דיגיטלית וסיפקו בסיס דיגיטלי יציב, שתמך ביישומים מהדור החדש.

היכולת לשמור, להריץ , לנהל ולאבטח יישומים היא קריטית כדי להיחלץ מהמשבר. למעשה, חוסר יכולת לספק יישומים של הדור הבא יכולה להוביל לפגיעה בארגון - 80% ממפתחי היישומים באזור EMEA ומהמנהלים הבכירים האמינו, שללא מודרניזציה מוצלחת של יישומים, ארגונים לא יהיו מסוגלים לספק חוויית לקוח טובה דיה.

אם ארגונים רוצים להמשיך לפעול אל מול הפרעות מתמשכות, הם חייבים לקבל החלטות ומהר, לבנות עמידות ולהניע חדשנות. זה דורש מנהיגות טכנולוגית ובסיס דיגיטלי, שיכולים לעזור להאיץ את הקצב של אספקת יישומים חדשים ושירותים חדשים.

הטכנולוגיה היא שתבדיל בין ארגונים שישגשגו לבין כאלה שלא ישרדו. כלומר, מנהיגים בעלי יכולות רלוונטיות, מומחיות ונקודת השקפה תומכת הם הכרחיים במצב כזה. בעזרת הכלים הדיגיטליים הנכונים ותשתית מתאימה, ארגונים יוכלו לשמור על הלקוחות שלהם ועל העובדים שלהם ולמקסם תחרותיות כעת ובעתיד.

מאת אד הופיט, אוקטובר 2020.
דירקטור ליישומים ופלטפורמות ענן לאזור EMEA בחברת VMware
 
TECHNOLOGICAL LEADER FREE
 
 
 



 
 
Bookmark and Share