Telecom News - מהי טכנולוגיית VRF BOX?

מהי טכנולוגיית VRF BOX?

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> מהי טכנולוגיית VRF BOX?
מהי טכנולוגיית VRF BOX?
מאת: מערכת Telecom News, 19.10.20, 09:57נרכשה ב-shutterstock

מהם היתרונות של הטכנולוגיה החדשה בתחום הבית החכם הממוזג?

מעת לעת מופיעה טכנולוגיה חדשה המאפשרת לקבל שירות טוב יותר ממוצר חשמלי שצורכים. ניתן לראות זאת במחשבים, בסמארטפונים, בטלוויזיות, ובמוצרי חשמל אחרים.

גם בעולם המיזוג, אנו יכולים לראות טכנולוגיות חדישות ושונות, שמשפיעות על אופי השימוש והצריכה, ולמעשה, משנות את כל מה שידענו במשך שנים על מערכות מיזוג אוויר.

לעיתים מדובר בטכנולוגיות, שאנו לא בהכרח חווים אותן בפועל, אך אנו כן יכולים להרגיש את ההשפעה שלהן על המערכת לאורך זמן, ולעיתים מדובר בטכנולוגיות, שאנו יכולים ליהנות מההשפעה שלהן ביום יום.

דוגמא לטכנולוגיה כזו היא VRF BOX. מדובר על טכנולוגיה חדישה וייחודית, שמאפשרת למערכות המיזוג לספק דרך יחידה חיצונית אחת, אנרגיה ליחידות פנימיות, מה שמאפשר מיזוג במספר חללים תוך התאמה מוחלטת לצרכים שלנו.

טכנולוגית VRF BOX, מאפשרת, למעשה, לשלוט באופן מוחלט, דרך מערכת מיזוג אחת, על כל מה שקורה בכל חדר בה המערכת מותקנת, באופן כזה, שיש אפשרות להתאים לכל חדר ולכל חלל, את המיזוג האופטימאלי עבורו.

כלומר, אם אנו רוצים, שבחדר שינה נרגיש קור, אז ניתן להוריד את הטמפרטורה. במקביל, ניתן לעלות את הטמפרטורה בחדר השני כדי ששם יהיה חם. העובדה, שבחרנו 2 סוגים שונים של מצבים, לא תשפיע ולא תשנה שום דבר בתהליך העבודה של המערכת. כך אפשר לחמם ולקרר את הבית בו זמנית.

VRF BOX, למעשה, נותן אפשרות לשלוט באופן מלא על האקלים בכל החדרים. אפשר לשלוט על הטמפרטורה מבלי שיהיה צורך להתקין יותר ממזגן אחד או לשלב בין מזגנים שונים. יש לנו אפשרות להשתמש במערכת שמספקת עבורנו את כל מה שאנו צריכים, כדי שבכל חדר נהנה מהאקלים הרצוי.

מה היתרונות של שימוש במערכת זו?
מדובר במערכת חדשנית, לא רק בגלל שהיא מאפשרת ליהנות מטמפרטורות שונות בכל חדר, ובכך חוסכת את הצורך לרכוש מזגנים או מערכות מיזוג נוספות, אלא גם בגלל יתרונות נוספים שיש למערכת.

ראשית, מדובר במערכת מאוד זולה. היא צורכת פחות חשמל, וכן מאפשרת למערכת לעבוד הרבה יותר זמן, מבלי להתמודד עם בלאי.

שנית, ניתו לייצר מערכות מיזוג בתוך המבנה, שמותאמות ספציפית לכל חדר ולכל חלל. ניתן ליהנות מפתרונות יעילים ונוחים, שיתאימו לצרכים, על פי גודל החדר ואופי השימוש בו.

שלישית, מדובר בטכנולוגיה שקטה. כלומר, אין צורך להתמודד עם רעשים העלולים להשפיע על איכות החיים במקום. זה אידיאלי הן למקומות עבודה והן למבני מגורים. ב-2 המקרים, שקט הוא מצרך חיוני כמובן, ועל כן המערכת יכולה לספק סביבה יותר נעימה.

חשוב להדגיש, שקיימת אפשרות לשלוט על מערכות מסוג זה בעזרת מערכות בית חכם, וכן דרך מערכות מתקדמות אחרות.

air conditioning FREE



 
 
Bookmark and Share