Telecom News - שי נוני מונה לסגן נשיא בקומוולט העולמית

שי נוני מונה לסגן נשיא בקומוולט העולמית

דף הבית >> מינויים >> שי נוני מונה לסגן נשיא בקומוולט העולמית
שי נוני מונה לסגן נשיא בקומוולט העולמית
מאת: מערכת Telecom News, 2.11.20, 14:01שי נוני יחצ צילום ניב קנטור
 
שי נוני, (50), מונה לסגן נשיא תחום Metallic באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת קומוולט (Commvault), שעוסקת בניהול והגנת נתונים בענן, בסביבות מקומיות ובסביבות היברידיות.

במסגרת תפקידו הוא יהיה אחראי על הקמת הפעילות והובלת אסטרטגיית המכירה והשיווק של פתרון Metallic החדש, ועל צמיחה וקידום של כל תחום ה-SaaS (תוכנה כשירות) בחברה. Metallic הוא פתרון הגנת נתונים מבוסס SaaS המציע ניהול נתונים מאובטח, סקלבילי ובעל יכולת תאימות.

נוני הוא בעל 20 שנות ניסיון בהקמה וניהול צוותי מכירה וטכנולוגיה, והחדרת טכנולוגיות חדשות לשוק העסקי והטכנולוגי. הוא הקים את הסניף הישראלי של קומוולט ושימש כמנכ"ל מ-2012. כשנה לאחר מכן מונה למנהל אזורי ישראל ואפריקה. בתפקידיו הקודמים כיהן כמנכ"ל דאטה דומיין, ישראל ואפריקה, וכמנהל תחום ב-NetApp ישראל, טורקיה, יוון וקפריסין.

נוני הוא בוגר תואר במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו.

מרקו פאניצ'י, מנכ"ל אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בקומוולט:  "כהוכחה לכך, שאנחנו שמים כעת את פתרון Metallic בראש סדר העדיפויות, גיבשנו צוות עם כמה מהכישרונות הטובים ביותר בתעשייה כדי לתמוך במיזם. מינויו של שי נוני לסגן נשיא תחום Metallic הוא חלק חשוב במאמצים שלנו. הוא יוביל את צוות המכירות הייעודי ואת הצוות הטכני של אזור EMEA ואנו נרגשים מאוד להתחיל את המסע הזה יחד".

צילום תמונה עליונה: ניב קנטור

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share