Telecom News - אמיר שי מנהל מערך הסייבר בדואר ישראל זכה במגן הוקרה למנהל תשתיות IT

אמיר שי מנהל מערך הסייבר בדואר ישראל זכה במגן הוקרה למנהל תשתיות IT

דף הבית >> בקהילה >> אירועים, כנסים ותערוכות >> אמיר שי מנהל מערך הסייבר בדואר ישראל זכה במגן הוקרה למנהל תשתיות IT
אמיר שי, מנהל מערך הסייבר בדואר ישראל, זכה במגן הוקרה למנהל תשתיות IT מצטיין
מאת: מערכת Telecom News, 4.11.20, 13:25שי אמיר יחצ דואר ישראל

זאת, מטעם הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל.
 
אמיר שי, מנהל מערך הסייבר בחברת דואר ישראל, זכה במגן ההוקרה למנהל תשתיות IT מצטיין מטעם הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל. המגן יוענק במסגרת ועידה שנתית ישראל לטכנולוגיות המידע, שתתקיים בתחילת חודש נובמבר מטעם הלשכה.
 
אמיר שי משמש כמנהל מערך הסייבר בחברת דואר ישראל מזה כשנתיים. במסגרת תפקידו הוא מוביל את כל מערך אבטחת המידע והסייבר של החברה, לרבות מיסוד ותפעול מערך האבטחה, הובלת תוכנית ההמשכיות העסקית של החברה, תיכנון והובלת מערך ה-DRP, הקמת ומיסוד הפלטפורמה להתמודדות עם הגנת הסייבר לרבות ארכיטקטורה ותשתיות, בניית מתודולוגיה וצוות תגובה והובלת ארכיטקטורת התממשקות מאובטחת בין הענן לארגון. בשנה האחרונה הוא מוביל את העברת חדר המחשב הארצי מירושלים לקריה הדוארית במודיעין.
 
אמיר שי הוא מהנדס אלקטרוניקה בוגר הטכניון בהכשרתו וסא"ל במילואים בועל ניסיון רב בתחום הסייבר. הוא שירת 27 שנים בצה"ל, רובן באגף המודיעין. בתפקידיו האחרונים שימש כמפקד יחידה טכנולוגית מודיעינית וכראש מטה התקשוב של אמ"ן. 
 
לאחר מכן הוא עבד במשך 5 שנים במשרד הבריאות, ושימש בשנים 2012-2016 כ-CTO של משרד הבריאות. במקביל לתפקידו שימש גם כמנהל אבטחת המידע והגנת הסייבר במשרד והוביל את מערכת הבריאות בישראל להסמכת תקן אבטחת מידע רפואי -  .ISO27799
 
בשנים 2016-2018 שימש כראש המרכז להנחיית מגזרי המשק במערך הסייבר הלאומי של ישראל. בתפקידו זה הקים את יחידות ההכוונה המגזריות ואת התשתית להנחיית מגזרי המשק להעלאת החוסן בסייבר.
 
מנימוקי ועדת השיפוט לבחירה בשי: "אמיר הוא דוגמה ומופת לשילוב נדיר בין מנהל תשתיות מוצלח ומנהל אבטחת מידע קפדן , שמצליח לאזן באומנות בין צרכים עסקיים וכורח הגנתי. הוא ביצע קפיצת מדרגה משמעותית בייצוב המערכות ושילוב תשתיות הענן כחלק אינטגרלי ממערכות הדואר. הוא מוביל כיום מספר פרויקטי דגל מורכבים ומאתגרים, החל מהקמת Data Center ראשי חדש ומודרני לחברה, מעבר לפתרון DR as a Service, הטמעה של מערכת שו"ב חדשה, החלפת מערכת הגיבויים בחברה ועוד. התרשמנו מאד מהחשיבה והחזון הטכנולוגי שלו לצד יכולותיו הביצועיות ונועם הליכותיו".
 
עדית חן, סמנכ"ל מערכות מידע בדואר ישראל:  "אני גאה על הבחירה באמיר כמצטיין. זו תעודה לחברת דואר ישראל על הקפיצה האדירה, שביצעה בתחום מערכות המידע והטכנולוגיות המורכבות.  הזכייה היא ביטוי הולם להישגיו של אמיר בדואר ישראל בתקופה קצרה".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share