Telecom News - תכנית המנטורינג SheForce להכשרה בחינם של נשים מומחיות בתחום הסייבר

תכנית המנטורינג SheForce להכשרה בחינם של נשים מומחיות בתחום הסייבר

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> תכנית המנטורינג SheForce להכשרה בחינם של נשים מומחיות בתחום הסייבר
תכנית המנטורינג SheForce להכשרה בחינם של נשים מומחיות בתחום הסייבר
מאת: מערכת Telecom News, 5.11.20, 17:55יעל טרויכין יחצ הלנה בנסון

נשות אבטחת סייבר בתחילת דרכן, שמעוניינות להתמקצע בעולם הסייבר, מוזמנות להירשם כדי לחזק את התפתחותן המקצועית ולפתח את הדור הבא של מנהיגות אבטחת הסייבר בישראל ובעולם.
 
טרנד מיקרו, חברת הסייבר הבינלאומית, עם 6,000 עובדים ב-50 מדינות, ועם כ-20 עובדים בישראל, הכריזה על הקמת תוכנית מנטורינג חדשה - SheForce לנשים בישראל.

חברת טרנד מיקרו שמה לנגד עיניה את קידום הנשים בעולם הסייבר. בחברה מנהלות בכירות רבות ובראשה עומדת מייסדת החברה, אווה צ'אן, שנבחרה לאחרונה לאחת מ-100 הנשים המובילות בתחום בעולם ע"י מגזין Cyber Defense. את הסניף הישראלי מנהלת יעל טרויכין, (27), (בתמונה למעלה), ששמה דגש על חיזוק הכוח הנשי בחברה. כיום מועסקות 6 נשים בסניף הישראלי.
 
על פי מגזין CYBER CRIME, נראה, ששיעור הנשים בתעשייה הוא 24%-20%, בהערכה שמרנית. כדי להרחיב את המחסור בכוח האדם ולהרחיב את מעגל הנשים בתעשייה, הוחלט לפנות אל מנטוריות - מומחיות ישראליות בתחום אבטחת המידע ואל נשות אבטחת סייבר בתחילת דרכן, שמעוניינות להתמקצע בעולם הסייבר. זאת, כדי לחזק את התפתחותן המקצועית ולפתח את הדור הבא של מנהיגות אבטחת הסייבר בישראל ובעולם.

יעל טרויכין: "אנו מאמינים, שגיוון תעסוקתי הוא המפתח לחדשנות ולקידום פתרונות למלחמה באיומים. אנו מחויבים לסייע לנשים לקדם את הקריירות שלהן, ליצור קשרים ולמלא תפקידים בכל ארגון בעולם הזקוק להגנת סייבר.

נראה, שיש לפנינו עבודה רבה כדי שנשים תתפוסנה את מקומן הראוי בתעשייה. אולם, ללא ספק, המודעות הגוברת לאיומי סייבר, המשרות הקורצות בתחום והמחסור האקוטי בכוח אדם יעשו את שלהם ובשנים הבאות נראה, ללא ספק, יותר ויותר נשים בתחום".
 
רישום לתכנית - כאן.

קרדיט צילום תמונה עליונה: הלנה בנסון
 
טרנד מיקרו



 
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share