Telecom News - ביצעתם הזמנה למלון באמצעות אתרי הזמנות פופולריים? יתכן ופרטיכם דלפו

ביצעתם הזמנה למלון באמצעות אתרי הזמנות פופולריים? יתכן ופרטיכם דלפו

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> ביצעתם הזמנה למלון באמצעות אתרי הזמנות פופולריים? יתכן ופרטיכם דלפו
ביצעתם הזמנה למלון באמצעות אתרי הזמנות פופולריים? יתכן ופרטיכם דלפו
מאת: מערכת Telecom News, 8.11.20, 14:25CYBER FREE

בין האתרים מהם דלף המידע נמצאים כאלה האהובים במיוחד על הקהל הישראלי: Booking, Expedia, Agoda ועוד. מה מומלץ לעשות?

בפלטפורמה להזמנות בתי מלון, שמשמשת אתרים מוכרים להזמנת מלונות אונליין, נחשפו נתונים רגישים, פרטיים ופיננסיים של מיליוני לקוחות מרחבי העולם, שבצעו הזמנות בשנים האחרונות, בעקבות שימוש בשרתים, שאינם מאובטחים.

פלטפורמת ההזמנות בשם Prestige Software נותנת שירותים לאתרים מוכרים ובין אלה שנפגעו ניתן למצוא כאלה המובילים בתעשיית הזמנת המלונות, כמו - Booking.com, Expedia, Agoda, Hotels.Com.

את המידע על הנתונים החשופים גילו חוקרים מ-websiteplanet, שהבחינו במידע רגיש הנשמר על שרתים לא מאובטחים. להיקף הנתונים החשופים תיתכנה השלכות אדירות.

אילו פרטים נחשפו?
שמות מלאים, מיילים, תעודות זהות, מספר טלפון, מספרי הזמנות, תאריכים הלינה ופרטי אשראי מלאים הכוללים את שם הבעלים, קוד CVV ותוקף הכרטיס.
 
חברת אבטחת המידע ESET: "בתקופה בה אנו נמצאים דליפות מידע הן דבר הקורה לגופים קטנים ולגופים גדולים. מדובר בנתונים רגישים, שגורמים לא מורשים עלולים לנסות לנצל לטובתם באמצעות חיבור של כמה נתונים, וכך לגרום לפגיעה בפרטיות של המשתמשים וגם לנזקים פיננסים".

ביצעתם הזמנה באחד האתרים?
היו בבקרה על התנועות בבנק ובידקו באופן קבוע, שכל החיובים הם אכן נכונים. זו פעולה חשובה גם לשגרה, אך כעת זה אפילו חשוב עוד יותר.
הפעילו התראות חיוב בנייד על חיובים בכרטיס האשראי, בעיקר כאלה, שבוצעו בחו"ל.
 
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share