Telecom News - SafeUP: אפליקציה ליצירת מרחב בטוח מהטרדות/תקיפות עבור נשים ע"י נשים

SafeUP: אפליקציה ליצירת מרחב בטוח מהטרדות/תקיפות עבור נשים ע"י נשים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> SafeUP: אפליקציה ליצירת מרחב בטוח מהטרדות/תקיפות עבור נשים ע"י נשים
מאת: מערכת Telecom News
11/11/20,  18:36
מטרת / הייעוד של התוכנה: להציע פתרון ממשי לבעיית ההטרדות והתקיפות המיניות. כך, שנשים הזקוקות לסיוע ותמיכה תוכלנה להיעזר בה בזמן-אמת כדי לקרוא לעזרתן של שומרות מוסמכות המצויות בסביבתן. המטרה היא לאפשר לכל אישה להסתובב בכל מקום ובכל זמן בביטחון מוחלט בידיעה, שבכל מקום יש חבורת נשים השומרת עליה.
שם התוכנה:  SafeUp - Women's Safety Net
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה SafeUp מאפשרת למשתמשות להיעזר בה כאשר הן נתקלות בסכנות ממשיות או פוטנציאליות וזקוקות לתמיכה, ליווי או סיוע פיזי. עזרה כזו מוגשת ע"י מערך השומרות המוסמכות, שתודות לפריסתן הרחבה בקהילות, יכולות להציע מענה באופן מהיר ויעיל.

בכל רגע נתון, המשתמשת יכולה להיעזר באחת או יותר מן האפשרויות הזמינות באפליקציה:

לחצן "הליכה ושיחה" מיועד למצבים בהן המשתמשת חשה חוסר נוחות או בטחון. למשל, בעודה הולכת לבדה ברחוב חשוך, ומחפשת תמיכה רגשית בדמות שיחה עם שומרת אחת או יותר, שתלוונה אותה טלפונית.

לחצן "שמרו עלי עכשיו" מיועד למצבים בהם המשתמשת נקלעת למצב של סכנה ממשית ומיידית. למשל, במידה וגבר לא מוכר עוקב אחריה ברחוב, במצב זה יעלו מולה בשיחת וידיאו 3 נשים שומרות הנמצאות בטווח של 500 מטר ממנה, תערכנה את המצב ותחלטנה כיצד לפעול בהתאם - אם להגיע פיזית למקום או לקרוא למשטרה.

כשכבת הגנה נוספת קיים לחצן שלישי "שיתוף מקום", שמאפשר ליידע ולעדכן רשימת נשים, שנבחרה מראש ע"י המשתמשת במיקומה ומצבה תוך כדי תנועה.

את המיזם הקימה נטע שרייבר גמליאל. האפליקציה פותחה ב-Cityzone - מעבדת חדשנות ושדה הניסוי בפארק עתידים תל אביב, בשותפות עם עיריית תל אביב יפו ואוניברסיטת תל אביב, מעבדה, שקמה כדי לקדם פתרונות טכנולוגיים לאתגרים עירוניים.

החזון הזה כבר הספיק להוכיח את עצמו יותר מפעם אחת בשבועות הספורים, שחלפו מאז הושקה האפליקציה. משתמשות, שהורידו את SafeUP והתנסו בה לראשונה, סיפרו על העזרה המשמעותית, שהוגשה להן מצד השומרות. נכון להיום, יש כבר אלפי משתמשות ומאות שומרות פעילות הפזורות בכל רחבי הארץ. הושק פיילוט באוניברסיטאות שונות בניו יורק ובבוסטון.
SAFEUP

SAFEUP
 
 
 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share