Telecom News - משרד התקשורת בוחן נקיטת צעדים נגד חברת אייס תקשורת

משרד התקשורת בוחן נקיטת צעדים נגד חברת אייס תקשורת

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> משרד התקשורת בוחן נקיטת צעדים נגד חברת אייס תקשורת
גם משרד התקשורת בוחן נקיטת צעדים נגד חברת אייס תקשורת
מאת: מערכת Telecom News, 18.11.20, 10:01MONEY FREE
 
זאת, עקב חשד לפגיעה, לכאורה, בטובת הציבור ובנוסף לצעדי הרשות להגנת הצרכן.

לאחר שהרשות להגנת הצרכן הודיעה על כוונתה להטיל קנס של 3.2 מיליון ש"ח על 100 הפרות של חוק הגנת הצרכן ע"י חברת אייס תקשורת, גם במשרד התקשורת הצטברו מזה תקופה ארוכה מספר רב של תלונות על התנהלות חברת אייס תקשורת. מדובר בכמות תלונות גבוהה מאוד ביחס לגודל החברה.

על אף פניות רבות לחברה בשנה האחרונה מצד תחום פניות הציבור במינהל פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת, ממשיכות להגיע תלונות למשרד על החברה, ולכן המשרד בוחן את האפשרויות העומדות לרשותו בנושא זה, ובכלל זה נקיטה בהליכי פיקוח ואכיפה, שעשויים להביא להטלת מגבלות על המשך פעילותה של החברה בתחום התקשורת.
 
יועז הנדל, שר התקשורת: "מאז כניסתי לתפקיד קיבלתי אינספור פניות כנגד פעילותה של חברת אייס, תלונות הגיעו גם לבנק ישראל ולחברות האשראי של מנויים, שביקשו לבטל רכישה. חברות שתנקוטנה צעדים מניפולטיבים נגד צרכנים בכלל ואוכלוסיות מוחלשות בפרט לא תוכלנה להמשיך להחזיק ברישיונות או היתרים למתן שירותי תקשורת".
 
לירן אבישר בן-חורין, מנכ"לית משרד התקשורת: "ככל שיימצא, שיש פגיעה בצרכנים בכלל ובאוכלוסיות חלשות בפרט, וזאת תוך שימוש ברישיון או בהיתר למתן שירותי תקשורת, המשרד יבחן את האמצעים שברשותו כדי לעצור את הפגיעה".

עדכון 19.11.20, 11:48: ניתוח נושא זה בכתבה: שר התקשורת ממציא קנס שהוא הטיל על חברת "אייס תקשורת":
אין תחתית לתהום של הספינים, השקרים וההודעות ההזויות של שר התקשורת יועז הנדל, שכלי התקשורת מבצעים להם (בחוסר הבנה מוחלט) Cut & Paste. אמש, השר החליט, שהוא זה שהטיל קנס על חברת "אייס תקשורת", בזמן שמשרד התקשורת סרב לטפל במאות התלונות, שהוגשו כנגד חברה זו ומי שטיפל בבעיה אלה 2 גופים רגולטוריים השייכים למשרד הכלכלה והתעשייה. - כאן.

 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share