Telecom News - אלי קינן הצטרף למועצת המנהלים של סלברייט

אלי קינן הצטרף למועצת המנהלים של סלברייט

דף הבית >> מינויים >> אלי קינן הצטרף למועצת המנהלים של סלברייט
אלי קינן הצטרף למועצת המנהלים של סלברייט
מאת: מערכת Telecom News, 18.11.20, 15:55אלי קינן סלברייט
 
סלברייט, שעוסקת בפתרונות מודיעין דיגיטלי (Digital Intelligence) למגזר הציבורי והפרטי, הודיעה על מינויו של אלי קינן למועצת המנהלים של החברה. עם צירופו של קינן תמנה מועצת המנהלים של החברה 7 חברים.

קינן, ששימש בעבר, בין היתר, כמנכ"ל IBM צפון אמריקה, הוא מנהל מנוסה עם ניסיון בינלאומי בעבודה עם ארגונים גדולים וגופים במגזר הציבורי. במהלך הקריירה שלו הוא מילא תפקידים גלובליים מובילים בתחום מחשוב הענן ופתרונות בינה מלאכותית.

קינן שימש בשורה של תפקידים בכירים בחברת IBM, ביניהם מנהל כללי של IBM צפון אמריקה ויו"ר של IBM יפן. בקריירה שלו ב-IBM, שנפרשה על פני 30 שנה, הוא התמחה בהובלת תהליכי צמיחה עסקית של חברות. כ"כ, הוא משמש כחבר במועצת המנהלים של חברת נטפים ובארגון United Way of New York City.

קינן הוא בוגר MBA מאוניברסיטת מיאמי ותואר ראשון במדעי המחשב והנדסת אלקטרוניקה מ- .Rensselaer Polytechnic Institute
 
קינן: "אני נרגש להצטרף למועצת המנהלים של סלבריט. אני מצפה לעבוד עם צוות ההנהלה יוצא הדופן והעובדים המנוסים כדי להשיג את החזון שלנו - לעזור להפוך את העולם לבטוח יותר".

יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט: "אלי מביא עימו שילוב ייחודי של ניסיון ותובנות על הובלת תהליכי טרנספורמציה עסקית בארגונים גלובליים וגופי אכיפת חוק, וזוהי תוספת יוצאת דופן למועצת המנהלים שלנו. המיומנות העסקית הייחודית, שהוא מביא עימו, תהיה אמצעי להאצת אסטרטגיית הצמיחה שלנו".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share