Telecom News - בזק החלה לשווק חיבורי T200 במינימום 150 מגה עד 200 מגה בערוץ היורד!

בזק החלה לשווק חיבורי T200 במינימום 150 מגה עד 200 מגה בערוץ היורד!

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> בזק החלה לשווק חיבורי T200 במינימום 150 מגה עד 200 מגה בערוץ היורד!
בזק החלה לשווק ישירות ללקוחות שניתן לחבר אותן לחיבורי 200 מגה בחבילות הקרויות בשם T200 (מינימום 150 מגה בערוץ היורד, 5 מגה בערוץ העולה) בעלות של 99 ש"ח לחודש בשנה הראשונה + עלות ISP שנעה בין 20 ל-40 ש"ח לחודש (תלוי בספק) ודמי התקנה חד פעמיים של 99 ש"ח.
מאת: מערכת Telecom News, 19.11.20, 20:30נתב BE

בזק קיבלה ממשרד התקשורת אישור לשווק את חיבורי 35B (זו גרסה מתקדמת של VDSL) בחודש יולי 2020 (כאן), באיחור של כשנתיים, אחרי שבזק ביקשה ממשרד התקשורת לשווק את החבילות הללו, שמאוד היו נחוצות בסגרים, במיוחד לצרכי למידה ועבודה מרחוק.

כעת, בזק החלה לשווק את החבילות הנקראות T200 והמצגת המלאה של התכנית החדשה של בזק עם כל הפרטים והמחירים - מצויה כאן - למתעניינים.

בזק ממליצה ללקוחות להשתמש בנתב החדש (יחסית) Be (בתצלום משמאל) התומך בחיבורי 200 מגה ובעוד יכולות מתקדמות.

סלקום ממליצה על נתב בשם "סופר ראוטר" שהיא מפיצה ללקוחותיה - כאן

הלקוחות יכולים לשדרג את החבילה הקיימת שלהם בבזק בכמה תצורות:
א. לשדרג בנפרד את התשתית שלהם לזו של בזק לפי המחירון כאן למצטרפים חדשים, ולהחליט על ספק אינטרנט בנפרד על פי המחירון כאן (ואז משלמים בשתי חשבוניות). 

ב. לבחור חבילת "באנדל ישיר" או "באנדל הפוך" על פי המחירונים של בזק שיש כאן למצטרפים חדשים, מחירים המפורטים על פי 12 חברות ה-ISP שיש להם הסכם עם בזק לשווק ולתחזק שירותי T200. 

ג. ללקוחות קיימים מכל הסוגים, לשדרג ל-T200 לפי המחירון שיש כאן

"תיק השירות" של בזק לטכנולוגיית 35B נמצא כאן, ואישור השירות נמצא כאן, למי שמתעניין בפרטים של השירות החדש. 

תשומת לב שמי שמעוניין להמתין לחיבורי הסיבים של בזק, לאור תחילת הפריסה של סיבים לבתים מבזק, שהחלה ליישם זאת במטולה - כאן וכאן, תשומת לב שבזק עדיין לא מחברת את הבתים לסיבים משום שהיא ממתינה לאישור והחלטת משרד התקשורת, האם בזק יכולה להיות גם ISP, החלטה שאין עדיין מועד לקבלתה (עניין זה נמצא בשימוע המעורר המון התנגדויות, כמפורט כאן).

לכן, למי שלחוץ לקבל יותר רוחב פס מבזק ולשדרג ל-T200, מומלץ לשקול זאת כעת, כי מועד חיבור הסיבים לבתים ברחבי הארץ מבזק - כרגע לא ידוע ואין מועד ברור מתי זה כן יהיה ידוע. 



 
 
Bookmark and Share