Telecom News - פורסם הסטארטאפ הזוכה בתחרות היזמים מיראז' 45+

פורסם הסטארטאפ הזוכה בתחרות היזמים מיראז' 45+

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> פורסם הסטארטאפ הזוכה בתחרות היזמים מיראז' 45+
פורסם הסטארטאפ הזוכה בתחרות היזמים מיראז' 45+
מאת: מערכת Telecom News, 20.12.20, 12:55NUTEK יחצ
 
לתחרות נרשמו 368 סטארטאפים כאשר 66% מתוכם היו הגשות של נשים ו-84% מהצוותים בעלי מייסדים מעל גיל 45. הגמר נערך online עם כ-500 נוכחים. הזוכה קיבל פרס של 100,000 דולרים, וכניסה לתוכנית האקסקלוסיבית של מיראז׳ בקליפורניה. הפיתוח שלו הוא מכשיר המיועד לשימוש בניתוח סרטן השד.
 
הסטארטאפNuTek  הוכרז כמנצח של תחרות היזמים מיראז' 45+ ל-2020, וזכה בפרס הראשון של 100,000 דולרים ללא תמורה. הסטארטאפ יזכה להיכנס לתוכנית האקסקלוסיבית של מיראז׳ Innovative Bridge Program בקליפורניה, שתכלול תכני לימוד אינטנסיביים על חדירה לשוק האמריקאי, פגישות עם בכירים, משקיעים וגורמים נוספים בתעשייה העולמית הקשורים לפעילותם.
 
הסטארטאפ מפתח מכשיר המזהה למנתח במהלך הניתוח שלא נותרו שאריות של רקמה סרטנית בגוף המנותחת במהלך ניתוח סרטן השד וכך לשפר את תוצאות הניתוח של סרטן השד ולהקטין משמעותית את הניתוחים החוזרים. המכשיר הראשון יפותח לניתוח סרטן השד כדי לסייע בפתרון הבעיה של הצורך בניתוחים להסרת גידולים חוזרים המופיעים כמעט כל שנה במיליון נשים.
 
גרסאות עתידיות של המכשיר תוחלנה על גידולי כבד ומוח. לדב כהן, מייסד ויו"ר NuTek., תואר B.Sc בתחום האלקטרוניקה והמחשבים, M.Sc בתחום האלקטרוניקה הפיזית ותואר שני במנהל עסקים באסטרטגיה וניהול בינלאומי.
 
מכון מיראז׳ (שהוקם ע"י פול ולילי מיראז') השיק את התחרות כדי לקדם יזמות וחדשנות בקרב קהילות 45 פלוס, וכמו כן, להניע ולחזק את הקשרים בין יזמים ישראלים לשווקים בארה"ב. השנה, הוזמנו נשים יזמיות בכל גיל להצטרף.
 
אתי פינקלשטיין ועדי שטיין, מנהלות התחרות: "לתחרות נרשמו 368 סטארטאפים כאשר 66% מתוכם היו הגשות של נשים ו-84% מהצוותים בעלי מייסדים מעל גיל 45.
 
22 צוותים נבחרו וקיבלו ליווי צמוד וזכו להשתתף בתוכנית 'MI Lean Launchpad', תכנית שמתקיימת במשך חודשיים בירושלים, בשיתוף עם יישום והאוניברסיטה העברית.
לאחר תהליך שיפוט בגמר, חבר השופטים הכריע על 5 הצוותים, שהתמודדו בגמר והציגו את הרעיון שלהם בכנס השנתי של מיראז׳-MI שהתקיים השנה בתצורת אונליין עם כ-500 בוגרי מיראז' ובכירים מהתעשייה".
 
פול מיראז', איש עסקים אמריקאי ומייסד מכון מיראז׳: "מטרתנו היא לספק למגזר ייחודי של יזמים ויזמיות את התמיכה, ההדרכה והמימון הנדרשים כדי לפתח את המיזמים שלהם ולהצליח בשוק האמריקאי".
 
ישי אייזיק, מנהל קרן מיראז׳: ״זיהינו את הצורך לספק ליזמים ויזמיות ישראלים כלים מעשיים למסחור הרעיונות שלהם. המטרה שלנו היא להגדיל את שיעור ההצלחה של סטארטאפים ישראלים ולעזור להם לחדור לשוק האמריקאי בעתיד".

NUTEK
 



 
 
Bookmark and Share