Telecom News - מועצת שוהם משדרגת את תשתיות האינטרנט בבתיה"ס בטכנולוגיית WiFi6

מועצת שוהם משדרגת את תשתיות האינטרנט בבתיה"ס בטכנולוגיית WiFi6

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> מועצת שוהם משדרגת את תשתיות האינטרנט בבתיה"ס בטכנולוגיית WiFi6
מועצת שוהם משדרגת את תשתיות האינטרנט בבתיה"ס ביישוב בטכנולוגיית WiFi6
מאת: מערכת Telecom News, 28.12.20, 11:02למידה מתוקשבת שהם יחצ גטר

בכך היא מכניסה טכנולוגיה פורצת דרך של חברתRUCKUS  עבור למידה מתוקשבת, פעילויות מרחוק ומתן מענה לעידן הדיגיטלי.  

המועצה המקומית שוהם תתחיל בפריסה של מאות נקודות גישה אלחוטיות (AP), בבתי הספר בטכנולוגיה החדשה של WiFi6 של חברת RUCKUS. הודות לשדרוג תספקנה תשתיות האינטרנט בבתי הספר מהירות גלישה גבוהה, שתאפשר עבודה יציבה ורציפה של מוסדות החינוך עם המערכות המקוונות, הספרים הדיגיטליים וצורכי החינוך המשתנים. בשוהם מתגוררים כ-22 אלף תושבים, מהם כ-6000 תלמידי בתי ספר הלומדים ביישוב.

פרויקט פריסת התשתיות, יתחיל בחודש הקרוב והצפי הוא, שכבר בתחילת 2021 ניתן יהיה לראות את השינוי. מדובר בפריסה אלחוטית רחבה בבתי הספר ביישוב. עלות הפרויקט מוערכת בכחצי מיליון ₪.
 
טכנולוגיית ה-WiFi6 מאפשרת התאמה מהירה של התשתיות לדור החדש מאחר שהיא מבוססת סטנדרט בינלאומי החדיש ביותר IEEE 802.11ax, שבנוסף להיותו תקן חדש המאפשר עבודה במהירות הגבוהה ביותר עד כ- 6 Gbpsהוא גם מאפשר עבודה ב-Multi-User MIMO גם בהורדה וגם בהעלאה בשונה מהתקן הקודם, שאפשר זאת רק בהורדת נתונים. במקביל אנו רואים את הפעילות הגוברת בשימוש בהעלאת נתונים באפליקציות השונות. כך, שמדובר ביתרון משמעותי.
 
רחל טנא, מובילת החדשנות היישובית: "התשתיות המשודרגות תאפשרנה תנאים יציבים יותר לקיום מעטפת רחבה ועשירה של תוכניות, מיזמים, פעילויות מתוקשבות ומסגרות למידה חלופיות בגישת הלמידה מרחוק הפועלת בשוהם".
 
אורן חכם, מנמ"ר מועצת שוהם: "במועצת שוהם בחרו בטכנולוגיה של חב'RUCKUS  לאחר שביישוב פרוסות מזה מספר שנים יחידות AP מנוהלות של RUCKUS ובבחינה של מהירות, אמינות ופריסה של נקודות הגישה בעיר, RUCKUS סיפקה פתרון כולל ואיכותי. היקף הנתונים, שעוברים במערכת החינוך המתוקשבת של שוהם, מצריך הגדלה משמעותית של מהירות הגלישה לרבות יכולת עתידית לקלוט סיבים אופטיים במהירויות של למעלה מ-1 גי'גה".
 
איתן פטיגרו, ראש מועצת שוהם: "כיישוב צעיר וצומח, השימוש בטכנולוגיות הוא נרחב מאוד במסגרת המשפחתית ובמערכת הציבורית. שוהם משקיעה מזה שנים בתכניות פדגוגיות ובתשתיות ללמידה מתוקשבת והיה צורך בשדרוג מהירות הגלישה במוסדות החינוך. הצורך הפך לדחוף במיוחד בעקבות משבר הקורונה, ועליית היקפי הגלישה באינטרנט בשל הלמידה מרחוק. חיפשנו אחר פתרון שיספק קצב העברת נתונים מהיר ואמין בזמן קצר".
 
מאיר ברששת, מנהל תחום WiFi בחברת גטר, נציגת RUCKUS בישראל: "מועצת שוהם עובדת עם פתרונות RUCKUS כ-8 שנים. הבחירה החוזרת בפתרון האלחוט של RUCKUS, בשילוב עם מתגי הקצה מסדרת RUCKUS ICX, היא הוכחה לשביעות הרצון של המועצה ויישום ההחלטה להיות בקדמת הטכנולוגיה. אנו מברכים את מועצת שוהם על היותה חלוצה טכנולוגית ובחירתה בפתרון המנוהל של RUCKUS הכולל ניהול אחיד של נקודות הקצה (AP) ומתגי התקשורת (Switch) ממערכת אחת אחודה - Virtual SmartZone".
 



 
 
Bookmark and Share