Telecom News - אורי שדות ואבי נגר נבחרו לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי

אורי שדות ואבי נגר נבחרו לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי

דף הבית >> מינויים >> אורי שדות ואבי נגר נבחרו לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי
אורי שדות ואבי נגר נבחרו לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי
מאת: מערכת Telecom News, 29.12.20, 09:52אבי נגר יחצ

אבי נגר נבחר לכהונה נוספת ואורי שדות נבחר כחבר ועד חדש.

 הליך הבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר) ל-2021, הסתיים בבחירתם של אבי נגר לכהונה נוספת ושל אורי שדות כחבר ועד חדש. הוועד המנהל מונה 7 חברים ותקופת הכהונה של כל חבר ועד היא 3 שנים.
 
אבי נגר, (בתמונה משמאל), (51), הוא המקים והמנכ"ל לשעבר של חברת סקיורנט, ומביא עימו ניסיון של 25 שנה בתחומי תקשורת מחשבים, אבטחת מידע וסייבר. בעברו גם עסק בתכנון, הקמה ותפעול של פתרונות הגנת סייבר לארגונים גדולים ובינוניים ובכללם גופים מונחי רגולציה.
 
הוא משמש כיועץ מקצועי לארגונים ולסטארטאפים ובפתרונות הגנת סייבר לגופים מוסדיים וממשלתיים בארץ ובעולם. החל מ-2019, הוא מכהן גם כיו"ר ועדת ההיגוי לשרותי התשתית הפועלת באיגוד האינטרנט הישראלי כגורם מקצועי, שמבקר את פעילות התשתית המתבצעת ע"י הדרג המקצועי באיגוד.
 
אבי נגר: "כחבר הוועד המנהל ב-3 השנים האחרונות, וכיו"ר ועדת שרותי התשתית באיגוד, אני מברך על ההזדמנות ועל האמון שניתן בי, להמשיך לכהונה נוספת".
 
אורי שדות, (36), (בתמונה משמאל), בוגר תואר שני בממשל מאוניברסיטת פרינסטון (MPA), ותואר ראשון בכלכלה והיסטוריה, מהאוניברסיטה העברית, מביא עמו ניסיון מקצועי כמנהל פרויקטים ויועץ בתחום סייבר ואבטחת מידע במערכת הבטחון, וייעוץ בחברת הייעוץ העסקי מקינזי.אורי שדות יחצ

כ"כ, בעברו כיהן כחוקר וראש לשכה לאלוף עמוס ידלין במכון למחקרי ביטחון לאומי INSS, וכחוקר במכון המחקר Council on Foreign Relations בוושינגטון.
 
אורי שדות: "אני מודה לחברי האיגוד על הבחירה לוועד המנהל ומתחייב למלא התפקיד בשקיפות ובמסירות".






 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share