Telecom News - חני שלום מונתה לסמנכ"ל שיווק פעילות ישראל ב-HackerU

חני שלום מונתה לסמנכ"ל שיווק פעילות ישראל ב-HackerU

דף הבית >> מינויים >> חני שלום מונתה לסמנכ"ל שיווק פעילות ישראל ב-HackerU
חני שלום מונתה לסמנכ"ל שיווק פעילות ישראל ב-HackerU
מאת: מערכת Telecom News, 3.1.21, 13:50חני שלום יחצ צילום ספיר קרליקר וידל
 
חברת האקריו, חברה ישראלית-בינלאומית להדרכה, הכשרה והשמת עובדים למקצועות ההייטק בתחומי המחשוב, הדיגיטל וטכנולוגיית המידע, הודיעה על מינויה של חני שלום, (36), לתפקיד סמנכ"ל שיווק פעילות ישראל.
 
חני התחילה את הקריירה שלה בתחום השיווק בהאקריו ב-2012. במסגרת תפקידה הייתה אחראית על בנייה והובלת האסטרטגיה השיווקית של החברה והקימה את מערך השיווק בישראל כמנהלת מחלקת השיווק.  
 
בתפקידה הקודם היא שימשה כסמנכ"ל השיווק בקבוצת חלי ממן והייתה אחראית על קידום והטמעת שירותים ומוצרים חדשים בעולמות השיווק, מכירות, חווית לקוח, שירות דיגיטל ודאטה.
 
בימים אלה היא חזרה לסבב שני בחברה כסמנכ"ל פעילות השיווק בישראל, ובמסגרת תפקידה החדש היא תהיה אחראית על כל הפעילות השיווקית בתחומי הדיגיטל, השיווק ועולמות ה-Data Driven Marketing ותהיה אחראית על בנייה והובלת האסטרטגיה השיווקית של החברה בשוק המקומי.
 
חני שלום היא בעלת תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית בקריית אונו.
 
גיל עדני, מנכ"ל קבוצת HackerU גלובל ובעלי החברה: ״חני חזרה הביתה לאחר שיצאה להכיר את העולם שבחוץ. אני מכיר את הפוטנציאל שלה כבר שנים רבות ואני שמח, שהיא חזרה מנוסה ומקצועית אף יותר. אני בטוח בהצלחתה ומאחל לה ולנו הצלחה רבה. אין לי ספק. שהיא תביא את החברה לפסגות חדשות״.

צילום תמונה עליונה: ספיר קרליקר וידל

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share