Telecom News - מינויים בכירים של דליה רובינסון ואמיר שני במטריקס

מינויים בכירים של דליה רובינסון ואמיר שני במטריקס

דף הבית >> מינויים >> מינויים בכירים של דליה רובינסון ואמיר שני במטריקס
מינויים בכירים של דליה רובינסון ואמיר שני במטריקס
מאת: מערכת Telecom News, 4.1.21, 11:01דליה רובינסון ואמיר שני יחצ צילום עידן גרוס

דליה רובינסון מונתה למנהלת החטיבה הבינלאומית ונשיאת חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות של מטריקס. אמיר שרי מונה למנהל חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות.

מטריקס הודיעה על 2 מינויים בהנהלה הבכירה של החברה:

דליה רובינסון מונתה למנהלת החטיבה הבינלאומית בחברה ונשיאת חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות. היא שימשה מאז 2007 כסמנכ"לית ומנהלת חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות. רובינסון תכהן כיו"ר NIT ו-MATRIX-IFS חברות הבת בארה"ב.

במסגרת תפקידה היא תהיה אחראית על הפעילויות והפרויקטים של מטריקס בארה"ב ובאירופה בחברות הבנות וכן על הסינרגיה עם הפעילות בישראל, ותפעל לקדם את שיווק מגוון הפתרונות של מטריקס בשוק האמריקאי ובכלל זה פתרונות דאטה, ענן, סייבר, פתרונות למניעת הונאות, הלבנת הון וניהול סיכונים ועוד.

דליה רובינסון הצטרפה למטריקס לפני כ-13 שנה כמנהלת אחת החטיבות הגדולות של מטריקס. את רובינסון יחליף אמיר שרי, שמונה למנהל חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות במטריקס ומצטרף כחבר הנהלה בחברה.

בתפקידו הקודם שימש אמיר כסגן מנהלת החטיבה. הוא החל את דרכו במטריקס לפני כ-15 שנה כמנהל אגף האינטגרציה בחטיבה הטכנולוגית של מטריקס וב-2014  מונה לתפקיד סגן מנהלת חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות.

אמיר הוא בעל תואר ראשון B.Sc. מהטכניון ותואר שני MBA מאוניברסיטת תל אביב.

צילום תמונה עליונה: עידן גרוס

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share