Telecom News - בעקבות ההאקתון הראשון שקיימה בארץ הטמיעה סיגייט 5 פתרונות של ישראלים

בעקבות ההאקתון הראשון שקיימה בארץ הטמיעה סיגייט 5 פתרונות של ישראלים

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> בעקבות ההאקתון הראשון שקיימה בארץ הטמיעה סיגייט 5 פתרונות של ישראלים
בעקבות ההאקתון הראשון שקיימה בישראל הטמיעה סיגייט 5 פתרונות של ישראלים
מאת: מערכת Telecom News, 6.1.21, 17:13נועה פרנקו יחצ

האתגר היה לעזור לארגונים לעשות שימוש בנתונים לא מנוצלים. מהן 5 הטכנולוגיות של הצוותים מישראל, שמציעות פתרונות בתחום אחסון מידע בעידן הביג-דאטה?
 
סיגייט סיגייט Seagate טכנולוגיות, שעוסקת בפתרונות לאחסון וניהול נתונים, הודיעה היום, שהטמיעה פתרונות ופיתוחים של 5 צוותים ישראלים בפלטפורמת CORTX, מערכת מבוססת אחסון אובייקטים(Object Storage)  עם קוד פתוח, בעקבות האקתון, שערכה לראשונה בישראל בחודש שעבר.  

החברה הזמינה מפתחים מישראל להשתתף בהקאתון וירטואלי, שנועד ליצור אינטגרציות חדשות בין פלטפורמת CORTX, שעליה הכריזה החברה לאחרונה, לבין טכנולוגיות המציעות פתרונות בתחום אחסון מידע.

CORTX של סיגייט היא מערכת, שאינה תלויה בחומרה (hardware agnostic), שמאפשרת אחסון כמות עצומה של דאטה ב-100% קוד פתוח ובעלות נמוכה יותר לפטה-בייט.

ההאקתון של סיגייט נוהל ע"י מרכז החדשות של החברה, Lyve Labs Israel, והתקיים בין 7 ל-10 בדצמבר 2020. 3 הזוכים במקומות הראשונים אף זכו במענק כספי, שנע בין 6,000-20,000 ש"ח לצוות.

להלן הפתרונות שהוטעמו:
FHIR - תקן בינלאומי בתחום הבריאות המגדיר שיתוף משאבים ופורמטים של מידע רפואי אלקטרוני להעברה בין אפליקציות. הצוות יצר דוגמת קוד המעביר מידע רפואי בתקן הזה מאחסון של בית חולים בענן ציבורי (AWS) לגיבוי ושליפה מקומיים על גבי הקורטקס, תוך שימוש באותם כלי פיתוח ואותו ממשק.
 
Prometheus - הצוות יצר מדדים מול ה-CORTX לגבי נפחים וביצועים ופיתח פתרון המעביר מדדים אלה אל DB מסוג TS כדוגמת Prometheus. את המדדים הציג הצוות על גבי ממשק UI מבוסס Grafana, כאמצעי ניטור נוסף מעבר למה שמופיע בממשק הגרפי של CORTX.
 
Siddhi-Celery - הצוות פיתח מנגנון ניהול תורים של משימות ביצוע, בתוך סיפור לקוח של משימות העתקת מידע רב (BIG DATA) מרכבים אוטונומיים ומנגנון קבלת החלטה - היכן יבוצע עיבוד הנתונים לפי אינפורמציה הרשומה במידע המתקבל, ולאחר מכן החלטה האם לשמור את המידע בקורטקס (EDGE) או בענן, לטובת עיבוד נוסף.
 
Images API  - הצוות פיתח פורטל ומנגנון לעיבוד תמונה אונליין ושמירת המידע לפני ואחרי עיבודו מול הקורטקס באופן החוסך מעבר מידע רב בתקשורת.

Tensorflow - בוצעה אינטגרציה בסביבת עבודה Spyder ל-S3. התוכנית ביצעה העלאה, הורדה ושמירת נתונים ב-S3. בתחילה למטרת שמירת מסד הנתונים MNIST, לאחר מכן, טעינת המודל ואימון המודל ולבסוף, שמירת המודל המאומן ותוצאותיו. 
 
נועה פרנקו-אוחנה, (בתמונה למעלה), מנהלת חדשנות סיגייט ישראל: "הופתענו לטובה מכמות הפניות וההגשות להאקתון ומאיכות הפיתוחים, שהוצגו לנו בסוף האתגר. אנו חיים בכלכלת מידע, שבה היכולת לנתח ולהשתמש טוב יותר בנתונים יכולה להשפיע באופן מהותי על הצלחת ארגונים. ישראל שוב הוכיחה את עצמה כמעצמה בעולמות הדאטה והתוכנה, עם לא פחות מ-5 פיתוחים, שהוטעמו בהצלחה בסיגייט. זוהי רק תחילתו של שיתוף פעולה מוצלח בינינו לבין הצוותים הישראלים, שלקחו חלק בהאקתון".
 



 
 
Bookmark and Share