Telecom News - יושק סמארטפון דור 5 הכי קל משקל והראשון המופעל ע"י סוללת Graphene

יושק סמארטפון דור 5 הכי קל משקל והראשון המופעל ע"י סוללת Graphene

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> יושק סמארטפון דור 5 הכי קל משקל והראשון המופעל ע"י סוללת Graphene
יושק סמארטפון דור 5  הכי קל משקל בעולם והראשון המופעל ע"י סוללת Graphene גרפן
מאת: מערכת Telecom News, 8.1.21, 13:43APPEAR

למרות שהוא חזק יותר מפלדה, גרפן קל משקל ואחד החומרים הכי מוליכים. המכשיר יגיע עם טכנולוגיה עמידה בפני מים חדשנית. כל שנה 11% מהסמארטפונים ניזוקים ע"י מים. זה מסתכם ב-165 מיליון מכשירים בשנה או 452,000 ביום.
 
חברת אפיר APPEAR הודיעה על השקת סמארטפון הכי קל משקל בעולם והראשון המופעל ע"י סוללת גרפן עם טכנולוגיה עמידה בפני מים חדשנית. כבר יש עניין רב בסמארטפון הזה. החברה התחילה לקבל הזמנות והתחזיות הן, שממרץ 2021 יימכרו מיליון מכשירים ב-6 החודשים הראשונים.

אפיר היא חברת טכנולוגיות שכבר ידועה במוצרים אלקטרוניים החדשניים שלה. מטה החברה נמצא בסן פרנסיסקו והיא פועלת גם מחוץ לארה"ב במדינות כגון סינגפור, איחוד האמירויות, הונג קונג והודו. החברה מתמחה בפיתוח חידושי האינטרנט של הדברים B2B. היא יצרה טכנולוגיות חדשניות רבות כמו סמארטפונים, יישומים של סוללות גרפן הנטענות מהר ורמקולים צפים ומרחפים.

אפיר משתפת פעולה עם פוקסקון בייצור
כדי לענות על הביקושים הגדלים, אפיר משתפת פעולה עם פוקסקון הודו Foxconn India  בצורכי הייצור שלה. פוקסקון היא יצרנית ידועה ואמינה של מותגים פופולריים רבים של סמארטפונים ומוצרי אלקטרוניקה צרכנית. יש לה את הניסיון, המומחיות והאמצעים לעמוד באמות המידה הגבוהות של איכות של אפיר.

הטעינה המהירה של גרפן
החברה פיתחה מוצרים חדשניים תוך שימוש במדע חומרים מתקדם. הסמארטפון החדש שלה הוא דוגמה להלך המחשבה הזה. המכשיר מופעל ע"י מעבדים של קוואלקום. החברה ידועה בסוללת הגרפן שלה Super 20 Power Bank הנטענת במלואה תוך 20 דקות תוך שימוש בטכנולוגיית הסוללה עם הטעינה המהירה הקניינית של אפיר. כעת משולבת הטכנולוגיה הקניינית הזאת בהצלחה בסמארטפון.

גרפן,Graphene , בדומה לגרפיט, מורכב אך ורק מפחמן. הוא חולל מהפכה בתחומים רבים של ייצור בגלל התכונות הייחודיות שלו. למרות שהוא חזק יותר מפלדה, גרפן קל משקל ואחד החומרים הכי מוליכים.

זה מאפשר לגרפן לפעול כקבל על בטכנולוגיית הטעינה המהירה של החברה. לסוללות ליתיום יון מחוזקות בגרפן יש אורך חיים גדול יותר, קיבולת גדולה יותר וזמני טעינה מהירים יותר והן שומרות על גמישות וקלות.

הסמארטפון מגיע עם טכנולוגיה חדשנית
אחת התכונות המלהיבות של הסמארטפון החדש היא הטכנולוגיה העמידה בפני מים שלו. כל שנה 11% מהסמארטפונים ניזוקים ע"י מים. זה מסתכם ב-165 מיליון מכשירים בשנה או 452,000 ביום. הצרכנים תלויים יותר ויותר בסמארטפון שלהם והגנה מפני מים הפכה לתכונה הכרחית. הייצור של יותר מכשירים עמידים גם יעזור להפחית את הפסולת האלקטרונית הגדלה. הסמארטפון החדש הזה הוא בחירה לצרכן המודע לסביבה.

הסמארטפון גם כולל את יישומי הסלולר הקנייניים של אפיר. היישומים אלה יותקנו מראש במוצר.

תוכנן ע"י אותה החברה שיצרה רמקולים צפים ומרחפים
הטכנולוגיה העמידה בפני מים משתמשת במדע חומרים מתקדם. הופעת הבכורה של הטכנולוגיה אצל החברה הייתה ברמקולים הצפים שלה. הרמקולים האלה כבר הוכיחו את תכונות העמידות בפני מים בבריכות בכל העולם. אבל האטרקציה האמיתית הייתה הרמקולים המרחפים שלה. כשהוא מופעל, הרמקול מתרומם ומרחף מעל תיבת הרמקול. הרמקולים האלה מספקים גם שיר וגם מופע.

אפשר להשתמש בטכנולוגיית הריחוף הזאת בהרבה תעשיות שונות כגון אוטומציה ביתית, ספורט ותעשיית הרכב. לחברה יש  תוכניות לתת רישיונות לטכנולוגיה בהרבה תעשיות ומדינות.

הסמארטפון יהיה זמין במרץ 2021
החברה מצפה לביקוש גדול של הצרכנים, ולכן היא משתפת פעולה עם קמעונאים פופולריים כמו אמזון ואחד המפיצים הכי גדולים באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה - Sharaf DG וקמעונאים מקוונים רבים. החברה תעבוד עם 70+ מפיצים כדי להבטיח, שהסמארטפונים שלה יהיו זמינים בכל העולם. אפשר להירשם להודעות על עדכונים באתר החברה.

APPEAR



 
 
Bookmark and Share