Telecom News - שר התקשורת הזמני גנץ כבר הסתבך במתן חיפוי לחסימות ב"קומה הכשרה"!

שר התקשורת הזמני גנץ כבר הסתבך במתן חיפוי לחסימות ב"קומה הכשרה"!

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> שר התקשורת הזמני גנץ כבר הסתבך במתן חיפוי לחסימות ב"קומה הכשרה"!
שר התקשורת הזמני, בני גנץ, שמעוניין (ככל המסתמן) לתת את התפקיד הזה לשרה עומר ינקלביץ', הסתבך בתקופה הקצרה, שהוא בתפקיד, בפרשת "תרמית האנטנות", וכעת נחשף, שהוא גם מספק גיבוי וחיפוי לחסימות טלפוניה בלתי חוקיות של "עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת". שערורייה רודפת שערורייה.
מאת: אבי וייס, 16.1.21, 17:40השר בני גנץ

שר התקשורת (שהוא גם ראש הממשלה החליפי, שר הביטחון ושר המשפטים) בני גנץ, (בתמונה משמאל), כנראה מרגיש, ש"הקרקע בוערת תחת רגליו" (למה? הסברים כאן, בפרק האחרון בסדרה אודות "תרמית האנטנות"), ובוחן כעת את האפשרות, שתיק התקשורת יועבר ממנו לשרה עומר שינה ינקלביץ'.

אם זה יקרה, זו תהיה הקדנציה הקצרה ביותר של שר תקשורת אי פעם בישראל. 

בינתיים, השר בני גנץ הסתבך בפרשה נוספת הנקראת "חסימות בקומה הכשרה".

שר התקשורת הקודם, יועז הנדל השאיר אחריו כאוס מושלם בתחום זה, וזה מפורט ב-2 החשיפות האחרונות הבלעדיות אודותיו: לאחר שהשר בני גנץ לא השיב לי על פנייה בנושא חסימה קודמת (של המספר "כוכבית" 3090), ולא עשה עם זה מאומה, החלטתי לפנות אליו שוב, ב-13.1.20 בפנייה דחופה ביותר, שנשלחה לשר בני גנץ, לצמרת משרד התקשורת ול"ועדת הרבנים לענייני תקשורת", בזו הלשון:
"פנייה דחופה וחוזרת בנושא חסימה חוזרת של מספר של נעמ"ת - 09-7653-918.
סוף שבוע טוב ובריא,
 
1. באוגוסט 2020, חה"כ תהלה פרידמן (ביחד עם חה"כ יבגני סובה) יזמה דיון בוועדת הכלכלה של הכנסת ובמרכזו הטענה החמורה לגבי חסימת מספר טלפון של ארגון נעמ"ת ע"י "ועדת הרבנים לענייני תקשורת".

2. בדיון בוועדת הכלכלה, הוכחש, שהייתה חסימה כזו (נציין, שהחסימה הזו הוסרה ממש לפני פתיחת הדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת), ועל השתלשלות הנושא כולל השלכותיו (לרבות החלטת השר לשעבר, יועז הנדל, לבצע שימוע בעקבות פניית חה"כ תהלה פרידמן אליו, בתיאום עם יו"ר ועדת הכלכלה חה"כ יעקב מרגי), כתבתי 3 מאמרים והם: כאן, כאן וכאן.

לאור "תגלית" של מחקר מוסתר, שהוזמן ע"י השר הקודם, (יועז הנדל), פרסמתי מאמר משלים לפרשה זו (כאן).

3. לאור פיטוריו של השר [יועז הנדל] ואי סיום תהליך השימוע, "עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת" חזרו לסורם וחזרו לחסום מספרים ב"קומה הכשרה". זאת, "ככל הבא ליד והעולה על רוחם" ובהיקפים גדולים ביותר, כולל חסימת מספרים ממשלתיים חיוניים (מתואר למשל כאן וכאן סעיף 5).

4. הבוקר שוב נחסמה הגישה למנויי "הקומה הכשרה" למספר של נעמ"ת מעון גליל כפר סבא (09-7653-918).

מצ"ב כאן סרטון המדגים ומוכיח את החסימה הזו באופן חד-ערכי.

5. מה בדעת השר בני גנץ לבצע בדחיפות ומידית כדי לעצור את ההשתוללות הבלתי חוקית החמורה ביותר הזו?"

תגובה מהשר (או ממישהו מטעמו) לא התקבלה, גם לא ממשרד התקשורת.

כן קיבלתי תגובות מאדם אנונימי (ייתכן שהוא מ"ועדת הרבנים לענייני תקשורת", זה לא ידוע לי בברור, בגלל שמדובר במענה אנונימי, שסרב להזדהות), ואת ה"דו-שיח של חרשים" עם האיש הזה אפשר לקרוא כאן.
זה חומר שיכול לשמש אולי לתכנית בידור.
אולם, חסימה בריונית ולא חוקית של מספרים ב"קומה הכשרה" ללא כל הסבר והצדקה, היא נושא ממש לא מצחיק. 

בבדיקה חוזרת, שבוצעה אתמול (יום שישי) בבוקר, נמצא על ידי (ההקלטה של הבדיקה נמצאת כאן, למתעניינים), שהחסימה הבריונית הזו (וגם לא חוקית, פעילות שרוב הציבור החרדי מסתייג ממנה בתוקף) חסימה של המספר של נעמ"ת - לא נפתחה והמספר עדיין חסום. 

כך, השר בני גנץ, בשתיקתו, מספק גיבוי וחיפוי אישיים, למעשים בלתי חוקיים והשרירותיים הללו, שמתבצעים כעת בתחום האחריות האישית שלו, של חסימות מספרים שרירותיות וביריוניות ברשתות הסלולר, חסימות, שבינן לבין "כשרות", או איזו מטרה ציבורית לגיטימית - אין שום קשר. 

לסיכום:

רק החלפת כל צמרת משרד התקשורת באנשים, שרק האינטרס הציבורי עומד מול עיניהם, תציל (אולי) את שוק התקשורת של ישראל, מהתחתית העמוקה, שהשוק נפל אליה, בגלל מנהלים כושלים ומכשילים ורגולציה מוטעית מיסודה, שבה "איש הישר בעיניו ייעשה".
 
כמובן, שיש צורך בהקמת "רשות לתקשורת", אבל זה לא יקרה בקרוב (או בכלל). 
 



 
 
Bookmark and Share