Telecom News - מערך הסייבר הלאומי ממליץ על קורס בחינם: network.py - לתכנת ברשת

מערך הסייבר הלאומי ממליץ על קורס בחינם: network.py - לתכנת ברשת

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> מערך הסייבר הלאומי ממליץ על קורס בחינם: network.py - לתכנת ברשת
מערך הסייבר הלאומי ממליץ על קורס בחינם: network.py - לתכנת במרחבי הרשת
מאת: מערכת Telecom News, 18.1.21, 17:58קורס

קורס פרקטי, דיגיטלי, שממליץ מערך הסייבר הלאומי בשיתוף המרכז לחינוך סייבר, שמעניק ידע והתנסות בתחום. הוא מתאים לבעלי רקע בסיסי בתכנות.

הצטרפו לקורס, שירחיב את יכולות התכנות שלכם וילמד אתכם כיצד לייצר תקשורת בין מחשבים באמצעות תכנות שרת - לקוח. קורס פרקטי, שיעניק לכם ידע והתנסות בתחום. מתאים לבעלי רקע בפייתון או בכל שפת תכנות אחרת.
 
מה תלמדו?
 
מבוא לרשתות מחשבים - מהי רשת אינטרנט? איך עובד האינטרנט? פרוטוקולי תקשורת, מודל השכבות, פרוטוקולים של שכבת התעבורה.

תכנות סוקט מסוג TCP - מהו סוקט? פרוטוקל TCP, יצירת לקוח ויצירת שרת.

תכנות סוקט מסוג UDP - פרוטוקול UDP, יצירת לקוח ויצירת שרת.

שרת מרובה משתתפים -  ריבוי משתתפים בשרת TCP, הפונקציה select


הדרך להרחיב את יכולות התכנות עוברת בקורס נגיש ופרקטי, שמלמד את הבסיס ליצירת תקשורת בין מחשבים. קורס network.py מצעיד את הלומד צעד אחר צעד לתוך עולם תכנות שרת - לקוח, ומלמד כיצד לתרגם את הידע הבסיסי, שכבר נרכש, בכתיבת קוד לכדי תוכנה, שיכולה לתקשר עם מחשבים אחרים באותה הרשת.
 
עולם התוכנה הוא עולם עשיר בידע, ותמיד כדאי להמשיך ולשדרג את יכולות התכנות. קורס network.py נותן כלים לכתיבת תוכניות, שתעברנה מידע בין מחשבים. לדוגמה: תוכניות השולחות הודעות אחת לשנייה או מעבירות ביניהן קבצים. כך, שאם יש ידע בסיסי בפייתון או בכל שפת תכנות אחרת, ויש עניין ללמוד לתכנת במרחב הרשת, זה למקום הנכון.
 
קורס network.py עשיר בידע מקצועי. בקורס לומדים על מושגי יסוד בעולם תקשורת מחשבים, על האופן בו תקשורת בין מחשבים מתאפשרת, על פרוטוקולים נפוצים בעולם רשתות מחשבים, על תכנות שרת ולקוח באמצעות סוקט מסוג TCP וסוקט מסוג UDP , ובסוף גם מתנסים בכתיבת קוד שרת וקוד לקוח במשחק מרובה משתתפים.
 
הקורס דיגיטלי, חינמי ונגיש לכולם. והוא מהווה בסיס נהדר לכל מי שרוצה להרחיב את הידע שלו ולהיחשף לעולם הרשתות והתקשורת בין המחשבים.
 
הקישור להרשמה - network.py - לתכנת במרחב הרשת

קורס
 
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share