Telecom News - 40 אלף "מנויים רדומים" בחב' תקשורת נותקו מאז החל מהלך לחיסול התופעה

40 אלף "מנויים רדומים" בחב' תקשורת נותקו מאז החל מהלך לחיסול התופעה

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> 40 אלף "מנויים רדומים" בחב' תקשורת נותקו מאז החל מהלך לחיסול התופעה
40 אלף "מנויים רדומים" בחברות התקשורת נותקו מאז החל המהלך לחיסול התופעה
מאת: מערכת Telecom News, 28.1.21, 11:30מכשירים

המטרה: מיגור התופעה של המשך תשלום עבור שירותים, שהצרכן אינו צורך, וכן שאינו מודע להמשך החיוב עבורם. אולם, מדובר בספין שקרי והטעית הציבור.

עוד ספין על הציבור וכלי התקשורת: משרד התקשורת הוציא היום מכתבים לחברות בדרישה להאיץ את ניתוק המנויים המחויבים ללא ידיעתם. המהלך הוצג השבוע לשר התקשורת גנץ, שבירך עליו וסיכם עם מנכ"לית המשרד להאיץ את הטיפול בו.

בתחילת חודש אוגוסט 2020 פתח המשרד במהלך, שמטרתו מיגור תופעת "המנויים הרדומים" - המשך תשלום עבור שירותים, שהצרכן אינו צורך, וכן שאינו מודע להמשך החיוב עבורם.

כך למשל, צרכנים, שעברו משירותי אינטרנט של חברה אחת לאחרת והמשיכו לשלם גם לחברה שעזבו ונוצר תשלום כפול על שירות, שהצרכן לא משתמש בו.

היום, לאחר שהגיעו למשרד נתונים על אודות הטיפול של החברות בתופעה, המשרד פנה לחברות שוב בדרישה להאיץ את הטיפול, ולהביא לסיום התופעה במהירות.

במסגרת פעולות המשרד להפסקת התופעה, המשרד פנה לחברות התקשורת בדרישת מידע לקבלת מספר המנויים הרדומים, שבמסגרתה גם נדרשו החברות ליידע את המנויים הרדומים ולנתק אותם משירותים, שאינם נצרכים על-ידם.

בחודשים האחרונים החלו החברות לפעול לצמצום התופעה. נכון להיום, עולה, שהפעולות, שבוצעו באופן וולונטרי ע"י החברות, לא הביאו לתוצאות מספקות. משרד התקשורת מעוניין להביא לסיום התופעה באופן מוחלט.

עד כה טופלו כ-40 אלף מנויים רדומים, שמהווים כ-25% ממספר המנויים הרדומים, שדווחו למשרד בשלב זה.

המשרד מוביל במקביל רפורמה ב-ISP (ביטול הפיצול בין ספק לתשתית), שתביא, בין היתר, למיגור התופעה. אז התשלום ירוכז תחת חברה אחת בלבד ולא יפוצל לתשתית ולספק.

לירן אבישר בן-חורין, מנכ"לית משרד התקשורת: "אנו מברכים על ההתקדמות, אך איננו שבעי רצון מהתוצאה ונפעל בנחישות כדי לטפל בעוולה הצרכנית הזו. על החברות לבצע כל שלאל ידם כדי לחסל את התופעה."

יודגש, שמדובר כאן בספין ענק ושקרי, שכבר נחשף על ידינו בכמה כתבות קודמות דוגמת

"למה שר התקשורת יועז הנדל חוזר שוב ושוב על השקר בעניין "מנויים כפולים"?"

"משובטי השר יועז הנדל ומפלגת דרך ארץ" ממשיכים לטמטם את הציבור וחברות התקשורת ברגולציה שגויה!!!!

עוד על "הישראבלוף" הזה יש כאן: 
שר התקשורת ממחזר החלטות שרי תקשורת קודמים - בתקווה שלא נרגיש בכך!.



 
 
Bookmark and Share