Telecom News - ד"ר תומר סיימון מונה למדען הראשי של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח

ד"ר תומר סיימון מונה למדען הראשי של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח

דף הבית >> מינויים >> ד"ר תומר סיימון מונה למדען הראשי של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח
ד"ר תומר סיימון מונה למדען הראשי של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח
מאת: מערכת Telecom News, 2.2.21, 10:42תומר סיימון יחצ צלם ראובן קפוצ'ינסקי
 
ד"ר תומר סיימון מונה למדען הראשי (Chief Scientist) של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, שהוקמה ב-1991, והייתה למרכז הפיתוח הראשון של החברה מחוץ לארה"ב. כיום המרכז הוא אחד מ-3 המרכזים האסטרטגיים של מיקרוסופט העולמית.

במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח כ-30 קבוצות מוצר המובילות חלק ניכר ממוצרי הליבה של מיקרוסופט העולמית. מדובר בתפקיד חדש בחברה בארץ הנמצא בתוך גוף ה-CTO.
 
הוא מביא עמו ניסיון של 20 שנים בעולמות המחקר המדעי והטכנולוגי, פיתוח תוכנה, ובהקמה וניהול של מרכזי פיתוח גדולים.
 
סיימון עובר למיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח לאחר שנתיים במיקרוסופט ישראל ארגון השיווק והמכירות, שם כיהן כסמנכ"ל טכנולוגיות לאומיות.
 
בין תפקידיו הקודמים הוא היה ארכיטקט הראשי של הIT- במשרד המשפטים, ה-Futurist ודירקטור החדשנות ומחקר אקדמי של חברת אמדוקס ובתפקידו הקודם שם היה ה-CTO של הארגון. 
 
בתפקידו החדש הוא יהיה אמון גם על תחומים חיצוניים כמו קשר מול האקדמיה ועבודה על מחקרים משותפים, וגם על פיתוחים פנימיים. הוא ימשיך לעסוק בתחומי השקעות וממשל, שכעת יחוברו לעולמות המחקר והפיתוח. הוא יוביל את הרחבת תחומי העיסוק של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח.
 
במקביל, סיימון חבר ומלווה בשנים האחרונות מספר ועדות ממשלתיות, והוא חבר בוועדת ההיגוי לשירותי התשתית של איגוד האינטרנט הישראלי. כ"כ, הוא מלווה את מערכת הביטחון ב-3 השנים האחרונות, והיה חבר בצוות ראש הממשלה ליציאה מהסגר הראשון.
 
לד"ר סיימון, תואר ד"ר בניהול מצבי חירום מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב, תואר שני בניהול מצבי חירום ואסון (MPH) מאוניברסיטת תל אביב, ותואר ראשון בגיאופיסיקה.

צילום תמונה עליונה: ראובן קפוצ'ינסקי
 
פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share