Telecom News - אישור ועדת החוקה לצו איסור הלבנת הון הוא צעד משמעותי לתעשיית הביטקוין

אישור ועדת החוקה לצו איסור הלבנת הון הוא צעד משמעותי לתעשיית הביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> אישור ועדת החוקה לצו איסור הלבנת הון הוא צעד משמעותי לתעשיית הביטקוין
אישור ועדת החוקה לצו איסור הלבנת הון הוא צעד משמעותי לתעשיית הביטקוין הישראלית
מאת: מערכת Telecom News, 2.2.21, 16:04מני רוזנפלד יחצ צילום גלעד אילוז

חתימת הצו תוריד חסמי רגולציה בישראל ותאפשר גישה לשירותים בנקאיים בסיסים שנמנעו עד כה ממשתמשי הביטקוין.
 
צו איסור הלבנת הון לחוק נותני שירותים פיננסיים הוא השלב האחרון בהשלמת הרגולציה המכניסה את המטבעות הווירטואליים, בהם ביטקוין, לפיקוח מוסדר. הצו קובע סדרה של עקרונות המפרידים בין פעילות כשרה לבין פעילות שיש לבחון אותה.

עד עתה סברו חלק מהבנקים בטעות, שפעילות בביטקוין ומטבעות וירטואליים היא פעילות חשודה לכשעצמה, דבר, שנדחה ע"י היועץ המשפטי לממשלה.

הצו, שאושר היום ע"י ועדת החוקה מסדיר את הכללים בתחום ומאפשר לבנקים ולחברות פיננסיות לפעול באופן מלא בכל הקשור למטבעות דיגיטליים, ולהימנע מחסימות של חברות משקיעים ומשתמשי ביטקוין לגיטימיים.

איגוד הביטקוין הישראלי פעל בשנים האחרונות להביא לאישור הצו, שכן מסגרת חוקית ולגיטימית תאפשר לתעשייה ולקהילה בתחום לפרוח ולתפוס את המקום הראוי לה.

מני רוזנפלד, (בתמונה למעלה), יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי: "אישור ועדת החוקה לצו איסור הלבנת הון הוא צעד משמעותי ביותר לתעשיית הביטקוין הישראלית. אנו מצפים, שעם חתימת הצו נוכל סוף-סוף להיפטר מחסימות הבנקים המיותרות, שהיו מנת חלקם של חברות, משקיעים ומשתמשי ביטקוין ומטבעות דיגיטליים אחרים בשנים האחרונות.

זה הזמן, שהרשויות השונות תושטנה יד לתעשיית הביטקוין ותסייענה לפתוח את הדלת לשירותים בנקאיים בסיסיים, שנמנעו מאיתנו על לא עוול בכפינו עד כה. חשוב לציין, שפיקוח לא מפחיד אותנו. ביטקוין צועד למיינסטרים, ושם הוא צריך להיות, כאחד המטבעות המובילים את כלכלת העולם".

צילום תמונה עליונה: גלעד אילוז

טיוטת הצו, שאושר  היום - כאן.
 
כתבה מתעדכנת על שער הביטקוין - כאן.
 
BITCOIN FREE



 
 
Bookmark and Share