Telecom News - אינטל העולמית מינתה 6 ישראלים לתפקידים בכירים

אינטל העולמית מינתה 6 ישראלים לתפקידים בכירים

דף הבית >> מינויים >> אינטל העולמית מינתה 6 ישראלים לתפקידים בכירים
אינטל העולמית מינתה 6 ישראלים לתפקידים בכירים
מאת: מערכת Telecom News, 4.2.21, 17:24אורי פרנק יחצ
 
המינויים הם של: אורי פרנק, רן ברנסון, אופיר אדליס, אילן ברסלר, יהונדב משה, וד"ר אופיר בוכובזא-דגני.  
 
אורי פרנק, (בתמונה משמאל), מונה לסגן נשיא תאגידי באינטל. זו אחת הדרגות הבכירות ביותר באינטל העולמית. הוא משמש כיום כמנהל ארגון הנדסה של אינטל בקבוצת הפיתוח Core & Client. הוא מנהל כיום כ-2,000 עובדים הנמצאים בישראל, הודו וארה"ב.
 
בתפקידו הוא אחראי להגדרת ופיתוח מוצרי ה- Client(מחשוב אישי) וה-Core עבור מחשבים ודאטה סנטר. לאורך השנים לקח חלק בתפקידי ניהול בכירים במוצרי דגל כגון סנדי ברידג', אייסלייק ועוד.
 
פרנק הוא  בעל תוארים ראשון ושני בהנדסת חשמל מהטכניון.רן ברנסון יחצ
 
רן ברנסון, (בתמונה משמאל), ישמש סגן נשיא (VP) בקבוצת הפיתוח Intel Core & Client Development. בתפקידו הנוכחי הוא אחראי על פיתוח ליבת המחשוב הבאה של אינטל. בימים אלה הוא מוביל עם קבוצת הפיתוח שלו שינוי מהפכני בליבת ה-Core, שתהיה הבסיס למעבדי אינטל העתידיים. מאז הצטרפותו לאינטל בשנת 2000 כסטודנט, הוא עבר דרך כל תפקידי התכנון השונים, וניהל מגוון קבוצות פיתוח.
 
בתפקידו האחרון הוא ניהל את פיתוח מעבדיי הקליינט (Mobile and desktop) של אינטל, שיצאו לשוק בקרוב.
 
ברנסון הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מחשבים מהטכניון.
 
אופיר אדליס, (בתמונה משמאל), מונה ל-Intel Fellow (דרגת ה-Fellow מקבילה לדרגת סגן נשיא). הוא ישמש כ-Fellow בקבוצת המחשוב האישי. הוא מוביל כיום את פעילות הארכיטקטורה של פלטפורמות ומעבדי אינטל העתידיים למחשוב אישי בישראל. אופיר אדילס יחצ SCHERFCOM
 
לאדליס יש 25 שנות ניסיון בארכיטקטורה, פיתוח ואינטגרציה של מערכות מורכבות על שבב (SoC) למגוון רחב של מוצרים. בשנים האחרונות הוא היה אחראי לפרויקטים כגון מעבדי אייס לייק, שיצאו לשוק הלפטופים ב-2019, מעבדי רוקט לייק, שעתידים לצאת ברבעון הקרוב עבור שוק הדסקטופים ומעבדי אלדר לייק, שיצאו בהמשך השנה לשוק. 
 
הוא הצטרף לאינטל לפני כ-23 שנים, החל את דרכו המקצועית בחטיבת הסלולר, עבר לקבוצת פתרונות תקשורת אלחוטית, משם לקבוצת הארכיטקטורה, התוכנה והגרפיקה של אינטל וכיום הוא חלק מקבוצת המחשוב האישי.
 
אדליס הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב ותואר מוסמך במנהל עסקים מביה"ס למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב.
 
אילן ברסלר, (בתמונה משמאל), ימונה לסגן נשיא בקבוצת המחשוב האישי. הוא מוביל את פיתוח טכנולוגיות ומוצרי תקשורת אלחוטית, שמספקים פתרונות WiFi, Bluetooth, וסלולר למחשבים הניידים של אינטל. הוא עומד בראש ארגון גלובלי האחראי על תכנון, הגדרה, פיתוח, והשקה של מוצרי התקשורת האלחוטית המובילים של אינטל. השנה הארגון, שהוא מוביל, הוציא לעולם את טכנולוגיית Wi-FI6E , הדור הבא של ה-WiFi.אילן ברסלר יחצ SCHERFCOM
 
ברסלר הצטרף לאינטל ב-2002 כמהנדס תוכנה ותרם לפיתוח מוצרי ה-WiFi הראשונים של אינטל, שהושקו בפלטפורמות הסנטרינו. לפני תפקידו הנוכחי הוא מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים בחטיבת התקשורת האלחוטית.
 
ברסלר הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב מהטכניון.

 
ד"ר אופיר בוכובזא-דגני, (בתמונה משמאל), ימונה ל-Intel Fellow. הוא מוביל מחקר וחדשנות בטכנולוגיות של מעגלי רדיו וגלים מילימטרים משולבים בטכנולוגיות סיליקון למערכות תקשורת אלחוטיות. הוא הצטרף לאינטל ב-2005 ומאז הוביל מספר מהפכות בטכנולוגית שבבי הרדיו של אינטל, שהובילו למוצרי WiFi פורצי דרך וראשונים מסוגם בתעשיה.אופיר בוכובזא דגני יחצ SCHERFCOM
 
בשנים האחרונות הוא מוביל פיתוח של מעגלי רדיו דיגיטליים חדשניים דלי הספק ורחבי סרט המתאימים לתקנים אלחוטיים עתידיים.
 
בוכובזא-דגני הוא בעל תואר ראשון כפול בהנדסת חשמל ופיזיקה, תואר שני ודוקטורט בנושא מערכות מיקרואלקטרומכניות ממוזערות מהפקולטה להנדסת חשמל בטכניון. הוא מחזיק בכ-50 פטנטים בתחום התקשורת האלחוטית, טכנולוגית מעגלי הרדיו והמיקרו מערכות.


 
יהונדב משה, (בתמונה משמאל), ימונה לסגן נשיא בקבוצתIP Engineering . הוא מנהל כיום את קבוצתClient Connectivity Division , במסגרתה הוא מוביל פיתוח של IPs ומוצרים שונים בתחום ה-Client connectivity, כולל פיתוח של Thunderbolt/USB4 וטכנולוגיות Ethernet. הקבוצה שבניהולו אחראית לאספקת מוצרים בהיקף רחב לכל יצרניות המחשבים.יהונדב משה יחצ SCHERFCOM
 
הוא הצטרף לאינטל בשנת 2000 כמהנדס VLSI לקבוצת Cable Modem. מאז ביצע מספר תפקידי הובלה שונים בניהול קבוצות בעולמות הסיליקון מארכיטקטורה ועד לייצור.
 
יהונדב משה הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב ובעל תואר שני בהנדסת חשמל עם התמחות בתקשורת ומדיה מאוניברסיטת תל-אביב.
 


הנהלת אינטל ישראל: "המינויים החדשים מצביעים על ההערכה שיש באינטל העולמית להון האנושי באינטל ישראל.  סגני הנשיא החדשים והמובילים הטכנולוגיים בדרגת Intel Fellow של אינטל ישראל עובדים על האתגרים הטכנולוגיים המורכבים ביותר ומשפיעים על הצלחת החברה העולמית. אנו גאים להיות מקום עבודה, שבו ניתנת הזדמנות לקדם  תהליכים ולהשפיע על המוצרים, שהחברה מפתחת ומייצרת".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share