Telecom News - השירות הבולאי בדואר ישראל מפרגן לצוותי הרפואה בארץ

השירות הבולאי בדואר ישראל מפרגן לצוותי הרפואה בארץ

דף הבית >> בקהילה >> תרומה לקהילה >> השירות הבולאי בדואר ישראל מפרגן לצוותי הרפואה בארץ
השירות הבולאי בדואר ישראל מפרגן לצוותי הרפואה בארץ
מאת: מערכת Telecom News, 17.2.21, 10:45  יגאל לוי תמונה פרטית 
     
הונפק בהליך מזורז תווית ביול, כאות הוקרה לצוותי הרפואה בארץ, שעומדים בחזית המאבק במגפת הקורונה.

ב-21.12.20 דיווחנו – כאן, על פנייתו של עו"ד יגאל לוי, (בתמונה משמאל), ששימש סמנכ"ל בכיר דואר במשרד התקשורת, למנהל השירות הבולאי, בהצעה להנפיק בול הוקרה לצוותי הרפואה בישראל, שעומדים בימים אלה בחזית המאבק במגפת הקורונה.

בפנייה צוין, שבימים אלה של מגפת קורונה, מתגלים במלוא תפארתם, גבורתם, מקצועיותם ומסירותם של צוותי הרפואה בישראל. לצד חיזוק מערכי הרפואה בציוד, תקציבים וכמובן בהון אנושי מקצועי, יש מקום גם להבעת הוקרה סמלית לצוותי הרפואה, במסגרת בולי ישראל.

כ"כ, צורפו לפנייה דוגמאות רבות של בולים, שהנפיקו מדינות שונות בעולם, שבחרו להנציח את הערכתן לצוותי הרפואה ע"ג בולי הדואר שלהן.

כידוע, הבול מהווה מעין שגריר המייצג את המדינה בארץ ובעולם. אי לכך, בהליך אישור הנפקתו מודגשת החשיבות, שרואה המדינה בבולים, שכידוע, כוללים את שם המדינה ותוכנם נותן ביטוי לנושאים, ערכים, אירועים ואישים, שלמדינה חשוב להנציחם.

בעדכון מיום 24.12.20 נמסר מהתאחדות בולאי ישראל, שההצעה הנ"ל של עו"ד לוי להנפקת בול הוקרה לצוותי הרפואה, הועברה לטיפול השירות הבולאי, והנושא יעלה בוועדה הציבורית הקרובה לבחירת בולים חדשים.

כעת אנו חושפים, שהשירות הבולאי בדואר ישראל, "הרים את הכפפה" והנפיק בהליך מזורז תווית ביול, כאות הוקרה לצוותי הרפואה בארץ, שעומדים בחזית המאבק במגפת הקורונה:

בול


 



 
 
Bookmark and Share