Telecom News - מתי מריאנסקי מונה למנהל מוצר ראשי בקבוצת Data Science Group

מתי מריאנסקי מונה למנהל מוצר ראשי בקבוצת Data Science Group

דף הבית >> מינויים >> מתי מריאנסקי מונה למנהל מוצר ראשי בקבוצת Data Science Group
מתי מריאנסקי מונה למנהל מוצר ראשי בקבוצת Data Science Group
מאת: מערכת Telecom News, 10.3.21, 11:04מתי מריאנסקי יחצ

קבוצת DSG- Data Science Group, שממוקמת בתל אביב, מעסיקה כ-30 חוקרים ומדעני נתונים ועוסקת בפיתוח מוצרים, פתרונות ומודלים מבוססי AI לארגוני אנטרפרייז, מינתה את מתי מריאנסקי למנהל מוצר ראשי.

במסגרת תפקידו הוא יהיה אחראי על אסטרטגיית המוצרים של החברה והפיכת הנכסים הפנימיים, שפותחו בה, למוצרים מסחריים, שיוצעו בשוק הבינה המלאכותית לארגונים בענפים מגוונים, דוגמת רפואה, פיננסים, תעשייה ועוד.

בנוסף לתפקידו ב-Data Science Group, הוא מרצה בתוכנית התואר השני M.Des של בצלאל, ומייסד קהילת “עליית המכונות”, שמונה למעלה מ-36,000 חברים, שמקיימים דיון יומיומי בנושאי בינה מלאכותית ונקודות המפגש שלה עם חיי היום יום.

מריאנסקי הוא בעל 20 שנות ניסיון בתחום ההייטק בארץ ובניו יורק, בהן עסק במגוון תפקידים בתחומי העיצוב וניהול המוצר.

בתפקידו האחרון היה אחד מהמייסדים של חברת Meekan, שפיתחה צ’ט בוט לתחום זימון הפגישות. החברה שייסד נמכרה ב-2016 לתאגיד TX השוויצרי. הוא המשיך למלא מגוון תפקידים בתחום ניהול המוצר בחברת Doodle השוויצרית ושימש כנציג של זרוע ההשקעות של TX בארץ.

לפני כן ייסד את סטודיו Supersize, שביצע אפיון ועיצוב לכמה מהאתרים והאפליקציות הגדולים בישראל, וכן את גלריה 5070 לאומנות ישראלית. הוא היה בצוות ההקמה של אתר כלכליסט, ושימש כמעצב הראשי במשך שנותיו הראשונות של האתר.

מריאנסקי הוא בוגר הנדסת תעשייה וניהול בטכניון. 

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share