Telecom News - עודד סנדלר מונה למנהל חטיבת ONE ERP בקבוצת וואן טכנולוגיות

עודד סנדלר מונה למנהל חטיבת ONE ERP בקבוצת וואן טכנולוגיות

דף הבית >> מינויים >> עודד סנדלר מונה למנהל חטיבת ONE ERP בקבוצת וואן טכנולוגיות
עודד סנדלר מונה למנהל חטיבת ONE ERP בקבוצת וואן טכנולוגיות
מאת: מערכת Telecom News, 17.3.21, 11:50עודד סנדלר יחצ צילום לין סנדלר
 
וואן טכנולוגיות, חברת IT המציעה פתרונות טכנולוגיים ושירותי תוכנה ואינטגרציה, הודיעה על מינויו של עודד סנדלר, (38), למנהל חטיבת ONE ERP וחבר הנהלה בוואן. במסגרת תפקידו הוא ינהל את הפעילות העסקית והטכנולוגית בחטיבת ה-ERP של וואן.

סנדלר הוא בעל ניסיון רב בניהול פרויקטים וצוותים מקצועיים, בתחום הפיתוח והיישום של פתרונות מחשוב עסקי. הוא החל את דרכו המקצועית בחברת וואן לפני כ-11 שנה כמיישם לוגיסטי של פרויקטי OneView ומאז התקדם לתפקידי ניהול שונים, כמו ראש צוות מיישמים ומנהל פרויקטים. בשנתיים וחצי האחרונות הוא כיהן כסמנכ"ל אגף פרויקטים בחטיבת ONE ERP.

עודד הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול עם התמחות במערכות מידע מאוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. ב-2014 השתתף בקורס העתודה הניהולית של וואן טכנולוגיות, שנמשך 7 חודשים והעניק לבוגריו כלים עסקיים ומיומנויות ניהול ומנהיגות.

עדי אייל, מנכ"ל קבוצת וואן טכנולוגיות: "עודד החל את דרכו אצלנו כמיישם לוגיסטי ומאז הוא מתקדם בצורה מרשימה בתוך החברה. אנו גאים ונרגשים להודיע כעת על מינויו למנהל ONE ERP, שהיא אחת מחטיבות התוכנה הגדולות ביותר בקבוצת וואן. אני בטוח, שהוא ימשיך להנהיג את ONE ERP ולהוביל אותה לשיאי הצלחה חדשים".

צילום תמונה עליונה: לין סנדלר

פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share