Telecom News - מעיין אוחנה עזרא מונתה לראש אגף תקשורת, דוברות והסברה במש' התקשורת

מעיין אוחנה עזרא מונתה לראש אגף תקשורת, דוברות והסברה במש' התקשורת

דף הבית >> מינויים >> מעיין אוחנה עזרא מונתה לראש אגף תקשורת, דוברות והסברה במש' התקשורת
מעיין אוחנה עזרא מונתה לראש אגף תקשורת, דוברות והסברה במשרד התקשורת
מאת: מערכת Telecom News, 22.3.21, 15:15מעיין אוחנה עזרא יחצ משרד התקשורת קרדיט אלי שרם
 
מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, הודיעה היום על מינוי מעיין אוחנה עזרא לראש אגף תקשורת דוברות והסברה במשרד התקשורת, לאחר הליך מכרזי בו התמודדו עשרות מועמדים ותצטרף השבוע להנהלת המשרד.
 
למעיין, (36), יש ניסיון של כ-10 שנים בתחומי האסטרטגיה התקשורתית, הדוברות, ניהול משברים והדיגיטל בקבוצת דבי תקשורת.
 
בשנים האחרונות היא שימשה כמנהלת לקוחות בכירה וצברה ניסיון בעבודה עם לקוחות מהמגזר הציבורי וארגונים בינלאומיים. בין היתר, ניהלה את יחסי הציבור של פרויקט תגלית, המשרד לנושאים אסטרטגיים, עמותת צלול, אירועי ה-70 לישראל תחת משרד התרבות והספורט, ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ועוד.

מעיין היא בעלת תואר ראשון בתקשורת ויחסי ציבור מהמכללה האקדמית ספיר, ובמהלך לימודי התואר שימשה כעוזרת דובר המכללה.
 
במסגרת תפקידה היא תוביל את האסטרטגיה התקשורתית של קידום טכנולוגיית דור 5, האצת חיבור האינטרנט האולטרה מהיר במרכז ובפריפרייה, ביטול הפיצול בין הספק לתשתית, רפורמת השוק הסיטונאי ועוד.
 
לירן אבישר בן-חורין: "ועדה משרדית במשרד התקשורת בחרה במעיין אוחנה עזרא כמנהלת אגף התקשורת, דוברות והסברה, מתוך מתמודדים רבים וטובים. אני שמחה על מינויה והצטרפותה של מעיין למשרד ומשוכנעת, שנסיונה ויכולתיה יסייעו לקידום פעילותו של הציבורית של המשרד.
 
אני רוצה להודות לערן בר עוז, דובר המשרד היוצא על תרומתו להצלחת המשרד בשנתיים וחצי בהן שימש בתפקיד, ועל הובלת ההסברה של תהליכים רגולטוריים ותקשורתיים מורכבים".

צילום תמונה עליונה: יח"צ משרד התקשורת, קרדיט - אלי שרם

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס
עדכון 29.3.21: אלי ציפורי כתב כאן: "‏דיפסטייט לתפארת מדינת ישראל: תכירו את הדוברת החדשה של משרד התקשורת, מעיין אוחנה עזרא, שמונתה ע״י אנשי יועז הנדל, שהפך את המשרד לגוש רק-לא-ביבי: מפגינה נגד נתניהו עם רקע ״לך״ שכתבה עליו - ״הקיסר מבלפור, שלטון כושל, מנותק ומושחת שראתה המדינה, משתין על ישראל השנייה״.
‏תודה לאבי וייס."



 
 
Bookmark and Share