Telecom News - YBM - למה צריך קוראי ברקוד מתקדמים לעסק?

YBM - למה צריך קוראי ברקוד מתקדמים לעסק?

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> YBM - למה צריך קוראי ברקוד מתקדמים לעסק?
YBM - למה צריך קוראי ברקוד מתקדמים לעסק?
מאת: מערכת Telecom News, 31.3.21, 17:07BARCODE FREE

למה צריך מספר סידורי למוצר? איך בוחרים קורא ברקוד?
 
כל מוצר הנמצא בעסק, בין אם הוא על המדפים, במקום בו הלקוחות יכולים לחפש ולמצוא אותו, ובין אם הוא במחסנים, אליהם רק בעלי ומנהלי העסק ועובדיו יכולים להיכנס, מודבקת עליו מדבקה עם מספר ברקוד.

ברקוד הוא המספר הסידורי של המוצר. כך ניתן לקטלג, לסמן, למיין, ולדעת בדיוק באיזה מוצר מדובר, איפה הוא נמצא וכן ניתן ליהנות ממידע רחב עליו, שמוזן למחשב של העסק. ניתן לקרוא את הברקוד באמצעות קוראי ברקוד.

דרך חברת YBM, אפשר לרכוש סוגים שונים של מסופונים, קוראי ברקוד וכן מדפסות ייחודיות, שיאפשרו להדביק מדבקות עם מספרים סידוריים או מדבקות אחרות על גבי המוצרים השונים. זה נכון ורלוונטי לכל עסק המציע מוצרים מכל הסוגים ללקוחות.

למה צריך מספר סידורי למוצר?
זו שאלה, שהתשובה עליה מאוד פשוטה. הרי כך ניתן לסדר את המוצרים בצורה נכונה, בסדר מסוים. לכן, נמצא על כל מוצר, קטן כגדול, מספר סידורי מסוים. אך יש משמעויות ותפקידים נוספים לברקוד.

למשל, באמצעות מתן מספר סידורי למוצר ובעזרת אותם קוראי ברקוד של חברת YBM, אפשר לקבל למחשב וכן לאמצעים אחרים את כל המידע על המוצר, מבלי שיש צורך ללכת אליו פיזית ולבדוק אותו.

למשל, אם לקוח שואל לגבי מידע טכני על מוצר מסוים, אזי דרך ברקוד ניתן לקבל עליו את כל המידע במחשב, וכך מתאפשר מענה על השאלה. היום אפשרי, שהמידע יגיע גם דרך אפליקציות למכשיר הסלולר או לטאבלט.

מעבר לכך, הרי ניתן לבצע חיפוש של מוצרים בעסק עצמו או במחסן שלו בעזרת ברקוד או למצוא בעזרתו את המיקום של המוצר. אפשר גם להשתמש בברקוד כדי לגבות כסף עבור המוצר ובכך להשלים את הרכישה שלו.

איך בוחרים קורא ברקוד?
חברת YBM מציעה מגוון של קוראי ברקוד, בין אם נייחים, כאלה שאפשר להתקין אותם ליד הקופות ובין אם ניידים, כאלה שיכולים לתת לעובדים בחנות, והם יוכלו להשתמש בהם כאשר הם מסדרים סחורה או עוזרים ללקוחות למצוא מוצרים שונים.

ראוי לבחור קורא ברקוד המתאים לצרכי העסק הן בהיבט הטכנולוגי, כלומר, שיהיו בו פונקציות, שתתאמנה למה שמחפשים כדי לקבל ולהעביר מידע בצורה פשוטה ומהירה, והן בהיבט המעשי, שיהיה פשוט ונוח לעבוד איתו.

ראוי להדגיש, שעם הזמן, באופן טבעי, סוגי המכשירים משתפרים והופכים להיות הרבה יותר משוכללים. לכן, משתלם לבדוק את הדגמים האחרונים בכל סדרה, כדי לקבל את המוצר הטוב ביותר. יש לבחון את הצרכים של העסק ואת המאפיינים של המוצר, ולדעת את ההתאמה הנכונה, על מנת שייווצר תהליך עבודה אפקטיבי ומהיר.

BARCODE FREE



 
 
Bookmark and Share