Telecom News - אפשר לנצח את סלקום אם תובעים אותה בבית המשפט - סיפור הצלחה נוסף!

אפשר לנצח את סלקום אם תובעים אותה בבית המשפט - סיפור הצלחה נוסף!

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> אפשר לנצח את סלקום אם תובעים אותה בבית המשפט - סיפור הצלחה נוסף!
לקוחה של סלקום, במעמד חידוש החוזה, קיבלה "במתנה" 3 מכשירי סלולר ישנים וטיפשים מדור 2, עליהם נדרשה לשלם בחשבון הסלולר 3,779.97 ש"ח, ככה סתם. "עוקץ ירוד ודוחה". שופטת בית המשפט, כבוד הרשמת הבכירה עינת דינרמן, לא קנתה את הסברי סלקום ופסקה לטובת הלקוחה. כך הוכח שוב, שאפשר לנצח את סלקום אם תובעים אותה בבית המשפט ולא נרתעים מההליך הזה.
מאת: אבי וייס, 3.4.21, 19.32כבוד הרשמת הבכירה עינת דינרמן, מאתר בית המשפט

ב-2019 פרסמתי כתבה תחת הכותרת: "אפשר לנצח את סלקום אם תובעים אותה בבית המשפט - השיטה של סיני ליבל". מומלץ לקריאה. זו המציאות, כשמשרד התקשורת שכח לגמרי מה תפקידיו (ראה למשל כאן וכאן). 

כאן אנו חושפים הישג צרכני נוסף כנגד סלקום, על פי החלטת כבוד הרשמת הבכירה מבית המשפט לשלום עכו, עינת דינרמן (בתמונה משמאל, מאתר הרשות השופטת), לגבי תביעה, שהוגשה כנגד סלקום וכנגד הנציגה שלה, שביצעה "עוקץ" מהזן הכי ירוד: במעמד חידוש החוזה, נציגת סלקום בדוכן המכירות של סלקום בקניון ביג ברגבה, נתנה ללקוחה "מתנה" 3 מכשירי סלולר ישנים וטיפשים מדור 2 ואחר כך הלקוחה נדרשה לשלם על הזבל הזה לא פחות מ-3,779.79 ש"ח.

כל פרטי התביעה יש כאן - למתעניינים. 

פסק הדין במלואו יש כאן - למתעניינים.

עיקרי פסק הדין:
פסק הדין

עיקרי התביעה יש כאן בתצלום:
עילת התביעה

נירית להב בוקסל (הלקוחה התובעת את סלקום. הסתייעה בסיני ליבל בתביעתה): "מדובר בניצחון חד ערכי על סלקום, לאחר מאבק משפטי, שנמשך כ-3 שנים.
לא ויתרתי במאבק הזה ולכן חשוב לפרסם את התוצאה.
פשוט עברתי תהליך מאוד מרגיז. מדובר בעוקץ של 3 טלפונים טיפשים וחסרי כל תועלת, שנתנו לי מסלקום ב'מתנה' לדבריהם, לאחר חידוש חוזה.
כשבאתי לעזוב אותם, תבעו מעל 1000 ש"ח + מע"מ על כל מכשיר חסר כל ערך כזה.
לא ויתרתי, התעקשתי וזכיתי". 
 
COURT FREE



 
 
Bookmark and Share