Telecom News - תומר אמיתי מונה לסמנכ"ל הכספים (CFO) בחברת Natural Intelligence

תומר אמיתי מונה לסמנכ"ל הכספים (CFO) בחברת Natural Intelligence

דף הבית >> מינויים >> תומר אמיתי מונה לסמנכ"ל הכספים (CFO) בחברת Natural Intelligence
תומר אמיתי מונה לסמנכ"ל הכספים ((CFO בחברת Natural Intelligence
מאת: מערכת Telecom News, 13.4.21, 11:42תומר אמיתי יחצ
 
חברת הטכנולוגיה Natural Intelligence, שעוסקת בתחום ההשוואות ובעלת אתרי השוואות ומרקטפלייס, הודיעה על מינויו תומר אמיתי, (44), לסמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה.
 
תומר מביא עימו ידע נרחב בתחומי הכספים השונים בחברות ציבוריות בעלות פעילות גלובלית ענפה, הבנה עמוקה של אסטרטגיה תאגידית וניסיון עשיר במימון, מיזוגים ורכישות ופעילות בשוקי ההון העולמיים.
 
אמיתי, שהצטרף לחברה באמצע חודש מרץ, מגיע לאחר 11 שנים בהן מילא שורה של תפקידי ניהול כספים וניהול כללי בכירים בחברת טבע תעשיות פרמצבטיות, במסגרתן כיהן כעוזר למנכ"ל החברה, מנהל התפעול של חטיבת הכספים הגלובלית של החברה ומנהל קשרי המשקיעים של החברה בישראל. בתפקידו האחרון הוא כיהן כגזבר הגלובלי של חברת טבע, מנהל הסיכונים הראשי שלה והאחראי על תחום הביטוח.
 
לפני הצטרפותו לטבע, עבד תומר בבנק ההשקעות האמריקאי Citi וכעורך דין במחלקת התאגידים וניירות הערך של משרד הרצוג, פוקס, נאמן ושות'.
 
אמיתי הוא עורך דין וכלכלן בהכשרתו, בוגר תואר ראשון משולב במשפטים וכלכלה באוניברסיטת תל אביב ובעל תואר שני אקזקיוטיב MBA במימון, בנקאות ושוק ההון מטעם האוניברסיטה בעברית בירושלים.
 
ניר גרינברג, מנכ"ל נטורל אינטלג'נס: "אני מברך את תומר על הצטרפותו להנהלת נטורל אינטלג'נס. אני בטוח, שתהיה לו תרומה רבה להגשמת אסטרטגיית הצמיחה של החברה".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share