Telecom News - נפתח רישום להאקתון 'זוכרים ועומדים לצידם' 2021 למענה לאתגרי נכי צה"ל

נפתח רישום להאקתון 'זוכרים ועומדים לצידם' 2021 למענה לאתגרי נכי צה"ל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נפתח רישום להאקתון 'זוכרים ועומדים לצידם' 2021 למענה לאתגרי נכי צה"ל
נפתח רישום להאקתון 'זוכרים ועומדים לצידם' 2021 למענה לאתגרי נכי צה"ל ומשפחות שכולות
מאת: מערכת Telecom News, 22.4.21, 07:30HACKATHON FREE
 
את ההאקתון ההיברידי מובילות היזמיות גלית זמלר וענת ברגר, ומטרתו להנציח את חללי צה"ל ופעולות האיבה ולתת מענה ל-13 אתגרי יומיום ב-4 תחומים מרכזיים של המתמודדים עם השכול, הלומי קרב, נכי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, משפחותיהם וקרוביהם.
 
ההאקתון 'זוכרים ועומדים לצידם" יתקיים ב 13-14 למאי 2021. המשתתפים מתבקשים למצוא פתרונות ישימים לשימור הזיכרון וההנצחה של חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה, ולמתן מענה לאתגרי היומיום של המתמודדים עם השכול, נכי צה"ל, הלומי קרב, נפגעי פעולות האיבה, משפחותיהם וקרוביהם.
 
האירוע תוכנן כחודש לאחר ליום הזיכרון כדי להעניק לכל אזרח הזדמנות לבחון כיצד הוא יכול לתרום ולסייע באופן משמעותי, שיוצא מגבולות יום אחד בשנה, שכן יש מי שעבורם יום הזיכרון והשלכות האירועים הביטחוניים הם מציאות יום-יומית.
 
כהכנה להאקתון, היזמיות החברתיות וטכנולוגיות גלית זמלר וענבר ברגר (מייסדת סטארט-It מיזם המאפשר פיתוח טכנולוגי ליזמים), שמובילות את האירוע, שוחחו עם משפחות שכולות, הלומי קרב, עמותות וארגונים הפועלים בתחום, הבינו את הצרכים שלהם וריכזו אותם לכדי 13 אתגרים, עבורם משתתפי האקתון יציעו מענה. אחד האתגרים הוא אתגר בהפתעה המשאיר למתמודדים אפשרות לבחור אתגר משלהם.

האירוע יתקיים במתכונת היברידית. הצוותים יעבדו יחד באונליין ו/או ייפגשו פיזית במוסדות חינוך ובמתחמי יזמות. ההרצאות, הסדנאות, והמנטורינג ייעשו באופן מקוון.

פיתוח המיזמים ייעשה על גבי פלטפורמה לניהול האקתון אונליין בשם  Vickathonאותה פיתחה גלית זמלר, שמאפשרת מצד אחד לצוותים לעבוד יחד מכל מכשיר קצה בהתאם למתווה מוכן מראש ומצד שני מאפשרת למנטורים ולמובילי האקתון לצפות במיזמים ולתת תמיכה בזמן אמת.
 
ניהול רישום ושיבוץ השיחות עם המנטורים ייעשה באמצעות Wyser - כלי ייעודי, שפותח ע"י ארז גביש.
 
מפגש הכנה מקוון למשתתפים יתקיים ב-2.5.21 בין השעות 19:30-21:00, כדי לשמוע על האתגרים השונים וזאת במטרה לאפשר להם להבין את האתגרים טוב יותר.
 
האירוע יתמקד בהמצאת ומציאת פתרונות ישימים ויעילים ב-4 תחומים מרכזיים:
 
א. איכות החיים של המתמודדים עם השכול, נכי צה"ל, הלומי קרב ונפגעי פעולות האיבה. 
ב. חינוך .
ג. סוגיות הנצחה וזיכרון.
ד. סולידריות והעצמה.
 
במהלך האירוע יתלוו אל המשתתפים מומחים מעולמות תוכן שונים ומנטורים מהעמותות השותפות להאקתון, שיסייעו ויכווינו את הצוותים בגיבוש הרעיונות ופיתוחם.
 
בסופו של דבר, המטרה היא ליצור שיתופי פעולה בין העמותות ובין הצוותים המשתתפים ליישום ולהוצאה לפועל של רעיונות העונים על צרכיהם.
 
השופטים בתחרות יהיו נציגים מהעמותות והארגונים הפועלים בתחום, שכן חשוב שהם אלו שיבחרו את הרעיונות המתאימים לאתגרים עימם הם מתמודדים.
 
הרעיונות המובילים יזכו בפרסים, שיסייעו להם לקדם את הפרויקטים והמיזמים ביום שלאחר ההאקתון.
 
בנוסף תתקיים תחרות חביבי הקהל. תחרות זו תהייה פתוחה לכלל המשתתפים בהאקתון. כל משתתף יבחר 3 מיזמים מועדפים, והזוכים יקבלו תעודה ומדליה וירטואלית.
 
באירוע הגמר, יוצגו המיזמים הזוכים עפ"י דירוג השופטים.
 
החברים לדרך הם עמותות כגון: יד לבנים, ארגון יתומי צה"ל, קו לבנון, חלל בלב, הותיר אחריו חברה, לנצח אחי, לתת פנים לנופלים, האחים שלנו, מיזם מתחברים וזוכרים, פודקאסט הלם קלאב, עמותת יהלום, act.il ועוד.
 
השותפים הטכנולוגיים הם: Vickathon, Wyser
  
אם יש לכם רעיון, אם אתם רוצים לתרום מהידע והיכולות שלכם כדי לפצח אתגרים רלוונטיים, ההרשמה -  כאן.
 
רישום מוסדות חינוך - כאן.

רישום לאירוע ההכנה -כאן.
 
אם אתם רוצים להצטרף ולהיות מנטורים, אתם מוזמנים לאתר - כאן.
האקתון




 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share