Telecom News - מיקרוסופט הכריזה על שורה של שירותים חדשניים בתחום החינוך

מיקרוסופט הכריזה על שורה של שירותים חדשניים בתחום החינוך

דף הבית >> חידושים הכרזות >> מיקרוסופט הכריזה על שורה של שירותים חדשניים בתחום החינוך
מיקרוסופט הכריזה על שורה של שירותים חדשניים בתחום החינוך
מאת: מערכת Telecom News, 5.5.21, 13:56תלמידים
 
המערכות החדשניות תשמשנה את התלמידים והמורים, ותסייענה לתלמידים ללמוד בשיטה יעילה ונוחה, באופן מקוון ומרחוק.
 
על פי סקר YouGov של מיקרוסופט העולמית עולים הנתונים הבאים:
  • 83% מהמחנכים מרגישים, שלמידה לא מוגבלת בזמן ומקום,
  • 71% מהמחנכים מרגישים, שטכנולוגיה מציעה להם להתאים את יכולות ההוראה שלהם בזמן הלמידה.
  • 82% מהמחנכים מעידים, שהשנה האחרונה שילבה טכנולוגיות המאיצות הוראה וחדשנות.
מערכת Reading Process לאימון הקריאה
מידי יום, תלמידים נדרשים להתעמק בקטעי קריאה, בין אם בשפת האם ובין אם בשפה חדשה. מדידת ההתקדמות הקריאה בעזרת מערכת מאפשרת לתלמידים לתרגל את כישוריהם בסביבה בטוחה וממוקדת. באמצעות המערכת החדשנית, התלמיד והמורה יחסכו זמן תרגול יקר ואף בהמשך, יוכלו לצפות בקצב התקדמותם. בנוסף, מערכת זו תסייע למשתמשים לתרגל קריאה באופן עצמאי, בכל זמן ובכל מקום.
 
השירות יהיה זמין לקראת שנת הלימודים הבאה והוא בחינם לכל התלמידים והמורים המשתמשים ב-Microsoft Teams for Education.
 
כלים חדשים, שיסייעו למשתמשים להיות מעורבים בתהליכי למידה
החברה משפרת את שירות ה Teams וכלים נוספים, שיעזרו למחנכים לנהל סביבה דיגיטלית נוחה ופרסונלית עד כמה שניתן. השירות נבנה בהשראת תובנותיהם של מומחי חינוך, מובילי מערכות חדשנות, אנשי חינוך וסטודנטים. השירות מציע מטלות קבוצתיות, הקלטות וידאו ושמע משולבות במטלות, מטלות במגוון רחב של אפליקציות, סנכרון בלוח שנה ועדכונים שוטפים של המורה.
 
תוכנת גיימינג חדשנית, שתשלב את התלמיד באופן חווייתי
אנשי חינוך מעידים, שחוויות סוחפות מעמיקות את הלמידה ולכן, תמיד יחפשו דרכים שונות להשאיר את התלמידים מעורבים באופן פעיל. המחקר האחרון של מיקרוסופט ב- YouGov העלה, ש-80% מהמחנכים מאמינים, שמשאבים, שיש בהם מרכיבי משחק, מגבירים את מעורבותם החיובית של התלמידים ומעמיקים את ההבנה בנושאים השונים.
 
מערכת זו תשלב באופן מקורי את התמידים ותיצור סביבה מזמינה ונוחה ללמידה. החברה משיקה אינטגרציה של גרסת החינוך של Minecraft  אל Teams, שתאפשר חשיבה ושיתופי פעולה מבוססי משחק לכל הגילאים. בקיץ הקרוב Camps  ותרגולים נוספים יהיו זמינים עבור משתמשי Minecraft for Educatin בחנות המקוונת של החברה.
 
מערכת רווחה תומכת בתלמידים
מורים מעידים, שרווחה רגשית היא המפתח להצלחת התלמידים בכתה. בסקר YouGov האחרון, שערכה החברה עלה, ש-81% מהמחנכים מרגישים, שחשוב מאוד להבין את רגשותיהם של התלמידים. הטכנולוגיה החדשנית יכולה למלא תפקיד חשוב בכדי לעזור למורים להתחבר ולהבין טוב יותר את תלמידיהם, וכן להקל על פיתוחם של התלמידים בכישורים חברתיים-רגשיים.
 
reflect, אפליקציה חינמית ב-Microsoft Teams, מספקת דרך למחנכים ליצור קשר קבוע עם תלמידים או כיתות בודדות כדי לשתף עם הרגשתם. הכלי עוזר לתלמידים לזהות ולתייג את רגשותיהם וכן יכול לבנות אוצר מילים רגשי של התלמידים ולשפר את יכולתם.
 
בנוסף, השירות יאפשר לזהות ולהבין כיצד רגשותיהם של התלמידים עשויים להשפיע על הלמידה שלהם במהלך היום. נתונים אלה יאפשרו למורים לזהות טוב יותר את צרכיהם של התלמידים ובדרך זו, יוכלו לפעול ולסייע בהתאם.
 
צ'ט מאובטח בין מורה לתלמידים
החברה מציגה צ'ט מאובטח בין מורה לתלמיד, כלי חדשני, שיאפשר לתמוך בבטיחות התלמידים במרחבים דיגיטליים ופיזיים. המשתמשים יכולים לנהל דיונים בטוחים, מופעלים ומנוטרים כראוי ע"י צוות בית הספר. השירות יהיה זמין לקראת סוף החודש.
 
סרטון הדגמה - כאן.
 
פרטים נוספים בבלוג הרשמי של מיקרוסופט העולמית - כאן
 
 



 
 
Bookmark and Share