Telecom News - שני שליש ממשתמשי תקשורת וידאו בעסקים רוצים סביבת עבודה היברידית

שני שליש ממשתמשי תקשורת וידאו בעסקים רוצים סביבת עבודה היברידית

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> TV & OTT >> שני שליש ממשתמשי תקשורת וידאו בעסקים רוצים סביבת עבודה היברידית
סקר: שני שליש ממשתמשי תקשורת וידאו בעסקים רוצים המשך סביבת עבודה היברידית
מאת: מערכת Telecom News, 10.5.21, 17:16חברת זום
 
במרכז הסקר, שהקיף 8,000 משיבים, ומטרתו להבין איך ייראה העתיד כשמדובר בשיחות וידאו, נשאלה השאלה: ׳אילו פעילויות וירטואליות מתקופת הקורונה מתכננים האנשים להמשיך גם הלאה?׳.
 
 
מזה למעלה משנה, רבים מאתנו עשו שימוש בתקשורת שיחות וידאו לפגישות עם חברים, משפחה, לקוחות וקולגות בעבודה. לאחר ה׳גל הווירטואלי׳, בו לקחו חלק כולם, נשאלת השאלה מה הלאה? מה יהיה תפקידו של הווידאו בחיינו בעידן שלאחר הקורונה?
 
תחת הכותרת ״כמה וירטואלי אנו רוצים שיהיה העתיד שלנו״, פרסמה חברת Qualtrics Research תוצאות של סקר גלובלי (בהזמנת חברת זום), שבמרכזו השאלה ׳אילו פעילויות וירטואליות מתקופת הקורונה מתכננים האנשים להמשיך גם הלאה?׳.
 
בסקר נדגמו קרוב ל-8000 משיבים, בהם מועסקים, מעסיקים, סטודנטים, מורים, צרכנים, רופאים, חולים וכל מי שבאמצע, כשהמטרה להבין איך ייראה העתיד כשמדובר בשיחות וידאו.
 
הסקר התייחס לתפקיד ששיחקו שיחות הווידאו בחייהם עבור פעילויות הקשורות בעשיית עסקים, בריאות, חינוך, בידור השתתפות באירועים וכד׳, ושאלת הבסיס הייתה לאיזו מכל הפעילויות הווירטואליות הללו יהיה גם המשך.
 
נתון בולט אחד שעלה מהסקר: מרבית המשתתפים בסקר (מעל 80%) אמרו, שגם לאחר שהמגפה תדעך ותצטמצם, הם ימשיכו לעשות שימוש בתקשורת מבוססת וידאו בתחומי חיים רבים: כך לדוגמה עולה, ששני שליש מאלה, שעשו שימוש בווידאו למטרות עסקיות, מעוניינים כעת בפעילות במתכונת של סביבות עסקיות היברידיות, מעורבות, בהן יעשו עסקים בצורה וירטואלית במקביל לפגישות פנים אל פנים. הסיבה: שמירה נכונה יותר של איזון בין חיים-עבודה וגמישות רבה יותר.
 
מחצית מבין הנשאלים שדיווחו, שקיימו מפגשי ווידאו עם רופאים וגורמי בריאות אחרים בתקופת הקורונה, אמרו, שהם מעוניינים להמשיך באופציה הזו גם הלאה (בעיקר בארה״ב).
 
מחצית מהנשאלים, שעשו שימוש בווידאו למטרות חינוך, אמרו, שהם מתכננים לקיים שילוב של לימוד וירטואלי ופנים אל פנים.
 
בתחום האירועים, שתפסו מקום מרכזי בקרב הנשאלים בתקופת הקורונה, תוצאות הסקר מגלות, שמעטים ישמחו להמשיך להשתתף אך ורק באירועים וירטואליים, דוגמת ימי הולדת וחתונות וכי יעדיפו את גרסאות הפנים אל פנים.
 
מרבית המשתמשים שנדגמו ציינו, שהם מאמינים, שתקשורת הווידאו היוותה רכיב מרכזי, יקר ערך ומשמעותי ביותר להפגת בדידות במהלך תקופת הקורונה.

התמונות מחברת זום.

חברת זום
 
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share