Telecom News - ענבל פולק מונתה למנהלת מחלקת השקעות של רשות ניירות ערך

ענבל פולק מונתה למנהלת מחלקת השקעות של רשות ניירות ערך

דף הבית >> מינויים >> ענבל פולק מונתה למנהלת מחלקת השקעות של רשות ניירות ערך
ענבל פולק מונתה למנהלת מחלקת השקעות של רשות ניירות ערך
מאת: מערכת Telecom News, 18.5.21, 13:23ענבל פולק יחצ רשות ניע
 
ועדת האיתור, בראשות יו״ר ניירות ערך, ענת גואטה, בחרה בענבל פולק למנהלת מחלקת השקעות ברשות ניירות ערך.
 
ענבל פולק מביאה עמה כ-20 שנות וותק בשוק ההון. היא החלה את דרכה בשוק ההון כמנהלת קשרי יועצי השקעות בחברת פסגות ניהול קרנות נאמנות. לאחר מכן הקימה וניהלה את תחום דירוג הנכסים המנוהלים (קרנות נאמנות וקופות הגמל) בחברת S&P Maalot. כ"כ, היא שימשה מנהלת השקעות ואחראית על דירוג נכסים מנוהלים בבנק UBS Wealth Management Israel.
 
בנוסף, היא כיהנה כמנכ"לית חברת אלטשולר שחם אלטרנטיב, להשקעות אלטרנטיביות מהארץ ומהעולם, אותה הקימה בשיתוף עם בית ההשקעות אלטשולר שחם בע"מ.
 
במקביל לעבודתה בשוק ההון, ייסדה פולק את NEOME, מועדון של נשים משקיעות (אנג'ליות), בו שימשה כשותפה ומנהלת השקעות ראשית. במסגרת זו, היא הקימה מערך השקעות אלטרנטיביות להשקעה בסטארטאפים.
 
בשנים האחרונות היא שימשה יועצת לקרן YRD Capital, שהיא קרן אגד לקרנות גידור בתחום הנכסים הדיגיטאליים. כ"כ, היא שימשה חברה בוועדה המייעצת של חברת theDOCK Innovation Hub, שעוסקת בהשקעות בטכנולוגיה בתחום הימי.
 
בנוסף, יש לפולק עשייה חברתית במסגרתה היא משמשת מנטורית ויועצת. היא סייעה למיזם Wonder Jewel, שמפתח תכשיטים ופריטים נלווים בעלי יכולת איתור ואיתות של סימני מצוקה. כ"כ, פעלה במסגרת המיזם החברתי Ze-Ze, להנעת צעירים לפעילות חברתית תורמת.
 
לאחרונה נבחרה פולק לאחת מ- 100 הנשים המשפיעות בעולם הפינטק ע"י   .FinTech Magazine
 
פולק היא בעלת תואר בוגר במנהל עסקים וסוציולוגיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מוסמך במנהל עסקים עם התמחות במימון וחשבונאות ובאסטרטגיה ויזמות מאוניברסיטת תל אביב.
 
היא צפויה להתחיל בתפקידה כמנהלת מחלקת השקעות ברשות ניירות ערך בתחילת יוני 2021.
 
ענבל פולק: "אני מודה על האמון ושמחה להצטרף לרשות ניירות ערך. בשנים האחרונות, ההתפתחויות הטכנולוגיות מציבות בפני הרגולציה אתגרים שונים, הן באשר למדיניות ההשקעות והחשיפה למכשירי השקעה מגוונים והן בנוגע לפיתוח פלטפורמות מתקדמות להנגשת תחום ההשקעות לציבור. אני בטוחה, שהניסיון, שרכשתי בשנותיי הרבות בשוק ההון, לצד הפעילות, שאני מקדמת בשנים האחרונות בתחום הטכנולוגיה הפיננסית, יסייעו בידי להוביל את תחום ההשקעות ברשות, כחלק מפיתוח והנגשת שוק ההון לציבור המשקיעים".
 
ענת גואטה: ״אני מברכת את ענבל על הצטרפותה לנבחרת של רשות ניירות ערך. לענבל שנות ניסיון רבות בשוק ההון, במהלכן מילאה מגוון תפקידים, שהעניקו לה ראיה רחבה והיכרות עם כלל הגורמים בארץ ובעולם. פעילותה בתחום הפינטק מתכתבת עם המגמות המובילות בשוקי ההון ועם החזון, שהרשות מבקשת לממש לטובת אזרחי ישראל, שוק ההון וכלכלת ישראל".
 



 
 
Bookmark and Share