Telecom News - שירות Zoom Phone טלפוניה מבוססת ענן מושק בארץ עם 3 ״טלפוני זום״

שירות Zoom Phone טלפוניה מבוססת ענן מושק בארץ עם 3 ״טלפוני זום״

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> שירות Zoom Phone טלפוניה מבוססת ענן מושק בארץ עם 3 ״טלפוני זום״
שירות Zoom Phone (טלפוניה מבוססת ענן) מושק בארץ במקביל ל-3 מכשירי ״טלפון זום״
מאת: מערכת Telecom News, 9.6.21, 16:46CCX600 זום
 
השירות והמכשירים יסייעו לעסקים וארגונים לניהול שיחות בסביבת העבודה ההיברידית מהמשרדים הביתיים ועד לחללי העבודה המשותפים.
 
זום נכנסת גם לשוק הטלפוניה העסקי והארגוני הישראלי. החברה הודיעה על זמינות של שירות הענן Zoom Phone בישראל. במקביל, חשפה החברה 3 מכשירי Zoom Phone - קטגוריה חדשה של חומרה המיועדת לסביבת העבודה ההיברידית, מהמשרדים הביתיים ועד לחללי העבודה המשותפים.
 
המכשירים משלבים את הטכנולוגיה של זום עם חומרה של Poly ו-Yealink לטובת פתרון טלפון שולחני All in one עם מסך מגע המיועד לפגישות וידאו ב-HD, שיחות טלפון ושיתוף מסמכים אינטראקטיבי. 

השירות מאפשר ללקוחות העסקיים של זום להשתמש באפליקציה אחת מאוחדת לצורך שיחות טלפון, פגישות וידאו וצ'ט. שרות ה-Zoom Phone מאפשר שירות מרכזיה וירטואלית עם כל היתרונות של השימוש בענן של זום. במקביל, משיקה החברה 3 מכשירי Zoom Phone  - קטגוריה חדשה של חומרה המיועדת לסביבת העבודה ההיברידית וזאת בנוסף לטלפונים שכבר נתמכים.
 
טלפוניה מבוססת ענן
השירות, שמוצע לעסקים ולארגונים, הוא מערכת טלפוניה מבוססת ענן, שזמינה כתוסף לפלטפורמת זום הקיימת ומספקת שיחות מאובטחות ובאיכות קול HD כפתרון חלופי ל-PBX (הטלפוניה המסורתית).
 
תוכנית הבסיס, שמציעה זום - Global Select, היא תוכנית המאפשרת לחברות עם סניפים במספר מדינות לעבור לתוכנית אחת בתעריף אחד המאפשר שיחות ב-46 מדינות, כמו גם מספר חיוג ישיר (DID) לכל רישיון שימוש.
 
הפלטפורמה תומכת בשיחות יוצאות ונכנסות דרך קישוריות רשת טלפון ממותג ציבורי מקומי (PSTN). כך, שארגונים יכולים להחליף את המרכזיה הקיימת שלהם ולרכז את כל דרישות התקשורת העסקית באותו המקום, עם מערכת ניטור המאפשרת פיקוח בכל עת על איכות השיחות. ניתן להוסיף גם חבילת תקשורת בינלאומית לא מוגבלת כאשר יש צורך לשיחות בין מדינות.
 
השירות מאפשר ניהול ופיקוח על כלל המשתמשים במערכת מרכזית אחת, עם כל שירותי ה- PBXהקלאסיים, המאפשרים תקשורת זורמת בין כל הגורמים בארגון:  משתמשים יכולים לקרוא תמלול, או להאזין להודעות קוליות ישירות מהאפליקציה, לשנות את זהות המשתמש בשיחה יוצאת, להקליט שיחות בלחיצת כפתור ואפילו למנות אדם אחר לקבל שיחות בשמם עם מערכת ניתוב שיחות חכמה.
 
 
מכשירי ה-Zoom Phone
מכשירי ה- Zoom Phone קלים להתקנה ולשימוש וייעלו את העבודה עבור משתמשי קצה ומחלקות ה-IT הארגוניות. הם כוללים כרגע 3 דגמים: CCX 600 Desk Phone ו-CCX 700 - טלפון שולחני עם מצלמת וידאו משולבת - שניהם של חברת Poly וטלפון הווידאו החכם ה- VP59 של Yealink.
 
המכשירים החדשים יכולים להסתנכרן עם לוח השנה, פגישות מתוכננות ורשימות קשר. מסך המגע בהם מאפשר להשתמש בהם כ״לוח מחיק״ אינטראקטיבי לטובת שיתוף תכנים ועבודה משותפת.

YEALINK זום
Bookmark and Share