Telecom News - מיקרוסופט: פיצ'רים חדשים בפלטפורמת Teams לשיפור העבודה ההיברידית

מיקרוסופט: פיצ'רים חדשים בפלטפורמת Teams לשיפור העבודה ההיברידית

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> מיקרוסופט: פיצ'רים חדשים בפלטפורמת Teams לשיפור העבודה ההיברידית
מיקרוסופט הכריזה על פיצ'רים חדשים בפלטפורמת Teams לשיפור עולם העבודה ההיברידית
מאת: מערכת Telecom News, 17.6.21, 16:00CORONA FREE
 
מיקרוסופט משפרת את הקישוריות של פלטפורמת העבודה השיתופית Teams עם שאר תוכנות ה-Office, כולל פונקציות חדשות בצ'ט ותצורות חדשות לפגישות ב-Teams ובממשק החדש של חוויית העובד Viva.
 
מיקרוסופט חשפה היום שורה של פיצ'רים חדשים לפלטפורמת העבודה השיתופית Teams ופלטפורמת חווית העובד Viva. Microsoft Teams שהיא חלק אינטגרלי מחבילת Office, מעמיקה את השימושיות עם יתר מוצרי החבילה, ביניהם לרבות Microsoft notes, Outlook ועוד.
 
אחרי שנת הקורונה, עולם העבודה כבר לא נראה אותו הדבר. יותר ויותר ארגונים מגדירים לעצמם את מודל העבודה ההיברידי, שמשלב בתמהיל משתנה עבודה מהבית ומהמשרד. מסיבה זו, מיקרוסופט שמה לה למטרה להוביל את תחום העבודה ההיברידית ולהתמקד במערכות וברעיונות, שיסייעו לעולם העבודה המודרני ויהפכו אותו לנוח, מתקדם וזמין יותר מתמיד.
 
כדי לעבוד בצורה השוטפת המיטבית ביותר, מיקרוסופט מודיעה על הרחבת ממשק זרימת העבודה (Fluid Components) ב-Teams דרך שיפור השימוש ב-notes , Outlook וה-Whiteboard (לוח לבן) בתוך ובזמן שיחת ועידה בTeams.
 
ניתן יהיה לעבוד ב-Teams בצורה סינכרונית או א-סינכרונית בין כל האפליקציות בזמן הפגישה או לאחריה. בנוסף, ניתן יהיה לנעוץ הודעות ספציפיות שנכתבו בצ'אט וכן לענות להודעת צ'ט ספציפית, כדי לשמור על קונטקסט מסודר בין הודעות בתוך השיחה, שמתקדמת לעיתים גם למקומות אחרים.
 
בשנה האחרונה, השימוש בפלטפורמת העבודה השיתופית Teams עלה באופן משמעותי. מידת השימוש בצ'ט הפנימי שלTeams  עלה בכ-45%. לכן, כדי לנהל את העומס הדיגיטלי, ממשקים חדשים ב-Teams יסייעו לנהל אג'נדה, לרשום פתקים, לנהל משימות ולגשת לחומרים שמורים, במהלך הפגישה או לאחריה.
 
 הפתקים או האג'נדה ישמרו באופן אוטומטי וישלחו בצורה ישירה ל-OneNote. כך, שהשימוש בצ'טים ירד והעומס יעבור לממשקים אחרים, שינוהלו בצורה חכמה ואוטומטית. בנוסף, יהיה ניתן להעלות את אותם מרכיבים לאאוטלוק וליומן. כך, שיהיה נוח יותר לנהל לו"ז או להיות במעקב אחרי משימות.
 
מיקרוסופט הודיעה על שיפורים נוספים ב-Teams, כולל שינוי במבנה החדרים ב-Teams. פיצ'ר חדש, שייכנס במהלך השנה הקרובה, הוספת אפשרות הצגה של "שורת משתתפים קדמית" ((Front Row Teams Rooms במהלך הפגישות.
 
מדובר בשינוי ויזואלי, שיסייע ביצירת תחושה מציאותית וסוחפת יותר בפגישות וירטואליות. מערך ה"שורה הקדמית" נותן תחושה טבעית, שמדמה פגישה פיזית, פנים אל פנים. כך, שמשתמשים, שנמצאים בבית או בדרכים, יוכלו להרגיש בחדר פגישות אמיתי.
 
גלריית המשתתפים תמוקם כעת בתחתית המסך. כך, שהממשק יהיה יותר "פנים אל פנים" בין המשתמשים. הצ'ט יהפוך לוויזואלי ונוח יותר לתפעול למי שבחדר הפגישה.
 
כדי לסייע יותר למשתמשים מרחוק להרגיש כחלק פעיל בשיחה, מערך המשתתפים בחלון המחולק יאורגן אחרת וחלונות המשתתפים בשיחה יופיעו גדולים ומוחשיים יותר.
 
בנוסף, מיקרוסופט מוסיפה פיצ'רים נוספים. תגובות חיות, "ספוטלייט" והאפשרות לנעוץ מספר שידורי וידאו (החל מהסתיו הקרוב).
 
כ"כ, תהיה אפשרות ליצור "בועות שיחה" כאשר משתמשים במערך וידאו "קלאסי", בין משתמשים.
 
באמצעות שיתופי פעולה עם חברות מובילות Jabra, Logitech, Poly ו-Neat באמצעות הטכנולוגיה, שהן מציעות, חדרי עבודה יוכלו להיות מרושתים באמצעות Teams לתחושה מציאותית יותר למשתמש הרחוק. כך, שהוא יוכל יותר להרגיש כאילו הוא נמצא שם בעצמו.
 
בנוסף, מיקרוסופט משיקה חווית משתמש חדשה בחדרי ה-Teams על גבי שטח עבודה, שיאפשר עבודה משותפת, ללא תלות במיקום המשתתפים. ניתן יהיה ליצור ולצייר באופן שיתופי ובזמן אמת על גבי משטח העבודה או ב- whiteboard וכן ליצור מצגות Power Point משותפות בזמן אמת.
 
כ"כ, תהיה אפשרות לתרגום אוטומטי של שקופיות וכן לשלב עזרים נוספים כגון מצביע לייזר, סמנים ועוד.
 
הפ'יצרים החדשים יהיו זמינים גם ב-Teams ב-iOS ובקרוב באנדרואיד.
 
כמות שעות השימוש בTeams הוכפלה מאז תחילת מגפת הקורונה. פגישות רצופות ולחץ יומיומי הם עניין. כחלק מהמטרה ששמה לעצמה מיקרוסופט להפוך את עולם העבודה ההיברידי לנוח יותר, מיקרוסופט מציגה שיפורים בממשק חוויית העובד Viva, כחלק מאפליקציית Teams.
 
ממשק חוויית העובד, Viva, מזכיר לעובדים לקחת הפסקות, להתמתח או לשתות כוס מים. הממשק החדש Viva , יכול לזהות אם המשתמש מציג מצגת חשובה או שעובר עליו יום לחוץ וימליץ לו על דרכים להירגע. לכן, שירות Viva מכריז על שיתוף פעולה עםHeadspace , שיכניסו סט שלם של פיצ'רים, שיסייעו לעובד ליצור חוויית עבודה שלמה, רגועה והוליסטית יותר.
 
 



 
 
Bookmark and Share